Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72350/2013/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Розділ I. Сучасні проблеми навчання, виховання та інклюзії людей з інвалідністю в загальноосвітній простір
- Кольченко К. О., Нікуліна Г. Ф. Концептуальні підходи до впровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах. - C. 12-21.
- Бондарєва Л. І. Наукові підходи в професійній підготовці фахівців комунікаційних технологій у вищій школі. - C. 22-30 .
- Роганова М. В. Центр духовно$інтелектуального розвиткута реабілітації ВНЗ як спеціальний підрозділсупроводу та педагогічної підтримки студентів з обмеженими фізичними можливостями. - C. 31-38.
- Кульбіда С. В. Нове в законодавстві України щодо забезпечення прав глухих як лінгвістичної меншини. - C. 39-52.
- Кучук Н. Г. Інформаційні технології та їх можливості для формування здорового способу життя студентів. - C. 53-64.
- Григорчук Т. В. Формування професійних вимог до менеджера соціальної сфери, придатних для управління творчим колективом. - C. 65-74.
- Шевчук С. П., Шевчук О. С. Корпоративна соціальна відповідальність очима студентів. - C. 74-85.
- Савінова Н. В. Теоретичні основи розвитку самоконтролю мовленнєвої діяльності. - C. 86-100.
- Кравченко О. В. Освіта третього віку: європейський досвід. - C. 100-107.
- Шамич О. М. Підлітки та їх громадська активність. - C. 107-119.
- Щербина О. А. Технології створення електронних навчальних ресурсів для систем дистанційного навчання. - C. 119-120.
Розділ II. Спеціальна педагогіка: методика, практика, досвід, перспективи
- Литовченко О. В. Сучасні моделі залучення дітей та молоді з особливими потребами до позашкільної освіти. - C. 130-139.
- Яковлева С. Д. Поняття "оптимізації" навчальної діяльності дітей з вадами розвитку. - C. 140-148.
- Кузава І. Б. Умови організації інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку. - C. 148-160.
- Хворова Г. М. Проблема визначення змісту освіти та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушеннями опорно$рухового апарату при інклюзивній формі навчання. - C. 161-169.
- Проскурняк О. І. Розробка методики діагностики рівнів розвитку комунікативної діяльності в підлітків з розумовою відсталістю. - C. 170-184.
- Омельченко І. М. Методологія дослідження хронотопу комунікативної діяльності дітей із ЗПР в еколого$середовищних та суб’єктних концепціях. - C. 184-195.
- Сєдова Н. А. Психологічні умови формування емоційно$ціннісної сфери дітей старшого дошкільного віку. - C. 196-204.
Розділ III. Психолого9педагогічні аспекти розвитку й формування особистості людей з інвалідністю
- Сердюк Л. З., Купрєєва О. І. Комплексна програма розвитку мотивації учіння та професійного становлення майбутнього фахівця у ВНЗ. - C. 205-223.
- Питлюк-Смеречинська О. Д. Психологічні особливості професійного становлення майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 223-237.
- Рокотянська Л. О. Деякі аспекти психолого$педагогічної характеристики студентів з особливими освітніми потребами. - C. 238-250.
- Берещук О. М. Психофізіологічні ідеї у вітчизняних університетах другої половини ХІХ сторіччя. - C. 250-262.
- Курбатова А. О. Роль професійного самовизначення осіб з обмеженими можливостями для майбутньої професійної самореалізації. - C. 263-273.
- Клопота Є. А. Професійне становлення та психологічний супровід осіб з глибокими порушеннями зору. - C. 273-283.
Розділ IV. Фізична, медична та психологічна реабілітація людей з інвалідністю
- Лазуренко С. І. Моторні установки в руховій активності людей з вадами опорно$рухового апарату. - C. 284-295.
- Кубрак Р. М. Оптимізація функціональної активності кардіореспіраторної системи у дітей, хворих на дитячий церебральний параліч. - C. 295-304.
- Тараненко Р. К. Підготовка та працевлаштування фахівців з фізичної реабілітації: проблеми й перспективи. - C. 304-312.
- Семенов А. М., Лазуренко С. І. Можливості фізичної реабілітації при порушеному функціональному стані людини. - C. 313-325.
- Білошицький С. В., Лазуренко С. І. Можливості застосування води як засобу фізичної реабілітації для спортсменів. - C. 325-336.
- Калугер О. М., Тарасенко Т. Д. Використання діагональної гімнастики в комплексі фізичної реабілітації дітей, хворих на ДЦП. - C. 336-346.
| 2013 | | № 10 (12)
|
|
|
|