Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2017/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Андрійченко Г. І., Кучирина С. М. Військово-патріотичне виховання учнів та студентської молоді, формування української національної ідеї – основа нової концепції освітньої політики України. - C. 13-17.
- Ануфрієва О. Ф. Критеріальна база виявлення готовності майбутніх інженерів до професійної самореалізації в процесі навчальних практик. - C. 18-22.
- Атрошенко Т. Ю. Проблема набуття соціального досвіду учнями основної школи в умовах позакласної виховної роботи. - C. 22-27.
- Бабаян Ю. О. Теоретико-методологічні аспекти формування мотиваційної готовності студентської молоді до захисту Вітчизни. - C. 27-31.
- Баркасі В. В., Філіпп'єва Т. І. Розвиток соціальної компетентності майбутніх учителів засобами іноземних мов в умовах освітньо-виховного простору університету. - C. 32-36.
- Блажко О. А. Готовність майбутніх учителів до профільного навчання хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 36-41.
- Богуш А. М., Попова І. Сутність феномена "образ" у площині образного мовлення дітей. - C. 42-46.
- Бондар В. І., Макаренко І. Є. Рефлексія у системі управління розвитком самоефективності вчителя. - C. 47-53.
- Бортнікова О. В. Ретроспективний аналіз філософських, психологічних, економічних і педагогічних ідей виховання адаптивного стилю лідерства особистості. - C. 53-58.
- Бриль Ю. О. Становлення освітнього простору як складової професійної підготовки фахівців-документознавців. - C. 59-68.
- Бугаєвський І. І., Товстопят М. О. Проблеми правового виховання та правової культури молоді в Україні. - C. 68-73.
- Будак В. Д. Особливості військово-патріотичного виховання студентської молоді. - C. 74-79.
- Булгару Н. Б. Специфіка іншомовної мовленнєвої підготовки студентів технічних ВНЗ. - C. 80-84.
- Бєдакова С. В. Культурно-мистецька спадщина В. Барвінського як чинник виховання громадянськості майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 84-88.
- Біда О. А., Прокопенко Л. І., Чичук А. П. Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні. - C. 89-92.
- Біницька К. М. Розвиток системи початкової освіти в Угорщині(90-ті рр. ХХ ст.) як предмет міждисциплінарного аналізу. - C. 93-98.
- Буцик І. М. Особливості світового освітнього досвіду у формуванні дослідницької компетентності інженерів. - C. 99-104.
- Бі Цзінчень. Основні принципи формування готовності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до вокально-хорового саморозвитку. - C. 104-108.
- Василенко О. М. Соціально-педагогічні умови функціонування системи розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі. - C. 108-114.
- Васильєва Л. Л. Національно-патріотичне виховання майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з аналізу музичних творів. - C. 114-119.
- Васильєва Р. Ю. Підготовка майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до безпеки професійної діяльності. - C. 120-124.
- Вдовиченко Р. П. Теоретичні аспекти проблеми формування системиціннісних орієнтацій студентської молоді. - C. 125-129.
- Вей Лімін. Формування вокальної культури магістрантів музичного мистецтва в педагогічних університетах. - C. 130-135.
- Великжаніна Д. В. Акценти фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками в умовах розбудови нової української школи. - C. 135-139.
- Власенко к. О., Сопівник і. В. Діагностика ціннісних орієнтацій студенів аграрних вищих закладів освіти. - C. 140-143.
- Войтович О. П. Критерії, показники та рівні сформованості технологічної компетентності майбутніх екологів. - C. 144-147.
- Галущак І. Є. Правова компетентність як складова процесу професійної підготовки економіста. - C. 148-151.
- Гладун В. В. Особливості використання історико-краєзнавчих матеріалів у навчальному процесі (на прикладі вивчення української революції 1917 – 1921 рр.). - C. 152-158.
- Гнатенко К. І. Шляхи методичної роботи над характеристикою персонажа в курсі літературного читання в початковій школі. - C. 158-163.
- Горбачова І. І. Педагогічні способи мотивації професійної мобільності вчителів закладів загальної середньої світи в освітньому просторі. - C. 164-168.
- Гусаченко О. П. Формування творчого потенціалу підлітків як музично-педагогічна проблема. - C. 168-172.
- Демченко І. І., Пижик І. Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 172-177.
- Дрозд О. В. Формування національної самосвідомості особистості в умовах університету. - C. 178-182.
- Друганова О. М., Перепелиця Г. А. Витоки проблеми підготовки учителів суспільствознавчих дисциплін в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 182-188.
