Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адоньєва Ю. А. Метакогнітивні уміння майбутніх дизайнерів як детермінанта їх професійної діяльності. - C. 13-19.
  4. Акуленко І. А. Якості методичної підготовки майбутнього вчителя математики засобами навчально-методичних задач. - C. 19-26.
  5. Атрощенко Т. О. Сутність феномену "міжетнічна толерантність". - C. 27-31.
  6. Бабкова О. О. Х'ютагогічний підхід до формування мотивації професійного зростання вчителів у системі підвищення кваліфікації. - C. 32-37.
  7. Бачинська М. В. Науково-педагогічні погляди Н. Волошиної щодо підготовки вчителя української літератури нової української школи. - C. 37-42.
  8. Бевз В. Г. Методичні основи побудови системи задач і вправ у сучасних підручниках математики. - C. 43-49.
  9. Бекірова А. Р. Сутність суб'єктного підходу у контексті професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у вищому навчальному закладі. - C. 49-54.
  10. Берладин О. Б. Початкова школа сільської місцевості в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ століття: історіографія та джерельна база проблеми. - C. 55-61.
  11. Богомолова М. Ю. Соціальний захист дітей у педагогіці колективу А. С. Макаренка. - C. 62-66.
  12. Божко О. П. Визначення рівнів сформованості текстотвірних умінь учнів 5 – 9 класів (у зв'язку з вивченням синтаксису складного речення). - C. 67-71.
  13. Бондаренко Л. Г. Телеурок як сучасна форма підготовки студента-філолога до проведення занять з української літератури. - C. 72-76.
  14. Будак В. Д. Патріотичне виховання студентської молоді: теоретичний аспект. - C. 77-83.
  15. Буздуган О. А. Система роботи з підготовки майбутніх вихователів до педагогічної взаємодії з батьками дітей раннього віку. - C. 83-87.
  16. Білоус С. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів англійського усного монологічного персуазивного мовлення. - C. 88-93.
  17. Василенко Н. В. Ефективні форми розвитку технологічної компетентності керівника навчального закладу: ділове спілкування, ділова бесіда, ділова нарада. - C. 93-99.
  18. Васильєва Л. Л. Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами мережевих та хмарних технологій. - C. 100-105.
  19. Величко Т. Д. Взаємодія дошкільного навчального закладу та сім’ї у формуванні соціальної компетентності дитини. - C. 106-110.
  20. Воробйова О. П. Порівняльний аналіз міжнародного досвіду оцінювання забезпечення якості вищої освіти. - C. 110-115.
  21. Вошколуп Г. Ю. Оцінка ефективності технології формування конфліктологічної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 116-120.
  22. Галущак І. Є. Шляхи формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах гірського регіону. - C. 121-126.
  23. Галян О. І. Ідея суб’єктності у вітчизнянихособистісно-орієнтованих технологіях виховання (досвід 90-х років ХХ століття). - C. 126-132.
  24. Гамза А. В. Методичні етапи формування текстотворчих умінь у процесі вивчення дієслова як основа розвитку зв’язного мовлення молодшого школяра. - C. 132-136.
  25. Гармаш Т. А. Основні компоненти готовності майбутніх фахівців із логістики до здійснення управлінської діяльності та їх зміст. - C. 137-143.
  26. Гладун В. В. Виховання патріотизму та національної гідності на уроках історії України. - C. 144-149.
  27. Гончар Л. В. Діагностика стану сформованості прояву гуманних взаємин до батьків з боку дітей молодшого шкільного віку. - C. 150-155.
  28. Грицай Ю. О., Бірюк О. Г., Хохлова Л. А. Впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховнусферу вищих навчальних закладів. - C. 155-159.
  29. Гура О. І., Гура Т. Є. Концептуальні засади реформування професійної підготовки практичних психологів в Україні. - C. 159-165.
  30. Гура О. О. Основні сфери реалізації фахівців ІТ на сучасному ринку праці:аналіз професійних вимог. - C. 166-170.
  31. Дацків О. П. Удосконалення вмінь читання майбутніх учителів англійської мови із застосуванням драматизації. - C. 171-176.
  32. Демидова І. В., Демидова О. В., Макух Н. І. Експертна оцінка застосування основних засобів спеціальної фізичної підготовки спринтерів в річному макроциклі. - C. 177-180.
  33. Дніпровська Т. В. Дидактичні можливості технології продуктивного навчання студентів іноземної мови. - C. 180-185.
