Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2014/1.45<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богуш А. М. Методика роботи з картинками в першій молодшій групі(третій рік життя). - C. 7-10.
  4. Бреславська А. Б. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів засобами проектів в умовах позааудиторної діяльності. - C. 11-15.
  5. Дрозд О. В. Формування толерантності дітей старшого дошкільного віку у поліетнічному середовищі ДНЗ. - C. 15-19.
  6. Желан А. В. Формування культури поведінки дітей дошкільного віку. - C. 20-24.
  7. Загородня Л. П. Підготовка майбутніх вихователів до створення предметного еколого-розвивального середовища як складової візуального іміджу дошкільного закладу. - C. 24-28.
  8. Іванець Н. В. Мультикультурне виховання учнів початкової школи в позакласній роботі: теоретичний аспект. - C. 29-32.
  9. Іщенко Л. В. Формування індивідуальності дошкільника в колективі. - C. 32-37.
  10. Казанжи І. В. Підготовка майбутніх вихователів до гуманізації виховного простору ДНЗ. - C. 37-41.
  11. Калашникова С. А. Формування полікультурної спрямованності особистості педагога в роботі з дітьми шестирічного віку. - C. 42-45.
  12. Калініна Л. А. Формування творчої особистості дитини дошкільного віку засобами театрально-сценічної діяльності. - C. 46-49.
  13. Кардаш І. М. Мовленнєва культура як складова загальної культури майбутнього фахівця дошкільної освіти. - C. 50-53.
  14. Карнаух Л. П. Проблема гендерної соціалізації особистості в зарубіжних та вітчизняних психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 54-59.
  15. Карсканова С. В. Розвиток соціального інтелекту майбутнього фахівця у процесі професійної підготовки. - C. 59-63.
  16. Кіктенко А. І. Психологічні аспекти підготовки майбутнього вихователя сучасного ДНЗ до розвитку елементарних математичних уявлень. - C. 64-67.
  17. Короп О. А. Наукова спадщина К. Д. Ушинського як методологічна основа практики розвитку в дошкільників аудіативних навичок і вмінь. - C. 68-72.
  18. Куліш Р. В. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освітидо професійної діяльності. - C. 73-77.
  19. Кучай Т. П. Проблема здоров’я у фізичному і психічному розвитку дитини. - C. 77-82.
  20. Лісовська Т. А. Вплив музичного середовища на розвиток імпровізації в дітей дошкільного віку. - C. 83-86.
  21. Луцан Н. І. Педагогічні умови формування професійної мобільності вихователя дошкільного закладу. - C. 87-89.
  22. Міленіна Г. С. Відродження педагогічних ідей вільного виховання С. Русової і М. Монтессорі в сучасній педагогічній практиці. - C. 90-95.
  23. Нестеренко В. В. Андрагогічна модель підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 95-101.
  24. Олексюк О. Є. Професійно-педагогічна творчість студентів у процесі загальнопрофесійної підготовки. - C. 101-106.
  25. Панченко В. О. Організація духовно-морального виховання дітей у дошкільних закладах. - C. 107-111.
  26. Продан Л. А. Підвищення якості професійної підготовки фахівців галузі початкової освіти засобами краєзнавчого музею. - C. 112-115.
  27. Семчук С. І. Вплив комп’ютеризованої реклами на становлення особистості дитини-дошкільника. - C. 116-121.
  28. Соколовська О. С. Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім’ї у формуванні ціннісного ставлення до праці дітей старшого дошкільного віку. - C. 121-127.
  29. Степанова Т. М. Методична підготовка студентів магістратури до викладання фахових дисциплін. - C. 127-131.
  30. Суятинова К. Є. Формування особистості дитини дошкільного віку в сім’ях розлучених батьків. - C. 131-135.
  31. Тарасун В. В. Фактори забезпечення якісного осмислення, інтерпретації та передачі результатів обстеження дитини-аутиста. - C. 136-141.
  32. Тесленко С. О. До проблеми формування комунікативної культури в дітей старшого дошкільного віку. - C. 141-144.
  33. Тиндюк Н. Т. Педагогічні аспекти розвитку словника дітей дошкільного віку. - C. 145-148.
  34. Трифонова О. С. Фонетична виразність мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як запорука правильного мовлення їхніх вихованців. - C. 149-154.
  35. Трофаїла Н. Д. Емоційний розвиток дітей дошкільного віку. - C. 155-158.
  36. Філімонова Т. В. Підготовка майбутніх учителів до патріотичного виховання молодших школярів у теорії педагогіки. - C. 159-162.
  37. Хайруддинов М. А. Тенденции и перспективы развития дошкольного образования в Украине. - C. 163-168.
  38. Халло О. Є. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів. - C. 168-170.
  39. Шевченко І. В. Проблеми підготовки майбутніх фахівців до навчання англійської мови дітей дошкільного віку. - C. 171-174.
  40. Якименко С. І. Етичний компонент формування світогляду дитини. - C. 174-179.
  41. Відомості про авторів. - C. 180-181.
2014
№ 1.45 (106)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського