Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2012/1/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Педагогічна майстерність як психолого-педагогічна проблема

  4. Зязюн І. А. Технологія педагогічної дії у вимірі педагогічної майстерності. - C. 5-11.
  5. Ничкало Н. Г. Спадщина академіка Олександра Захаренка: прогностичний аспект. - C. 12-16.
  6. Кузьмінський А. І. Філософські засади педагогічної майстерності викладача вищої школи. - C. 17-21.
  7. Пєхота О. М. Формування технологічної культури сучасного викладача як складової його педагогічної майстерності. - C. 21-28.
  8. Семиченко В. А. Соціально-педагогічні виклики в педагогічній майстерності викладачів вищої школи. - C. 28-34.
  9. Хомич Л. О. Психолого-педагогічна підготовка вчителя в умовах фундаменталізації освіти. - C. 35-38.
  10. Солдатенко М. М. Самоосвітня діяльність як засіб професійного становлення та саморозвитку. - C. 39-42.
  11. Тарасевич Н. М., Мирошник О. І. Педагогічна майстерність у вимірах суб'єктного підходу до професійної діяльності вчителя. - C. 43-47.
  12. Розділ ІІ. Естетичні та етичні засади педагогічної дії

  13. Отич О. М. Естетичні і етичні засади педагогічної дії. - C. 48-52.
  14. Коновець С. В. Діяльнісний підхід у творчому розвитку вчителя образотворчого мистецтва. - C. 52-58.
  15. Вовк М. П. Принципи андрагогічного підходу у професійній підготовці фольклористів. - C. 58-62.
  16. Сотська Г. І. Естетична культура майбутніх учителів образотворчого мистецтва у контексті інтегративного підходу. - C. 63-66.
  17. Філіпчук Н. О. Досвід професійної підготовки майбутніх музикантів у закладах музичної освіти Західної України у першій половині ХХ ст.. - C. 67-72.
  18. Штома Л. Н. Роль етики у професійній діяльності фахівця. - C. 72-75.
  19. Розділ ІІІ. Зарубіжний досвід запровадження компетентнісного підходу у підготовку педагогів

  20. Авшенюк Н. М. Глобальний компонент професійної підготовки вчителів у США, Канаді, Великій Британії. - C. 76-79.
  21. Постригач Н. О. Ретроспективний аналіз розвитку європейського виміру у громадянській освіті вчителів. - C. 80-83.
  22. Голуб Л. І. Розвиток полікультурної компетентності майбутнього вчителя: австралійські підходи. - C. 83-86.
  23. Дяченко Л. М. Педагогічна майстерність у контексті компетентнісного підходу до підготовки вчителів у ФРН. - C. 87-90.
  24. Мільто Л. О. Риторична майстерність в педагогічній спадщині М. Ф. Кошанського. - C. 90-93.
  25. Розділ IV. Вчитель як суб'єкт професійного розвитку

  26. Середа І. В. Суб’єктні основи в роботі викладача педагогічних дисциплін як умова його професійної майстерності. - C. 94-97.
  27. Шахірєва Н. В. Професійна ціннісна культура педагога у її діяльнісному аспекті. - C. 98-101.
  28. Горбунова Н. В. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 102-105.
  29. Афанасьєва Л. В. Роль і місце професійно орієнтованих дисциплін у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів. - C. 105-109.
  30. Ніколаєв К. Г. Формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів. - C. 109-114.
  31. Чижикова О. В. Рольова гра як засіб розвитку творчого мислення студентів-правознавців методами проблемного навчання. - C. 114-118.
  32. Ясак Т. М. Оптимізація навчально-пізнавальної діяльності учнів профільної школи на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 118-122.
  33. Петльована Л. Л. Принципи побудови педагогічної системи професійного навчання ділової англійської. - C. 122-127.
  34. Ткаченко А. В. Технікум дитячої трудової комуни імені Ф. Е. Дзержинського. - C. 128-132.
  35. Міняйлова А. В. Проблеми підготовки вчителя до гуманістичного виховання учнів. - C. 133-136.
  36. Адаменко О. О., Тимченко А. А. Концептуальні основи технології історико-педагогічного дослідження. - C. 136-139.
  37. Прасол Н. О. Мотиваційний компонент в підготовці майбутнього вчителя початкових класів. - C. 140-142.
2012
Т. 1
№ 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського