Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2013/2/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Максименко С. Д. Генетико-моделюючий підхід до психічного розвитку особистості. - C. 5-13.
- Александров Д. О. Дослідження психологічних детермінант конструктивного компоненту діяльності працівника ОВС. - C. 14-18.
- Андрєєва Я. Ф., Литовченко Н. Ф. Політична культура сучасного українського студентства. - C. 19-24.
- Балушок М. В. Шляхи та засоби подолання внутрішньоособистісного конфлікту у юнацькому віці. - C. 25-29.
- Берещук О. М. Психофізіологічні аспекти наукової спадщини В. Я. Данилевського. - C. 30-33.
- Бондар К. В. Психологічні особливості ставлення сучасної жінки до власної тілесності. - C. 34-39.
- Бондаренко В. В. Результати експериментальної роботи з формування професійної готовності фахівця по роботі з персоналом до надання психологічної допомоги прикордонникам та членам їх сімей. - C. 40-44.
- Бочелюк В. В. Особливості роботи психологів з попередження віктимної поведінки учнів підліткового віку. - C. 45-50.
- Бочелюк В. Й. Психологічні основи управління мотивацією персоналу у соціальній сфері. - C. 51-54.
- Бригадир М. Б. Походження, еволюційний розвиток та сутність ігрової діяльності. - C. 55-58.
- Васильєва Г. В. Гомосексуальність як об’єкт психологічного дослідження. - C. 59-62.
- Галян І. М. Психологічний аналіз особливостей процесу саморегуляції майбутніх педагогів. - C. 63-66.
- Галян О. І. Психологічні чинники формування індивідуального педагогічного стилю. - C. 67-72.
- Гресь Л. О. Психологічні особливості прагнення до самоствердження особистості, що переживає кризу середини життя. - C. 73-78.
- Губенко А. В. Гуманизация обучения с помощью развития творческого мышления школьников. - C. 79-84.
- Доцкевич Т. І. Психологічні особливості педагогічної діяльності викладача вищої школи. - C. 85-91.
- Дуб В. Г. Аналіз тренінгової програми розвитку ціннісно-смислової сфери майбутніх педагогів. - C. 92-97.
- Євдокимова Н. О. Суб’єктоґенеза людини як соціокультурне явище. - C. 98-104.
- Задіранова Г. В. Програма антиципації професійного майбутнього педагога. - C. 105-109.
- Зливков В. Л., Лукомська С. О. Розвиток уявлень про соціальну ідентичність у вітчизняній та зарубіжній науці. - C. 110-120.
- Іванова І. Ф. Розвиток комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей на заняттях з психології. - C. 121-124.
- Іванцова Н. Б. Методологічні підходи до дослідження креативності студентів-психологів. - C. 125-129.
- Калинка А. І. Визначення індивідуально-психологічних якостей особистості методами візуальної психодіагностики. - C. 130-135.
- Калюжний В. О. Методи експліцитного професійного психологічного впливу офіцерів-прикордонників на підлеглих. - C. 136-140.
- Капустюк О. М., Пастушенко В. С. Порівняльний аналіз результатів у групах досліджуваних з різним рівнем прояву самодетермінації. - C. 141-147.
- Клибанівська Т. М. Інтелектуальні психічні стани студентів: теоретичний та прикладний аспект. - C. 148-154.
- Клименко Н. Г. Казкові герої як прообрази життєвого сценарію сучасної жінки. - C. 155-160.
- Король Л. Д. Вікові особливості розвитку когнітивного компоненту міжнаціональної толерантності у студентської молоді. - C. 161-166.
- Кучманич І. М., Санько К. О. Особливості взаємозв’язку типу прив’язаності та взаємостосунків у подружній підсистемі. - C. 167-170.
- Литвиненко І. С. Теоретичні підходи до прогнозування професійного становлення психологів. - C. 171-177.
- Лотоцька-Голуб Л. Л. Проблема дослідження чинників емоційного вигоряння лікарів. - C. 178-183.
- Лукомська С. О., Чуйко О. В. Термінологічні аспекти професійної ідентичності. - C. 184-186.
- Люта Л. П. Структура і функції корпоративного навчання у бізнес організаціях. - C. 187-190.
- Ляхова В. П. Відповідальність як актуальна проблема і психологічний феномен. - C. 191-194.
- Мазур В. М. Соціалізація обдарованого студента у вищому навчальному закладі. - C. 195-197.
- Матейко Н. М. Адиктивність особистості у соціопсихічній та духовній парадигмі: порівняльний аналіз. - C. 198-201.
- Михайлюк І. В. Діалогічна компетентність як невід’ємна складова професійної компетентності психолога. - C. 202-207.
- Нелюба-Касьянова І. М. Інститути соціалізації підлітків: сучасний стан й особливості. - C. 208-212.
- Onufriyeva L. A. Professional development of future specialists sociometric professions. - C. 213-218.
- Панов М. С. Формування правової культури як напрям правового виховання підлітків. - C. 219-222.
- Панок В. Г. Теоретичні проблеми визначення сутності практичного психолога. - C. 223-228.
- Петьков В. А. Особистість засуджених в умовах позбавлення волі як психологічна проблема. - C. 229-232.
- Питлюк-Смеречинська О. Д. Психологічні особливості формування статевої ідентичності у підлітковому віці. - C. 233-236.
- Продан О. О. Виявлення впливу самоусвідомлення особистості на формування ціннісних орієнтацій. - C. 237-241.
- Рождественський А. Ю. Проблема співвідношення психічного здоров’я та надійності професійної діяльності. - C. 242-248.
- Руда Н. Л. Феномен мотивації політичного лідерства. - C. 249-253.
- Сердюк Л. З. Життєва перспектива у самодетермінації мотивації учіння студентів в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 254-259.
- Слободанюк К. І. Ідентифікація як механізм самосприйняття. - C. 260-264.
- Странніков А. М. Психологічна війна як складова військової стратегії у збройних конфліктах ХХ століття. - C. 265-271.
- Стуліка О. Б. Удосконалення мнемічних та іншомовних здібностей майбутніх викладачів іноземної мови дошкільної ланки освіти засобами розвивальної програми. - C. 272-276.
- Теглівець Л. В. Ділові взаємовідносини у структурі ділової комунікації. - C. 277-281.
- Третьяченко В. О. До проблеми формування та функціонування свідомості та самосвідомості особистості. - C. 282-285.
- Тюптя О. В., Грінчук В. С. Формування професійно-виховної діяльності батьків в умовах дитячого будинку сімейного типу. - C. 286-291.
- Федоренко Ю. О. Групова ідентичність як чинник прийняття групових норм. - C. 292-295.
- Фоменко К. І. Відповідальність у характеристиці спрямованості особистості студентів, що прагнуть до успіху. - C. 296-301.
- Харченко Д. М. Чинники впливу на психосоматичні розлади. - C. 302-306.
- Хомуленко Б. В. Рольова структура особистості психолога. - C. 307-311.
- Царькова О. В., Работа Т. О. Соціально-психологічні аспекти суїцидальної поведінки підлітків та юнаків. - C. 312-316.
- Чугуєва І. Є. Професійна успішність і мистецтво жити у суспільстві ризику. - C. 317-320.
- Шамне А. В. Теоретико-методологічний аналіз психосоціальної проблеми. - C. 321-326.
- Шевчук О. С., Шевчук С. П. Міжособистісні взаємини студентів у найближчому соціальному оточенні. - C. 327-331.
- Шейко А. О. Чинники психологічної стійкості осіб юнацького віку. - C. 332-336.
- Яланська С. П. Розвиток творчої компетентності студентів у процесі вивчення курсу "Психологія творчості". - C. 337-341.
- Відомості про авторів. - C. 342-348.
| 2013 | Т. 2 | № 11 (99)
|
|
|
|