  34. Жаровцева Т. Г. Факторний аналіз у підготовці фахівців дошкільної освіти до роботи з батьками. - C. 185-190.
  35. Жигінас Т. В. Аксіологізація процесу підготовки майбутнього вчителя музики – пріоритетний напрямок модернізації вищої педагогічної освіти. - C. 191-196.
  36. Заредінова Е. Р. Культурні та особистісні цінності: логіка взаємозв’язку. - C. 197-201.
  37. Zdanevych L. V. Usage of foresight-games, swot-analysis and the internet resources as the most effective forms of teaching organization in the process of preparation of the future tutors to the work with children under school age. - C. 202-206.
  38. Іванюк М. В. Поняття "християнський мотив" у навчальних програмах польських навчальних закладів та шкіл національних меншин з польською мовою навчання в Україні: порівняльний аспект. - C. 207-211.
  39. Іващенко А. С. Вивчення процесів символізації образних структур художнього тексту як етап формування в старшокласників умінь аналізувати образи-символи. - C. 212-216.
  40. Іконнікова М. В. Роль американських організацій у сфері філологічної освіти. - C. 217-222.
  41. Ісакова Є. П. Інтенсифікація процесу навчання іноземним мовам у ВНЗ шляхом використання інтерактивних технологій. - C. 223-228.
  42. Іщенко Л. В. Критеріальний підхід до підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності старших дошкільників. - C. 229-233.
  43. Калько І. В. Особливості формування гендерної культури сучасної студентської молоді. - C. 234-237.
  44. Каразоглю (Геділ) Ф. Загальні тенденції полікультурної підготовки педагогів в Україні. - C. 238-242.
  45. Кардаш І. М., Коноз О. Б. Взаємодія сімейного і суспільного виховання в розвитку творчості як ціннісної потреби дошкільника. - C. 242-247.
  46. Керницкий А. М. Модель проектировочной деятельности преподавателя по формированию готовности студентов к субъект-субъектному взаимодействию. - C. 248-252.
  47. Кічук Н. В. Професійний саморозвиток студента: параметри конструктивностіконтекстного підходу. - C. 253-258.
  48. Княжева І. А. Соціальний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 258-263.
  49. Короленко В. Л. Проблема морального формування школярів у сучасній педагогічній науці: аналітичний огляд. - C. 263-267.
  50. Котова Л. М. Удосконалення емоційної стійкості у майбутніх учителів музичного мистецтва під час підготовки до прилюдних виступів. - C. 268-272.
  51. Круглик В. С. Основи розробки концепції педагогічної системи професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у ВНЗ. - C. 273-279.
  52. Кучинська І. О. Формування громадянських ціннісних орієнтирів особистості у педагогічних поглядах Ніли Волошиної. - C. 280-284.
  53. Курчатова А. В., Яворська А. Місце і значення сюжетної картини в розвитку зв’язного мовленнядітей старшого дошкільного віку. - C. 285-289 .
  54. Литвиненко О. М., Борецька Н. О., Грохович О. М. Модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання здоров’язберігаючих технологій. - C. 290-296.
  55. Литвишко О. М. Уявлення вихователів дошкільних навчальних закладів та батьків щодо соціальної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 297-302.
  56. Логвіненко Н. М. Основні теоретико-методичні засади вивчення української фантастичної прози в старшій школі. - C. 303-308.
  57. Лінь Є. Педагогічні умови формування вокально-хорової підготовленості майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання. - C. 309-313.
  58. Лісовська Т. А. Психолого-педагогічний аналіз творчої спрямованості як якості креативної особистості. - C. 314-320.
  59. Lichman L. Yu. Prospects for building foreign linguistic competence in the higher school of Ukraine. - C. 321-325.
  60. Майба О. К. Педагогічні принципи формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання. - C. 326-330.
  61. Ма Чен. Інформаційно-компетентнісний напрям підготовки майбутніх учителів музики до співацької діяльності школярів у позашкільних мистецьких закладах. - C. 331-334.
  62. Мхитарян О. Д., Жмуркова В. О. "Виховання розуму і почуттів" під час формування в шестикласників аналітичних здібностей (на прикладі вивчення творів А. Чехова). - C. 335-341.
  63. Озчелік М. Е. Особливості міжкультурної комунікації у професійній діяльності майбутніх фахівців. - C. 342-346.
  64. Олексюк О. Є., Сас М. Дидактична гра як засіб формування безпечної поведінки в довкіллі дітей старшого дошкільного віку. - C. 346-352.
  65. Орищук О. І. Педагогічна проблема формування досвіду музичного просвітництва майбутніх учителів музики. - C. 352-356.
  66. Павлова Н. С., Гнедко Н. М. Професійна компетентність як складова конкурентоздатного на ринку праці вчителя інформатики. - C. 357-361.
  67. Паршук С. М. Відродження загальнонаціональних традицій українського народу як один із засобів формування загальнокультурної грамотності майбутніх учителів початкової школи. - C. 361-366.
  68. Пентилюк М. І. Культуромовна підготовка майбутнього філолога в білінгвальному середовищ. - C. 367-375.
  69. Покатілова О. А. Основи методики культурологічного аналізу художнього твору на уроках літератури. - C. 375-381.
  70. Попович А. С. Дисципліна "стилістика української мови" в структурно-логічній схемі підготовки вчителів-словесників. - C. 381-386.
  71. Пікон К. С. Становлення сестринської справий медсестринської освіти в США: історико-порівняльний аналіз. - C. 387-391.
  72. Ревенко Н. В. Національно-патріотичне виховання майбутніх вчителів музичного мистецтва на заняттях з "інструментального виконавства". - C. 391-396.
  73. Романчук Н. О., Гайша О. О. Реалізація сучасних технологій навчання в процесі підготовки студентів вищих технічних закладів освіти. - C. 397-401.
  74. Сафарян С. І. Компаративний аналіз творів української та зарубіжної класики як засіб формування національних і загальнолюдських духовних цінностей учнів. - C. 402-406.
  75. Сахарова О. М. Художні промисли як засіб національно-патріотичного виховання в змісті дошкільної освіти. - C. 407-411.
  76. Семеняко Ю. Б. Вивчення обізнаності вихователів з проблеми виховання культури споживання медіа-продукції. - C. 412-417.
  77. Сидоренко Ю. О. Християнська міфопоетична парадигма в творах для 9 – 11 класів: теоретичні засади вивчення та система компетентностей. - C. 418-422.
  78. Скворцова С. О. Навчання математики з точки зору вікових особливостей когнітивних процесів молодших школярів. - C. 423-431.
  79. Смолюк А. І. Компонентна структура професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. - C. 432-435.
  80. Соколовська О. С. Родина як чинник формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку. - C. 436-442.
  81. Стріхар О. І. Організаційно-педагогічні умови формування основ патріотичного виховання у студентів на засадах інтеграції. - C. 442-448.
  82. Сущенко Л. О. Домінанти морально-етичної спрямованості професійної підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ. - C. 448-454.
  83. Сірак І. П. Структура готовності майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації. - C. 455-460.
  84. Сіранчук Н. М. Методична система формуваннялексичної компетентності молодшого школяра на уроках української мови як інноваційна педагогічна технологія. - C. 461-466.
  85. Тесленко С. О. Розвиток словесної творчості старших дошкільників за національно-патріотичними творами. - C. 466-471.
  86. Тодорцева Ю. В. Формування патріотичних почуттів студентської молоді у вищому навчальному закладі. - C. 471-477.
  87. Тіхоміров А. І., Козубенко О. С., Усатюк Г. Ф. Оптимізація спеціальної підготовки засобами комп’ютерного контролю техніки веслування з використанням тренажеру "Сoncept-2". - C. 478-483.
  88. Трифонова О. С., Корсун К. Збагачення словника дітей раннього віку засобами малих фольклорних жанрів. - C. 484-490.
  89. Хайруддинов М. Х. Развитие творческих способностей младших школьников в условиях постиндустриального общества. - C. 491-497.
  90. Хайрулліна Ю. О. Поліхудожність як нова парадигма загальної мистецької освіти. - C. 498-502.
  91. Хмельницька А. Ю. Етноконцептологічна модель виховання в контексті історії педагогіки. - C. 503-507.
  92. Шарата Н. Г. Методи управління розвитком освіти в сфері фізичної культури іспорту. - C. 508-513.
  93. Шиян Т. В., Айзікова Л. В. Формування крос-культурної компетентності в монолінгвальному навчальному середовищі. - C. 513-518.
  94. Шуляр В. І. Філософсько-освітні імперативикомпетентнісно-діяльнісного уроку (заняття) літератури у вимірах Ніли Волошиної і нової української школи. - C. 518-524.
  95. Яценко Т. О. Тенденційний характер розвитку методики навчання української літератури в школі. - C. 525-529.
  96. Олексюк О. Є. Концептуальні засади проблеми формування особистості лідера. - C. 530-534.
2017
№ 2 (57)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського