Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72335/2013/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Матеріали до української етнології : зб. наук. пр..- Київ Materìali do ukraïnsʹkoï etnologìï- Титул.
- Зміст.
Традиції та інновації у сфері етнокультури
- Кожолянко Г. Традиційна весільна обрядовість українців (Буковинське весілля). - C. 6-13.
- Кожолянко О. Збереження язичницького світогляду в українців-гуцулів у кінці ХХ – на початку XXI століття. - C. 14-17.
- Курінна М. Календарна обрядовість чехів північного Приазов’я: міжетнічні взаємовпливи у другій половині XX – на початку XXI століття. - C. 17-21.
- Пилипак М. Обряд сватання у весільній обрядовості східного Поділля (середина ХХ – початок XXI століття). - C. 22-27.
- Олійник Н. Захисні дії в купальській обрядовості українців Харківсько-Бєлгородської етноконтактної зони (за матеріалами фольклорно-етнографічних експедицій). - C. 27-32.
- Петрова А. Особливості розвитку сімейної обрядовості українців Потилігулля. - C. 33-35.
- Костенко Л. Обхідні обряди, пов’язані із захистом урожаю від птахів на лівобережному Поліссі. - C. 35-40.
- Банадисєва К. Вироби ткацтва в інтер’єрі традиційного житла українців Кодимщини. - C. 40-44.
- Галушка Н. Принципи виховання дітей як метод міжпоколінного транслювання етнокультурної спадщини (на прикладі Опілля і Північно-Західного Причорномор’я). - C. 44-49.
Сучасні методи дослідження етнокультури та внесок видатних українознавців у європейську наукову спадщину
- Загнітко А., Кудрейко І. Типологічні вияви співвідношення мікроситуацій і національно-мовної ідентичності в малих містах Донеччини: статика й динаміка. - C. 51-58.
- Литвин К. Внесок Костянтина Карпинського в краєзнавчі дослідження Чернігівщини (кінець XIX – початок XX століття). - C. 58-63.
- Сіренко С. Місце традиційного рибальства в науковій спадщині професора Федора Баранова. - C. 64-67.
- Кукса Н. Творча спадщина українського етнографа і фольклориста Марка Грушевського. - C. 68-72.
- Кузнецов В. Неоязичництво в Україні як етнологічна проблема: огляд інтерпретацій в історіографії. - C. 72-77.
- Новосьолова Ю. Теоретико-методологічні засади вивчення трапези як традиційної культури. - C. 78-80.
- Чумак М. Національне і регіональне в етнологічних студіях Великопольського воєводства – партнера Харківської області. - C. 80-84.
Етнополітичні аспекти історії та сучасні міжєтнічні процеси: методичні й інтерпретаційні підходи
- Проскурова С. Дослідницький потенціал методу усної історії (на прикладі свідчень очевидців Чорнобильської катастрофи). - C. 86-93.
- Cушко В. Велика Вітчизняна війна в оповідях очевидців та учасників. - C. 93-95.
- Сінельнікова В. Українці нижнього Поволжя: говірка як засіб збереження самоідентифікації. - C. 96-101.
- Піскун О. Мовна та етнокультурна складові ідентифікаційних процесів (на матеріалах Південної Слобожанщини і Бєлгородщини: порівняльний аспект). - C. 101-106.
Український фольклор: світоглядні орієнтири, жанри, поетика
- Грищенко І. Антропоцентричність як домінанта сучасної фольклористики. - C. 108-112.
- Чікало О. Українська національно-визвольна боротьба XX століття крізь призму пісні-хроніки. - C. 113-118.
- Іваннікова Л. "Запорожская старина" Ізмаїла Срезневського: професійна поезія чи фальсифікація фольклору? (історіографія проблеми). - C. 119-124.
- Козар Л. Народна творчість у діяльності українських письменників кінця XIX – початку XX століття (Марко Кропивницький, Мусій Кононенко, Григорій Коваленко, Іван Коновал, Іван Зозуля, Одарка Романова, Наталя Кобринська). - C. 125-132.
- Шалак О. Фольклорні записи Михайла Коцюбинського на Поділлі: до проблеми методики фіксації. - C. 132-136.
- Лабащук О. Продуктивність категорії мотиву для структурно-семантичних досліджень сучасного натального наративу. - C. 136-141.
- Телеуця В. Урбаністичний контекст функціонування сучасного фольклору. - C. 141-147.
- Сокіл Г. Фольклор у науковій діяльності Ярослава Пастернака. - C. 147-152.
- Кузьменко О. Морфологія українських соціально побутових пісень: традиція і трансформація тексту. - C. 152-161.
- Магас Г. Обрядова весільна пісенність Стрийщини як поетичне відображення локального шлюбного ритуалу. - C. 162-167.
- Коваль Г. Рефрен як засіб увиразнення народнопісенного календарного тексту. - C. 167-174.
- Бобровницька Н. Українське народне віршування у фольклористичних студіях початку XXI століття. - C. 174-179.
- Марфобудінова М. Деякі аспекти новотворчості у фольклорі нижньої Наддніпрянщини. - C. 180-183.
- Ткаченко В., Юрійчук М. З польових фольклорно-етнографічних досліджень весільного обряду на південно-західному Поділлі. - C. 183-188.
Національне, регіональне, локальне в сучасній фольклористиці європейських країн
- Woźniak A. Tradycja wе wspуłczesnych społecznościach wiejskich w Polsce. - C. 190-199.
- Kość-ryżko K. Narracje i wspomnienia a prawda historyczna w badaniach etnologicznych. - C. 200-204.
- Гайдученко Л. Двохсотлітні досягнення казкознавства в німецькій "Енциклопедії казки". - C. 205-209.
- Павлова А. Лакальныя асаблівасці песень каравайнага абраду Гомельска-Чарнігаўскага Палесся. - C. 210-213.
Українська пісенність та інструментальна музика в регіонально-жанровому вимірі: традиції і трансформації
- Завальнюк А. Типологічні паралелі в купальських піснях східних слов’ян. - C. 215-220.
- Зінків І. Дума і східні форми монодії. - C. 220-227.
- Марченко Н. Багатовікова традиція поетичного мислення українця – одна з рис його етноментальності. - C. 227-236.
- Вовк О. Інноваційні комп’ютерні технології в науковій діяльності етномузиколога (на матеріалах фонолабораторії ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України). - C. 236-238.
- Пилипчак М. Народна музична спадщина в реаліях школи. - C. 239-251.
- Summaries. - C. 252-276.
- Про авторів. - C. 277-278.
| 2013 | | Вип. 12 (15)
|
|
|
|