Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72102/2021/39<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мистецтвознавчі записки : зб. наук. пр..- Київ Mistectvoznavčì zapiski- Титул.
- Зміст.
Дизайн
- Яковець І. О., Луговський О. Ф. Регіональна своєрідність розвитку дизайн-освітніх осередків. - C. 3-9.
- Кисельова К. О. Цитування творів та використання художніх прийомів мистецького напрямку поп-арт в дизайні одягу кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 10-15.
- Іваненко О. О. Семантика традиційної жіночої хустки як джерело сучасних дизайнерських новацій. - C. 16-21.
- Михайлова Т. С. Айдентика як поняття комплексної системно–концептуальної моделі ідентифікації в архітектоніці дизайну. - C. 22-26.
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
- Акімов Д. І. Сегментація арт-ринку в маркетингу образотворчого мистецтва. - C. 27-31.
- Варивончик А. В., Цугорко О. П., Мазур Б. М. Історичний контекст та сучасні тенденції розвитку в ювелірному мистецтві України. - C. 32-36.
- Міронова Т. В. Метафізика постмодерного фігуративу в українському мистецтві кінця ХХ — початку ХХІ століття. - C. 37-42.
- Борисенко М. О. Кислотність та способи її нейтралізації у процесі превентивної консервації та реставрації архітектурної графіки. - C. 43-46.
- Мостовий С. В. Особливості доповнення втрачених елементів в музейній реставрації на творах зі срібла. - C. 47-52.
Хореографія
- Бігус О. О. Проблематика клішованості в контексті творчості хореографа-постановника сучасного танцю. - C. 53-58.
- Гавеля О. М., Драч Т. Л. Розвиток пластичних здібностей дітей-аутистів засобами танцю-модерн в умовах сучасних культурно-мистецьких практик. - C. 59-63.
- Горбатова Н. О., Єфанова С. О. Бальний танець в системі освіти: минуле і сучасність. - C. 64-69.
- Литвиненко В. А. Відтворення естетики трудового процесу виробництва в мистецтві народно-сценічної хореографії України. - C. 70-74.
- Підлипський А. І. Творчість викладачів-хореографів Теребовлянського культосвітнього училища Анатолія та Олександри Поліщуків. - C. 75-81.
Музичне мистецтво
- Яковлев О. В., Андросова Д. В. Фортепіанні відео-втілення поставангарду на прикладі творчості Л.Грабовського, В.Сильвестрова та їх зарубіжних сучасників у практиці естрадно-філармонічного подання. - C. 82-87.
- Козлін В. Й., Грищенко В. І. Створення музичних творів у Guitar Pro 6 (Частина 2). - C. 88-96.
- Бадалов О. П. Творча діяльність Г. Кункіна у контексті розвитку військово-музичної культури Чернігівщини. - C. 97-100.
- Вежневець І. Л. Інтермедіальність і проблеми інтерпретації вокального циклу "Коротка соломинка" Ф. Пуленка. - C. 101-106.
- Жукова О. А. Комунікація у музиці: взаємодія авторського тексту та інтерпретації на прикладі клавірної музики бароко. - C. 107-112.
- Крупей М. В. Універсальна майстерність саксофоніста як феномен сучасної музичної творчої практики. - C. 113-118.
- Куришев Є. В. Конкурси виконавської майстерності в умовах дистанційного проведення (досвід 2020 - початок 2021 рр.). - C. 119-123.
- Овсянніков В. Г. Принципи мікрофонного звукозапису у контексті творчих напрямів звукорежисури. - C. 124-129.
- Росул Т. І. Інтонаційний образ малої Батьківщини у камерній симфонії "Ремінісценції" В.Теличка. - C. 130-134.
- Степанюк І. В. Внесок А. Пашкевича у розвиток державного Волинського народного хору у 1978–1989 рр.. - C. 135-140.
- Степурко В. І. Педагогічні наративи хорового диригента Л. М. Венедиктова. - C. 141-144.
- Цюлюпа Н. Л., Сергійчук Д. Р. Культурно-історичні передумови становлення і розвитку фортепіанного мистецтва на Рівненщині. - C. 145-148.
- Щербакова О. К. Соната для скрипки та фортепіано як відзеркалення творчих поглядів Серафима Орфеєва. - C. 149-153.
- Мустафаєв Ф. М. Українська вокальна музика ХХ – початку ХХІ століття у педагогічному репертуарі солістів-вокалістів. - C. 154-159.
- Залевська О. Г. Хоровий диригент Микола Гобдич: грані творчої особистості. - C. 160-166.
- Каменська В. Ю. Еволюція музичних засобів у фортепіанних "симфоніях" С. Ярунського. - C. 167-172.
- Кацалап О. В. Діяльність співачки Зої Гайдай у складі журі вокальних конкурсів. - C. 173-178.
- Муравіцька С. С. Класичний кросовер у сучасному музичному просторі Україні. - C. 179-183.
- Костеньов О. Л. Джазова інструментальна музика другої половини ХХ – початку ХХІ століття: виразово-стильові та культурологічні аспекти. - C. 184-189.
- Куліш М. І. Аранжування і транскрипція у творчості Олександра Зілоті в контексті традицій музично-редакторської практики кінця ХІХ – першої половини ХХ століття. - C. 190-195.
- Кущ В. В. Камерно-вокальна творчість Івана Карабиця в українському музикознавчому дискурсі. - C. 196-201.
- Ліхута І. Л. Специфіка продюсерської діяльності радянського хронотопу. - C. 202-209.
- Моторна Т. Ф. Сакральні основи ладової системи О. Скрябіна у співвіднесенні з модальністю О. Мессіана. - C. 210-214.
- Росенко Г. М. Ретроспектива конкурсно-фестивальних заходів та зародження музичного олімпійського руху в Україні у 20-х роках XX століття. - C. 215-218.
- Россіхіна М. В. Вплив італійської вокальної школи на професійне становлення українських співаків (кінець ХVIII – початок ХІХ століття). - C. 219-225.
- Ян Фейюй Стильові тенденції сучасного вокального виконавства. - C. 226-230.
Сценічне мистецтво
- Хлистун О. С. Мистецькі виміри видовищної діяльності Семюела Франкліна Коді. - C. 231-234.
- Бучма О. Є. Теорія "надмаріонетки" Гордона Крега як виражальний засіб театру ляльок. - C. 235-238.
- Крипчук М. В. Естрадный номер як основа навчального концерту. - C. 239-244.
- Татаренко М. Г. Режисура сучасного французького авангардного театру Нантер-Амандьє: стилістичні і концептуальні новації. - C. 245-250.
- Василенко К. О. Українізація вітчизняного оперного театру. - C. 251-255.
- Гусакова Н. М., Хвостова Т. В. Сценічна творчість Богдана Ступки: особливості прийомів і методів його акторської майстерності. - C. 256-260.
- Іващенко І. В., Стрельчук В. О. Новаторство режисерської лексики Оскараса Коршуноваса. - C. 261-266.
- Штефюк В. Д. Акторський тренінг Майкла Сен-Дені: імпровізація в масці. - C. 267-274.
| 2021 | | Вип. 39
|
|
|
|