- Дутковська Р. В. Корекційна спрямованість індивідуального навчання дітей з інтелектуальною неповносправністю, ускладненою порушенням процесів нейродинаміки. - C. 189-193.
- Єфімова О. В. Особливості розвитку проблеми підготовки військових кадрів в Україні у період правління Миколи І (30–50-х рр. ХІХ ст.). - C. 193-198.
- Задорожна І. П. Формування іншомовної аудитивної компетентностістудентів лінгвістичних спеціальностей на основі художніх фільмів. - C. 199-204.
- Зінукова Н. В. Структурні компоненти фахової компетентності перекладача: усний послідовний переклад. - C. 205-211.
- Іозіс І. В. Основні складові формування професійної культури упедагогічній теорії. - C. 211-217.
- Іщенко В. С. Метапредметний характер аналітичних умінь та навичок майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності. - C. 217-223.
- Іщенко Л. В. Критеріальний підхід до підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. - C. 223-228.
- Кириченко А. А. Система новых доктрин правового статуса субъектов образовательной деятельности. - C. 229-234.
- Козинець О. Д. Тенденції управління розвитком шкіл передового досвіду в системі вітчизняної медичної освіти другої половини ХХ ст.. - C. 235-240.
- Козубовська І. В., Мигалина З. І. Підготовка педагогічних кадрів в сша в контексті полікультурноїосвіти. - C. 241-245.
- Колесник А. Г. Педагогічне керівництво навчально-професійною діяльністю студентів. - C. 246-250.
- Компаній О. В. Робота над текстом-міркування на завершальному етапі початкової мовної освіти. - C. 250-253.
- Кондур О. С. Інноваційний менеджмент у системі управління вищим навчальним закладом. - C. 254-258.
- Корж-Усенко Л. В. Студент як учасник навчально-виховного процесу у вищій школі України на початку ХХ ст.. - C. 259-265.
- Кузнецова О. А. Компетентнісний напрям підготовки учителів музичного мистецтва до творчо-продуктивної роботи з учнями. - C. 266-269.
- Кузьменко Н. В. Застосування різноманітних форм позааудиторноївиховної роботи з урахуванням індивідуальних інтересів і потреб студентів. - C. 270-274.
- Кузьмінський А. І. Деякі аспекти впровадження і використання передового педагогічного досвіду в університеті. - C. 275-280.
- Курчатова А. В., Крамаренко М. В. Педагогічні умови формування духовно-моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами художнього слова. - C. 280-284.
- Кучай Т. П., Орос І. І. Моделі підготовки майбутніх учителів у європейських країнах. - C. 285-291.
- Кучай О. В. Особливості дистанційного навчання у вищій школі. - C. 292-294.
- Лисенкова І. П., Медведєва С. В. Використання інноваційних методик у розумовому розвитку дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 295-299.
- Луцан Н. І. Лінгводидактичні засади розвитку вмінь будувати висловлювання у молодшому шкільному віці. - C. 300-304.
- Луценко Г. В. Огляд сучасних стандартів підготовки інженерних кадрів. - C. 305-310.
- Лю Мяоні. Особливості музичного навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів Китаю. - C. 311-316.
- Літвінова М. Б. Системний підхід до профільного викладання природничих дисциплін у технічних ВНЗ. - C. 317-322.
- Ліхіцька Л. М. Творчо-виконавський етап підготовки майбутніх учителів музики до роботи з учнями у вокально-хорових гуртках. - C. 322-326.
- Лі Ян. Формування музично-сценічних умінь студентів факультетів мистецтв у педагогічних навчальних закладах України та Китаю. - C. 326-330.
- Майнаєв Ф. Я. Критерії та показники готовності майбутніх учителів історії до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні. - C. 331-334.
- Мельничук І. М. Наукові підходи до формування культури здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 335-339.
- Микитюк В. І. Форми і методи дидактичного впливу Івана Франка. - C. 340-345.
- Митцева О. С. Професійний імідж сучасного фахівця: соціально-педагогічний аспект. - C. 346-350.
- Мірошніченко В. М. Формування готовності майбутніх філологів до педагогічної діяльності. - C. 351-356.
- Моренко О. М. Формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх працівників соціальної сфери в процесі фахової підготовки. - C. 357-362.
- Нелін Є. В. Психоаналітична педагогіка як новітня концепція в освіті постнекласичного суспільства. - C. 363-367.
- Нікітченко Л. О. Принципи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів біології у процесі професійної підготовки. - C. 368-372.
- Олексюк О. Є. Лідерські риси та якості як складові структури особистості лідера. - C. 372-380.
- Олексюк О. Є., Заволока С. В. Формування любові до рідного міста у дітей старшого дошкільноговіку засобами ТРВЗ. - C. 380-385.
- Оліяр М. П. Інноваційні технології формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 386-390.
- Орищук О. І. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музики до вокально-просвітницької педагогічної діяльності. - C. 391-395.
- Осадча К. П. Історико-педагогічний аналіз становлення тьюторства в освіті України. - C. 395-401.
- Парфентьєва І. П., Крива В. С. Психологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до публічного виступу. - C. 401-406.
- Парфентьєва І. П., Матвійчук К. О. Аналіз складових професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 406-410.
- Петриченко Л. О. Здоров’язбережувальна компетентність студентів вищoго пeдaгoгiчнoго навчального зaклaду. - C. 411-416.
- Печко О. М., Самійленко В. П., Дудоров О. М. Сутність здоров'язберігаючих технологій адаптивного фізичного виховання. - C. 417-421.
- Повідайчик О. С., Варга Н. І., Попович І. Є. Формування дослідницьких умінь студентів у вищих навчальних закладах Великої Британії. - C. 421-426.
- Попович А. С. Стилістичний аналіз тексту як метод навчання майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 426-431.
- Преснер Р. Б. Сучасні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів немовних спеціальностей. - C. 432-436.
- Рацул О. А., Бжузе Г., Завітренко Д. Г. Особливості формування трудової активності молодших школярів. - C. 437-441.
- Розлуцька Г. М. Організаційно-педагогічна діяльність єпископівМукачівської греко-католицької єпархії у XVIII ст.. - C. 442-446.
- Романишина Л. М. Використання праксеологічного підходу під час професійної підготовки студентів до розв’язування конфліктів. - C. 447-451.
- Романчук Н. О., Романчук Н. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах. - C. 452-456.
- Рудніцька К. В. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 456-460.
- Ручинська Н. С. Теоретико-методологічні підходи до підготовкибакалаврів в умовах поєднання очної і дистанційної форм навчання. - C. 461-465.
- Рябуха І. М. Династії морських офіцерів як основа розвитку морської справи. - C. 465-470.
- Симоненко Н. О. Змістові основи організації самостійної роботи студентів-медиків у вищих навчальних закладах США. - C. 471-477.
- Слятіна І. О. Сучасні підходи до патріотичного виховання учнів підліткового віку. - C. 478-481.
- Соколовська о. С. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 482-487.
- Солодовник А. О. Професійна підготовка судноводіїв у морських навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 488-493.
- Сотер М. В. Критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації. - C. 494-499.
- Староста В. І. Педагогічний моніторинг та педагогічна діагностика: сутність і взаємозв’язок понять. - C. 499-505.
- Степанова Т. М. Педагогічна творчість у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійної діяльності. - C. 505-508.
- Струк А. В. Особливості збагачення словникового запасу дітей шестирічного віку. - C. 508-512.
- Султанова Н. В. Форми і методи соціального виховання дітей в діяльності інтернатних закладів освіти в Україні (1956 – 60-ті рр. ХХ ст.). - C. 513-517.
- Туртаєв Ю. В., Ольшанський С. І. Історичний генезис ідеї військово-патріотичного виховання молоді в українському суспільстві. - C. 518-522.
- Тітова Г. В. Зміст методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування спортивних лідерських якостей в учнів основної школи. - C. 523-528.
- Філімонова Т. В., Якименко С. І. Констатувальний етап дослідження підготовки майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 529-533.
- Чжан Няньхуа. Структура художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 534-537.
- Чичук А. П. Підготовка кадрів для системи підвищення кваліфікації учителів початкової школи у Великій Британії та США. - C. 538-541.
- Шама І. П. Переваги та обмеження використання кейс-технології упроцесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. - C. 542-546.
- Шаров С. В., Єремєєв В. С., Печерський Р. В. Розробка експертної системи для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб’єктів. - C. 547-551.
- Шостачук А. М. Чисельне дослідження кінематичних характеристикплоских важільних механізмів іі класу в навчальній дисципліні "Теорія механізмів і машин". - C. 552-556.
- Штефан О. С. Сучасна практика формування національно-патріотичного світогляду у навчально-виховному процесі підготовки майбутніх учителів музики. - C. 557-561.
- Ярошевська Л. В. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва засобами патріотичного виховання. - C. 561-565.
- Ястремська С. О. Інтерактивні електронні освітні ресурси в дистанційній професійній підготовці майбутніх магістрів сестринської справи. - C. 566-571.
| 2017 | | № 4 (59)
|
|
|
|