Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72465/2017/41<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка
: зб. наук. пр..- Львів
Collection of scientific articles of the M. V. Lysenko National music academy of Lviv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Драганчук В. Національний Еґо-концепт у музичному дискурсі: теоретичні засади і приклад втілення (за філософією Г. Сковороди). - C. 6-18.
  4. Новакович М. Дмитро Бортнянський як "винайдена традиція" галицької музичної культури ХІХ століття. - C. 19-31.
  5. Мазепа Т. Діяльність Галицького Музичного Товариства в період формування структури (1838–1848 роки). - C. 32-45.
  6. Зінків І. До постановки проблеми розвитку органології в Україні. - C. 46-59.
  7. Герега М. Етнохарактерна та візуальна інтертекстуальність у фортепіанному циклі Ігоря Шамо "Гуцульські акварелі”. - C. 60-71.
  8. Вавренчук І. Виявлення західноєвропейської сецесійної моделі в українській музиці на прикладі опери М. Леонтовича "На Русалчин Великдень". - C. 72-83.
  9. Андрєєва В. Біля витоків Полтавського оперного театру: забуте ім’я Василини Старостинецької (джерелознавчий аспект). - C. 84-95.
  10. Білас О. Інноваційні риси музичних концепцій театру Леся Курбаса (на прикладі вистав "Гайдамаки" за Шевченком і "Газ" Г. Кайзера). - C. 96-112.
  11. Плечелюк Г. Семантичні площини архетипу Переродження у зразках сучасної української музики. - C. 113-125.
  12. Мазуренко А. Дослідження звуковисотних коливань в українському пісенному фольклорі методами електронно-акустичного та статистичного аналізу. - C. 126-139.
  13. Серко О. Традиційна вокально-обрядова культура Середньої Волині (етнографічний та жанровий аспекти). - C. 140-153.
  14. Чистякова Н. Струнно-смичкові аматорські колективи Харкова: регіональна специфіка та творчі репрезентації. - C. 154-163.
  15. Ткачук А. Фаготовий тембр як засіб виразовості в симфонічних творах Б. Лятошинського. - C. 164-174.
  16. Чабан Т. Традиції символізму в сонаті Des-dur Василя Барвінського. - C. 175-188.
  17. Катрич О., Чубак А. До питання моделювання психологічної структури особистості композитора. - C. 189-201.
  18. Коменда О. Піаніст – композитор – музикознавець: жанрові домінанти та періодизація творчої діяльності Олександра Козаренка. - C. 202-212.
  19. Гав’юк-Шеремет О. Фортепіанна лисенкіана Олександра Козаренка. - C. 213-223.
  20. Хшановський М., Тракало О. Ars subtilior: перші зразки графічних партитур. - C. 224-236.
  21. Сіраш А. Камерне хорове мистецтво України: етап становлення. - C. 237-247.
  22. Лазаревич Є. Концертне виконання давньої релігійної музики з погляду "історично орієнтованого виконавства". - C. 248-261.
  23. Зотов Д. Особливості функціонування психологічної сфери саксофоніста-імпровізатора. - C. 262-275.
  24. Бійо В. Король-Сонце, озброєний богами. - C. 276-287.
  25. Лагунов П. Комунікативні моделі квартетного музикування та їхня роль у австро-німецькій музиці другої половини XVIII ст.. - C. 288-301.
  26. Ліва Н. Перехідні тенденції у дзеркалі європейського музичного мистецтва ХХ – початку ХХІ століть. - C. 302-316.
  27. Сидоренко Л. Міжкультурні взаємодії: історико-стильові проекції. - C. 317-330.
  28. Черевко К. До питання "відкритого" фіналу в опері "Турандот" Джакомо Пуччіні. - C. 331-343.
  29. Леонтьєв С. Музика "тривожного очікування" як один з художніх прийомів у практиці композиторів Голлівуду. - C. 344-356.
  30. Жарковський Р. Імпресіоністські риси струнного інструменталізму у квартетній творчості К. Дебюссі та М. Равеля. - C. 357-369.
  31. Кантемирова А. Етногенез у визначенні культурного феномену Молдови. - C. 370-383.
  32. Янь Чжихао Музичне мистецтво в умовах міжкультурної взаємодії Схід – Захід. - C. 384-392.
  33. Енджі Пань Хунь Жанр концерту для фортепіано з оркестром у творчості китайських композиторів 2010-х років. - C. 393-405.
  34. Ма Веньтін Форми професійного музичного життя і музичної освіти у Шанхаї початку ХХ століття. - C. 406-415.
  35. Ке Лун Становлення жанру камерної вокальної лірики у творчості композиторів провінції Гуандун першої половини ХХ століття. - C. 416-423.
2017
Вип. 41
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського