Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрійченко Г. І., Кучирина С. М. Військово-патріотичне виховання учнів та студентської молоді, формування української національної ідеї – основа нової концепції освітньої політики України. - C. 13-17.
  4. Ануфрієва О. Ф. Критеріальна база виявлення готовності майбутніх інженерів до професійної самореалізації в процесі навчальних практик. - C. 18-22.
  5. Атрошенко Т. Ю. Проблема набуття соціального досвіду учнями основної школи в умовах позакласної виховної роботи. - C. 22-27.
  6. Бабаян Ю. О. Теоретико-методологічні аспекти формування мотиваційної готовності студентської молоді до захисту Вітчизни. - C. 27-31.
  7. Баркасі В. В., Філіпп'єва Т. І. Розвиток соціальної компетентності майбутніх учителів засобами іноземних мов в умовах освітньо-виховного простору університету. - C. 32-36.
  8. Блажко О. А. Готовність майбутніх учителів до профільного навчання хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 36-41.
  9. Богуш А. М., Попова І. Сутність феномена "образ" у площині образного мовлення дітей. - C. 42-46.
  10. Бондар В. І., Макаренко І. Є. Рефлексія у системі управління розвитком самоефективності вчителя. - C. 47-53.
  11. Бортнікова О. В. Ретроспективний аналіз філософських, психологічних, економічних і педагогічних ідей виховання адаптивного стилю лідерства особистості. - C. 53-58.
  12. Бриль Ю. О. Становлення освітнього простору як складової професійної підготовки фахівців-документознавців. - C. 59-68.
  13. Бугаєвський І. І., Товстопят М. О. Проблеми правового виховання та правової культури молоді в Україні. - C. 68-73.
  14. Будак В. Д. Особливості військово-патріотичного виховання студентської молоді. - C. 74-79.
  15. Булгару Н. Б. Специфіка іншомовної мовленнєвої підготовки студентів технічних ВНЗ. - C. 80-84.
  16. Бєдакова С. В. Культурно-мистецька спадщина В. Барвінського як чинник виховання громадянськості майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 84-88.
  17. Біда О. А., Прокопенко Л. І., Чичук А. П. Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні. - C. 89-92.
  18. Біницька К. М. Розвиток системи початкової освіти в Угорщині(90-ті рр. ХХ ст.) як предмет міждисциплінарного аналізу. - C. 93-98.
  19. Буцик І. М. Особливості світового освітнього досвіду у формуванні дослідницької компетентності інженерів. - C. 99-104.
  20. Бі Цзінчень. Основні принципи формування готовності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до вокально-хорового саморозвитку. - C. 104-108.
  21. Василенко О. М. Соціально-педагогічні умови функціонування системи розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі. - C. 108-114.
  22. Васильєва Л. Л. Національно-патріотичне виховання майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з аналізу музичних творів. - C. 114-119.
  23. Васильєва Р. Ю. Підготовка майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до безпеки професійної діяльності. - C. 120-124.
  24. Вдовиченко Р. П. Теоретичні аспекти проблеми формування системиціннісних орієнтацій студентської молоді. - C. 125-129.
  25. Вей Лімін. Формування вокальної культури магістрантів музичного мистецтва в педагогічних університетах. - C. 130-135.
  26. Великжаніна Д. В. Акценти фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками в умовах розбудови нової української школи. - C. 135-139.
  27. Власенко к. О., Сопівник і. В. Діагностика ціннісних орієнтацій студенів аграрних вищих закладів освіти. - C. 140-143.
  28. Войтович О. П. Критерії, показники та рівні сформованості технологічної компетентності майбутніх екологів. - C. 144-147.
  29. Галущак І. Є. Правова компетентність як складова процесу професійної підготовки економіста. - C. 148-151.
  30. Гладун В. В. Особливості використання історико-краєзнавчих матеріалів у навчальному процесі (на прикладі вивчення української революції 1917 – 1921 рр.). - C. 152-158.
  31. Гнатенко К. І. Шляхи методичної роботи над характеристикою персонажа в курсі літературного читання в початковій школі. - C. 158-163.
  32. Горбачова І. І. Педагогічні способи мотивації професійної мобільності вчителів закладів загальної середньої світи в освітньому просторі. - C. 164-168.
  33. Гусаченко О. П. Формування творчого потенціалу підлітків як музично-педагогічна проблема. - C. 168-172.
  34. Демченко І. І., Пижик І. Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 172-177.
  35. Дрозд О. В. Формування національної самосвідомості особистості в умовах університету. - C. 178-182.
  36. Друганова О. М., Перепелиця Г. А. Витоки проблеми підготовки учителів суспільствознавчих дисциплін в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 182-188.
  37. Дутковська Р. В. Корекційна спрямованість індивідуального навчання дітей з інтелектуальною неповносправністю, ускладненою порушенням процесів нейродинаміки. - C. 189-193.
  38. Єфімова О. В. Особливості розвитку проблеми підготовки військових кадрів в Україні у період правління Миколи І (30–50-х рр. ХІХ ст.). - C. 193-198.
  39. Задорожна І. П. Формування іншомовної аудитивної компетентностістудентів лінгвістичних спеціальностей на основі художніх фільмів. - C. 199-204.
  40. Зінукова Н. В. Структурні компоненти фахової компетентності перекладача: усний послідовний переклад. - C. 205-211.
  41. Іозіс І. В. Основні складові формування професійної культури упедагогічній теорії. - C. 211-217.
  42. Іщенко В. С. Метапредметний характер аналітичних умінь та навичок майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності. - C. 217-223.
  43. Іщенко Л. В. Критеріальний підхід до підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. - C. 223-228.
  44. Кириченко А. А. Система новых доктрин правового статуса субъектов образовательной деятельности. - C. 229-234.
  45. Козинець О. Д. Тенденції управління розвитком шкіл передового досвіду в системі вітчизняної медичної освіти другої половини ХХ ст.. - C. 235-240.
  46. Козубовська І. В., Мигалина З. І. Підготовка педагогічних кадрів в сша в контексті полікультурноїосвіти. - C. 241-245.
  47. Колесник А. Г. Педагогічне керівництво навчально-професійною діяльністю студентів. - C. 246-250.
  48. Компаній О. В. Робота над текстом-міркування на завершальному етапі початкової мовної освіти. - C. 250-253.
  49. Кондур О. С. Інноваційний менеджмент у системі управління вищим навчальним закладом. - C. 254-258.
  50. Корж-Усенко Л. В. Студент як учасник навчально-виховного процесу у вищій школі України на початку ХХ ст.. - C. 259-265.
  51. Кузнецова О. А. Компетентнісний напрям підготовки учителів музичного мистецтва до творчо-продуктивної роботи з учнями. - C. 266-269.
  52. Кузьменко Н. В. Застосування різноманітних форм позааудиторноївиховної роботи з урахуванням індивідуальних інтересів і потреб студентів. - C. 270-274.
  53. Кузьмінський А. І. Деякі аспекти впровадження і використання передового педагогічного досвіду в університеті. - C. 275-280.
  54. Курчатова А. В., Крамаренко М. В. Педагогічні умови формування духовно-моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами художнього слова. - C. 280-284.
  55. Кучай Т. П., Орос І. І. Моделі підготовки майбутніх учителів у європейських країнах. - C. 285-291.
  56. Кучай О. В. Особливості дистанційного навчання у вищій школі. - C. 292-294.
  57. Лисенкова І. П., Медведєва С. В. Використання інноваційних методик у розумовому розвитку дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 295-299.
  58. Луцан Н. І. Лінгводидактичні засади розвитку вмінь будувати висловлювання у молодшому шкільному віці. - C. 300-304.
  59. Луценко Г. В. Огляд сучасних стандартів підготовки інженерних кадрів. - C. 305-310.
  60. Лю Мяоні. Особливості музичного навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів Китаю. - C. 311-316.
  61. Літвінова М. Б. Системний підхід до профільного викладання природничих дисциплін у технічних ВНЗ. - C. 317-322.
  62. Ліхіцька Л. М. Творчо-виконавський етап підготовки майбутніх учителів музики до роботи з учнями у вокально-хорових гуртках. - C. 322-326.
  63. Лі Ян. Формування музично-сценічних умінь студентів факультетів мистецтв у педагогічних навчальних закладах України та Китаю. - C. 326-330.
  64. Майнаєв Ф. Я. Критерії та показники готовності майбутніх учителів історії до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні. - C. 331-334.
  65. Мельничук І. М. Наукові підходи до формування культури здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 335-339.
  66. Микитюк В. І. Форми і методи дидактичного впливу Івана Франка. - C. 340-345.
  67. Митцева О. С. Професійний імідж сучасного фахівця: соціально-педагогічний аспект. - C. 346-350.
  68. Мірошніченко В. М. Формування готовності майбутніх філологів до педагогічної діяльності. - C. 351-356.
  69. Моренко О. М. Формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх працівників соціальної сфери в процесі фахової підготовки. - C. 357-362.
  70. Нелін Є. В. Психоаналітична педагогіка як новітня концепція в освіті постнекласичного суспільства. - C. 363-367.
  71. Нікітченко Л. О. Принципи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів біології у процесі професійної підготовки. - C. 368-372.
  72. Олексюк О. Є. Лідерські риси та якості як складові структури особистості лідера. - C. 372-380.
  73. Олексюк О. Є., Заволока С. В. Формування любові до рідного міста у дітей старшого дошкільноговіку засобами ТРВЗ. - C. 380-385.
  74. Оліяр М. П. Інноваційні технології формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 386-390.
  75. Орищук О. І. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музики до вокально-просвітницької педагогічної діяльності. - C. 391-395.
  76. Осадча К. П. Історико-педагогічний аналіз становлення тьюторства в освіті України. - C. 395-401.
  77. Парфентьєва І. П., Крива В. С. Психологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до публічного виступу. - C. 401-406.
  78. Парфентьєва І. П., Матвійчук К. О. Аналіз складових професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 406-410.
  79. Петриченко Л. О. Здоров’язбережувальна компетентність студентів вищoго пeдaгoгiчнoго навчального зaклaду. - C. 411-416.
  80. Печко О. М., Самійленко В. П., Дудоров О. М. Сутність здоров'язберігаючих технологій адаптивного фізичного виховання. - C. 417-421.
  81. Повідайчик О. С., Варга Н. І., Попович І. Є. Формування дослідницьких умінь студентів у вищих навчальних закладах Великої Британії. - C. 421-426.
  82. Попович А. С. Стилістичний аналіз тексту як метод навчання майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 426-431.
  83. Преснер Р. Б. Сучасні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів немовних спеціальностей. - C. 432-436.
  84. Рацул О. А., Бжузе Г., Завітренко Д. Г. Особливості формування трудової активності молодших школярів. - C. 437-441.
  85. Розлуцька Г. М. Організаційно-педагогічна діяльність єпископівМукачівської греко-католицької єпархії у XVIII ст.. - C. 442-446.
  86. Романишина Л. М. Використання праксеологічного підходу під час професійної підготовки студентів до розв’язування конфліктів. - C. 447-451.
  87. Романчук Н. О., Романчук Н. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах. - C. 452-456.
  88. Рудніцька К. В. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 456-460.
  89. Ручинська Н. С. Теоретико-методологічні підходи до підготовкибакалаврів в умовах поєднання очної і дистанційної форм навчання. - C. 461-465.
  90. Рябуха І. М. Династії морських офіцерів як основа розвитку морської справи. - C. 465-470.
  91. Симоненко Н. О. Змістові основи організації самостійної роботи студентів-медиків у вищих навчальних закладах США. - C. 471-477.
  92. Слятіна І. О. Сучасні підходи до патріотичного виховання учнів підліткового віку. - C. 478-481.
  93. Соколовська о. С. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 482-487.
  94. Солодовник А. О. Професійна підготовка судноводіїв у морських навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 488-493.
  95. Сотер М. В. Критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації. - C. 494-499.
  96. Староста В. І. Педагогічний моніторинг та педагогічна діагностика: сутність і взаємозв’язок понять. - C. 499-505.
  97. Степанова Т. М. Педагогічна творчість у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійної діяльності. - C. 505-508.
  98. Струк А. В. Особливості збагачення словникового запасу дітей шестирічного віку. - C. 508-512.
  99. Султанова Н. В. Форми і методи соціального виховання дітей в діяльності інтернатних закладів освіти в Україні (1956 – 60-ті рр. ХХ ст.). - C. 513-517.
  100. Туртаєв Ю. В., Ольшанський С. І. Історичний генезис ідеї військово-патріотичного виховання молоді в українському суспільстві. - C. 518-522.
  101. Тітова Г. В. Зміст методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування спортивних лідерських якостей в учнів основної школи. - C. 523-528.
  102. Філімонова Т. В., Якименко С. І. Констатувальний етап дослідження підготовки майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 529-533.
  103. Чжан Няньхуа. Структура художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 534-537.
  104. Чичук А. П. Підготовка кадрів для системи підвищення кваліфікації учителів початкової школи у Великій Британії та США. - C. 538-541.
  105. Шама І. П. Переваги та обмеження використання кейс-технології упроцесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. - C. 542-546.
  106. Шаров С. В., Єремєєв В. С., Печерський Р. В. Розробка експертної системи для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб’єктів. - C. 547-551.
  107. Шостачук А. М. Чисельне дослідження кінематичних характеристикплоских важільних механізмів іі класу в навчальній дисципліні "Теорія механізмів і машин". - C. 552-556.
  108. Штефан О. С. Сучасна практика формування національно-патріотичного світогляду у навчально-виховному процесі підготовки майбутніх учителів музики. - C. 557-561.
  109. Ярошевська Л. В. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва засобами патріотичного виховання. - C. 561-565.
  110. Ястремська С. О. Інтерактивні електронні освітні ресурси в дистанційній професійній підготовці майбутніх магістрів сестринської справи. - C. 566-571.
2017
№ 4 (59)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського