Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2019/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бахтін А. М., Туртаєв Ю. В. Мотивація прагнення студентської молоді до патріотизму в сучасному середовищі. - C. 9-13.
  4. Бердій Х. В. Патріотичне виховання молодших школярів в урочній роботі. - C. 14-19.
  5. Берегова М. І. Форми роботи зі студентами-логопедами як основа фахової підготовки. - C. 20-24.
  6. Біланчин Я. М., Адобовська М. В., Попельницька Н. О. Система формування готовності студентів-географів одеського національного університету імені І. І. Мечникова до майбутньої професійної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. - C. 25-30.
  7. Бочков П. М. Методы развития и коррекции равновесия у дошкольников. - C. 31-36.
  8. Варварук М. М. Лінгводидактичні засади формування діалогічної компетентності учнів початкової школи. - C. 37-41.
  9. Васильєва Л. Л. Семантика форми в рок-музиці: художньо-педагогічний аспект (на прикладі hard-and-heavy). - C. 42-47.
  10. Вичалковська Н. В. Дані різноманіття фауни гідрологічного заказника "Солоне озеро" як плідний результат науково-дослідної роботи із залученням студентів. - C. 48-52.
  11. Волошинов С. А. Використання інформаційно-освітніх середовищ у професійній підготовці майбутніх морських фахівців: аналіз досвіду. - C. 53-58.
  12. Гевко І. В. Ілюстративна і когнітивна функції комп’ютерної графіки в освітньому процесі. - C. 59-65.
  13. Hladyshev V. V., Daskal N. Dmytro Kremin`s Poetical Admonition. - C. 66-70.
  14. Годованюк Т. В. Системний підхід як основа методичної підготовки майбутніх учителів математики. - C. 71-75.
  15. Граматик Н. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя біології: базові теорії природничо-наукового дискурсу. - C. 76-82.
  16. Гречановська О. В. Методологічні засади формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. - C. 83-89.
  17. Дудка Т. Ю. Педагогічний потенціал соціального волонтерства студентської молоді в умовах військово-політичної нестабільності України. - C. 90-94.
  18. Жигінас Т. В. Глобалізаційні тенденції в освіті. фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва – гедоністичний підхід. - C. 95-102.
  19. Заболотна О. А., Підгаєцька А. В. Участь студентів канадського університету Альберти в управлінському процесі ЗВО. - C. 103-107.
  20. Kaminska І. Т. Aspects of using dictionaries in the process of academic english teaching and acquisition. - C. 108-113.
  21. Кисличенко В. А., Шлапак А. І. Діагностика сформованості фонематичних процесів у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами комп’ютерних технологій. - C. 114-119.
  22. Корнещук В. В. Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. - C. 120-126.
  23. Кузьменко Ю. О. Використання новітнього методу "перевернутий клас" (flipped classroom) для навчання курсантів та офіцерів вищих військових закладів освіти іноземної мови. - C. 127-132.
  24. Курінна Л. В. Модель формування соціокультурної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки. - C. 133-138.
  25. Куцин Е. К. Педагогічний потенціал арт-терапевтичного впливу музичного мистецтва. - C. 139-143.
  26. Ласточкіна О. В., Лянни О. В., Литвиненко В. А. Сучасні напрями роботи з сім’єю, що виховує дитину з порушеннями мовлення. - C. 144-149.
  27. Лімін Вей Діагностика творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва. - C. 150-155.
  28. Лелека В. М. Шляхи та засоби формування патріотизму студентської молоді у поза навчальній виховній діяльності. - C. 156-160.
  29. Лісова Л. І. Особливості труднощів на етапі скороченого запису арифметичної задачі молодшими школярами з ТПМ. - C. 161-166.
  30. Маковський Д. О. Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. - C. 167-171.
  31. Мізюк В. А. Змішане навчання як інноваційний підхід інтеграції навчального процесу у закладах освіти. - C. 172-177.
  32. Муращенко О. В. Критерії, показники та рівні готовності вчителів початкових класів до інтегрованого навчання. - C. 178-185.
  33. Петренко О. М. Музичний код поезії Дмитра Кременя. - C. 186-190.
  34. Ревенко Н. В. Український фортепіанний концерт в репертуарі майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 191-195.
  35. Русалкіна Л. Г. Стан англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. - C. 196-201.
  36. Сироткіна Ж. Є., Чеботар Л. І. Розвиток музичних здібностей дітей в процесі вокально-інтонаційної діяльності. - C. 202-206.
  37. Ситченко А. Л. До поняття і структури формування компетентного читача у шкільному курсі української літератури. - C. 207-211.
  38. Сіює Пен Критеріальна структура сформованості тембрального слуху майбутніх учителів музики у процесі інструментального навчання. - C. 212-215.
  39. Скиба Ю. А. Профіль професійних компетентностей доцента закладу вищої освіти України. - C. 216-225.
  40. Соколовська О. С. Моральне виховання дітей на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського в освітньому просторі нової української школи. - C. 226-231.
  41. Староста В. І. Підходи до сутнісної характеристики готовності студентів до професійної діяльності. - C. 232-237.
  42. Стеблюк С. В. Професійна компетентність майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, її структура. - C. 238-243.
  43. Хайрудінов М. А. Реалізація наступності сумісної діяльності закладів дошкільної освіти і початкової школи з формування готовності до шкільного навчання. - C. 244-248.
  44. Чжан Чун Результати діагностики акмеологічної культури майбутніх учителів музики у процесі співацької діяльності. - C. 249-254.
  45. Чередник А. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. - C. 255-261.
  46. Шовкопляс О. М. Формування готовності майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності з дошкільниками у вітчизняній та зарубіжній освітній теорії й практиці. - C. 262-268.
  47. Шумовецька С. П. Педагогічні умови формування професійної культури майбутніх офіцерів-прикордонників: використання діалогічних методів навчання. - C. 269-273.
  48. Юаньсінь Ван Гедоністичний підхід у музично-ритмічній компетентності майбутніх учителів музики і хореографії. - C. 274-277.
  49. Якубовська М. С., Будзінська В. М. Система аксіологічних цінностей у творчості Тараса Григоровича Шевченка – важлива складова формування особистості сучасних студентів. - C. 278-283.
2019
№ 3 (66)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського