Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2015/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Баранець І. В. Стан сформованості усного зв’язного мовлення у дітей з порушеннями слуху. - C. 9-12.
- Барановська В. М. Змістова частина методичної системи формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої освіти. - C. 13-18.
- Баркасі В. В., Філіпп`єва Т. І. Формування методичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов під час застосування змішаної форми навчання. - C. 18-23.
- Берегова М. І. Теоретичні основи деонтологічної підготовки корекційних педагогів. - C. 24-28.
- Блудова Ю. О. Сутність та основні категорії художньо-естетичного смаку. - C. 28-33.
- Волошенко М. О. Результати педагогічного дослідження з формування підготовленості майбутніх соціальних працівників до профілактично-корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки. - C. 34-38.
- Ворник М. М. Організація індивідуально-самостійної роботи студентів-філологів засобами мультимедійних технологій. - C. 38-43.
- Галущенко В. І. Корекційно-виховна робота з розвитку мовленнєвого дихання з використанням здоров’язберігаючих технологій в умовах спеціального дошкільного закладу для дітей з порушеннями мовлення. - C. 43-48.
- Гвоздій С. П. Адаптація навчального матеріалу до професійних інтересів студентів як принцип структурування змісту у формуванні культури безпечної життєдіяльності. - C. 48-54.
- Гончар Н. П. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх вихователів у вищих навчальних закладах. - C. 55-60.
- Грицюк Л., Лякішева А. В. Наукові підходи до вивчення сутності соціальної поведінки професійно успішної особистості як основа для вирішення соціально-педагогічних проблем. - C. 60-65.
- Дудукалова О. С. Особливості педагогічної практики майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 66-69.
- Задорожна-Княгицька Л. В. Деонтологічна складова кваліфікаційних стандартів магістрів з управління освітою у США. - C. 70-75.
- Іваніків Н. М. Краєзнавство як соціальна та педагогічна проблема. - C. 76-80.
- Кисличенко В. А. Робота логопеда з батьками у сучасних умовах. - C. 80-86.
- Клєба А. І. Інформаційно-комунікативна культура у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 87-90.
- Княжева І. А. Соціально-історичний досвід підготовки викладачів для вищої школи. - C. 91-96.
- Козяр М. М., Зубик Л. В. Формування технічного мислення студентів засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 96-101.
- Козяр М. М., Кочубей А. В. Інтеграція гуманітарних і технічних знань як ефективний засіб формування професійних компетенцій майбутніх інженерів-механіків. - C. 102-108.
- Койчева Т. И. Корпоративная культура как социокультурный феномен. - C. 109-114.
- Корнещук В. В. Конфлікт як соціально-педагогічна проблема. - C. 115-118.
- Короленко В. Л. Проблеми підвищення якості морального виховання дітей шкільного віку. - C. 119-123.
- Короткіх М. А. Компоненти, критерії та показники рівнів сформованості педагогічної майстерності викладачів вищих військових навчальних закладів. - C. 123-131.
- Кошара Ю. М. Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури (основна школа). - C. 132-138.
- Крамаренко А. М. Екологічна компетентність – невід’ємна складова підготовки майбутніх фахівців початкової освіти в умовах євроінтеграції. - C. 138-143.
- Курілова В. І., Борсук М. П., Клиндух Т. І., Барбара О. М. Східні єдиноборства як засіб всебічного розвитку студентської молоді. - C. 143-147.
- Курілова В. І., Редько С. Ю., Пустовойт П. А., Щасливий С. М. Туристично-краєзнавча робота в школі як засіб морального та фізичного розвитку підростаючого покоління. - C. 147-151.
- Кухарчук І. О., Кухарчук Р. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у мовній освіті вчителя-словесника. - C. 152-156.
- Літвінова О. В. Щодо питання організації процесу логопедичної діагностики усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. - C. 157-162.
- Лопатіна Г. Навчання математики з наочністю нумікон: досвід, проблеми, перспективи. - C. 162-166.
- Луценко О. В. Формування мотивації учбової діяльності курсантів засобами проблемного навчання. - C. 167-173.
- Лякішева А. Соціально-педагогічне осмислення сутності соціальних норм регуляції поведінки професійно-орієнтованої особистості. - C. 174-179.
- Макаренко І. Є. Професійно-особистісна самооцінка педагога як один із важливих чинників формування його самоефективності. - C. 180-185.
- Мельник О. С. Активізація творчої діяльності на заняттях інформатики в педагогічних коледжах. - C. 185-189.
- Мельніченко Т. В. Стан сформованості знань з української мови в учнів із тяжкими мовленнєвими розладами. - C. 189-195.
- Мозолюк-Коновалова О. М. Розвиток художньо-творчих здібностей у майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. - C. 195-199.
- Мхитарян О. Д. Методичне забезпечення корегованого навчання літератури: проблеми й перспективи. - C. 200-205.
- Нахаєва Я. М. Інноваційні методи підготовки майбутніх лікарів до використання медичної термінології. - C. 205-210.
- Павлова О. Г. Зміст професійної підготовки до педагогічної діяльності вчителів початкової школи. - C. 211-214.
- Парфанович І. І. Комплексність профілактичного впливу як оцінка результативності функціонування системи профілактики девіантної поведінки дівчат. - C. 215-220.
- Парфентьєва І. П. Роль рефлексії як інноваційного елементу у співацькому навчанні. - C. 221-224.
- Патик Ю. В. Сутність і структура підготовленості майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 225-228.
- Потапчук Т. В. Професійно-важливі особистісні якості майбутнього вчителя музичного мистецтва як основа професійної компетентності. - C. 229-235.
- Романишина О. Я. Використання проектної технології у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів. - C. 236-239.
- Савінова Н. В. Змістова характеристика рівнів сформованості інформаційно-технологічної компетенції вчителів-логопедів. - C. 240-246.
- Сайко Н. О. Гармонійне світосприймання дітей дошкільного віку як основа процесу соціально-психологічної реабілітації. - C. 246-251.
- Самойленко О. М. Класифікація сучасного програмного забезпечення для рішення математичних задач. - C. 251-257.
- Середа І. В. Підготовка філологів магістерського рівня в Україні та світі. - C. 257-262.
- Даофен С. Діагностика співацької підготовленості майбутніх учителів музики до використання інноваційних технологій. - C. 262-266.
- Сідун М. М. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 267-273.
- Січко І. О. Сутність поняття "сталий розвиток" у контексті євроінтеграційних процесів сучасної освіти. - C. 273-278.
- Стельмах Н. В. Педагогічна майстерність як фактор розвитку особистості дитини. - C. 278-283.
- Столяр В. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметної математичної компетентності учнів. - C. 284-289.
- Тітова Г. В. Особливості формування лідерських якостей в учнів основної школи. - C. 289-294.
- Цвєткова Г. Г. Викладач гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості. - C. 295-301.
- Лібін Цзян Мотиваційно-пізнавальний етап формування суб`єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорового навчання. - C. 301-306.
- Шандиба О. В. Досвід підготовки інженерних кадрів вищої кваліфікації-розробників промислових інновацій найвищих рівнів новизни та масштабності. - C. 306-310.
- Япринець Т. С. Психолого-дидактичне підґрунтя навчально-пізнавальної діяльності школярів на уроках географії в основній школі. - C. 310-315.
- Відомості про авторів. - C. 316-319.
| 2015 | | № 3 (50)
|
|
|
|