Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабенко К. П. Активізація навичок монологічного мовлення студентів молодших курсів неспеціальних факультетів шляхом застосовування англомовного художнього тексту. - C. 9-14.
  4. Березовська Л. І. Формування професійно-спрямованого мовлення у структурі фахової підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 15-20.
  5. Біда О. А., Кузьмінський А. І., Кучай Т. П., Кучай О. В., Сулим О. І. Професійна позиція фахівця щодо здійснення англомовної освіти у сучасній українській початковій школі. - C. 21-25.
  6. Білик Р. М. Гендерний підхід як умова підготовки майбутніх соціальних педагогів до гендерної соціалізації вихованців закладів інтернатного типу. - C. 26-31.
  7. Бірюк С. В., Семерджян М. Г., Бірюк В. В. Багатофункціональна підготовка стрибунів у висоту в річному макроциклі. - C. 32-36.
  8. Будак В. Д. Патріотичне виховання молоді в глобалізаційний вік: зарубіжний досвід. - C. 37-40.
  9. Булгару Н. Б. Технологія викладання німецької мови в умовах використання різних моделей дистанційного навчання. - C. 41-46.
  10. Гао Мін Сутність вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 47-50.
  11. Горошкіна О. М. Оновлення змісту методичної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до реалізації компетентнісного підходу. - C. 51-56.
  12. Грицак Н. Р. Реалізація компаративної лінії у підручниках і посібниках із зарубіжної літератури для вищої школи. - C. 57-62.
  13. Гуань Юе Основні чинники сучасної вокально-виконавської підготовки студе нтів згідно структури національного менталітету в контексті українських співацьких традицій. - C. 63-68.
  14. Заскалета С. Г. Тенденції професійної підготовки фахівців педагогічного профілю: застосування міжпредметних зв'яків. - C. 69-72.
  15. Кардаш І. М. Формування емоційно-образної сторони мовлення старших дошкільників засобами театралізації. - C. 73-76.
  16. Карсканова С. В. Психологічне благополуччя майбутнього логопеда як основа фахової підготовки. - C. 77-81.
  17. Костюк С. С. Лінгвокультурологічний компонент мовної підготовки іноземних студентів у процесі навчання української мови. - C. 82-87.
  18. Кузьменко В. В., Чух Г. П. Суперечливість тенденцій розвитку післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін півдня України в 1959–1984 рр.. - C. 88-92.
  19. Курчатова А. В. Сучасна українська сім'я та її погляди на формування патріотизму в дітей старшого дошкільного віку. - C. 93-99.
  20. Леврінц М. І. Онтологія проблеми фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США. - C. 100-106.
  21. Малишева Л. С. Соціальний розвиток підлітків з обмеженими можливостями: ресурси інклюзивної освіти. - C. 107-111.
  22. Міленіна Г. С. Забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти на засадах нової української школи засобами квест-технології. - C. 112-116.
  23. Набатов С. М. Проблема визначення "професійної підготовки майбутніх фахівців театрального мистецтва" у котексті компаративного дослідження. - C. 117-123.
  24. Нагорна О. В. Методика діагностики та моніторингу інклюзивної готовності педагогів. - C. 124-128.
  25. Никифорчук-Падура І. А. Особливості діагностування готовності педагогів закладів позашкільної освіти до взаємодії з батьками. - C. 129-133.
  26. Олексюк О. Є. Формування та розвиток у студентів університету лідерських якостей у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. - C. 134-138.
  27. Паршук С. М. Підготовка майбутніх учителів до формування національної свідомості у здобувачів початкової освіти. - C. 139-142.
  28. Попова Л. О. Особливості організації самостійної роботи учнів ліцею з української мови. - C. 143-148.
  29. Продан Л. А. Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів у системі уроків в педагогічній концепції В. О. Сухомлинського. - C. 149-153.
  30. Пустовойченко Д. В. Професійна мобільність як складова полікультурної компетентності майбутніх психологів під час вивчення іноземної мови. - C. 154-158.
  31. Раковська М. А. Ціннісні орієнтації особистості майбутнього вчителя іноземної мови в системі освітнього процесу. - C. 159-164.
  32. Рогальська-Яблонська І. П., Корінна Г. О. Правова соціалізація вихованців закладів інтернатного типу: сутність та особливості. - C. 165-170.
  33. Романчук Н. О., Майборода О. В., Романчук Н. О. Сучасні теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх інженерів у вищих технічних закладах освіти. - C. 171-175.
  34. Руденко Ю. А. Компоненти професійно-методичної спрямованості культуромовної особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 176-181.
  35. Рускуліс Л. В. Когнітивно-комунікативний підхід у методичній системі формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 182-187.
  36. Садовенко С. Г. Формування організаційно-педагогічних умов підготовки та розвитку психолого-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін технічного коледжу. - C. 188-192.
  37. Сидоренко О. Л. Приватна і громадська ініціатива в розвитку вищої школи країн Європи та Америки. - C. 193-198.
  38. Січко І. О. Компетентнісний підхід до еколого-природничої підготовки майбут ніх педагогів у вимірах вимог сталого розвитку. - C. 199-204.
  39. Слижук О. А. Система вивчення підлітками сучасної української поезії: методико-літературний підхід. - C. 205-210.
  40. Староста В. І. Основні компоненти структури готовності студентів до професійної діяльності. - C. 211-216.
  41. Степаненко В. І. Об'єкт-суб'єктний компонент системи профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 217-223.
  42. Степанова Д. В. Компонентно-структурний аналіз професійно-дипломатичного спілку вання майбутніх фахівців із міжнародних економічних відносин. - C. 224-228.
  43. Тесленко С. О. До проблеми формування комунікативної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. - C. 229-234.
  44. Цуркан М. В. Роль мови у процесах гуманізації, гуманітаризації та демократизації вищої медичної освіти. - C. 235-241.
  45. Чжан Чун Методичний аспект формування акмеологічної культури майбутніх учителів музики у процесі співацького навчання. - C. 242-246.
  46. Чумаченко О. Ю., Козубенко О. С. Педагогічні особливості використання інноваційних технологій біомеханіки у тренувальному процесі спортсменів єдиноборців. - C. 247-250.
  47. Шестакова Т. В. Особливості впровадження коучінгу в підготовці вчителів початкових класів. - C. 251-256.
  48. Янс Інши Формування вокально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва – психолого-педагогічна проблематика. - C. 257-262.
  49. Якименко П. В. Формування технологічної готовності майбутніх учителів іноземної мови до профільного навчання старшокласників засобами інноваційних технологій. - C. 263-266.
  50. Яремчук Н. В., Тиршу В. В. Творчість І. Драча в контексті розвитку сучасного літературного компаративізму. - C. 267-271.
  51. Малежика П. М. Вебінар як форма організації практико-технічної підготовки майбутніх IT-фахівців. - C. 272-277.
  52. Василенко Л. І. Рівнева характеристика збагачення словника молодших дошкільників у процесі фізичного виховання. - C. 278-282.
2019
№ 4 (67)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського