Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2013/2/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Генетико-моделюючий підхід до психічного розвитку особистості. - C. 5-13.
  4. Александров Д. О. Дослідження психологічних детермінант конструктивного компоненту діяльності працівника ОВС. - C. 14-18.
  5. Андрєєва Я. Ф., Литовченко Н. Ф. Політична культура сучасного українського студентства. - C. 19-24.
  6. Балушок М. В. Шляхи та засоби подолання внутрішньоособистісного конфлікту у юнацькому віці. - C. 25-29.
  7. Берещук О. М. Психофізіологічні аспекти наукової спадщини В. Я. Данилевського. - C. 30-33.
  8. Бондар К. В. Психологічні особливості ставлення сучасної жінки до власної тілесності. - C. 34-39.
  9. Бондаренко В. В. Результати експериментальної роботи з формування професійної готовності фахівця по роботі з персоналом до надання психологічної допомоги прикордонникам та членам їх сімей. - C. 40-44.
  10. Бочелюк В. В. Особливості роботи психологів з попередження віктимної поведінки учнів підліткового віку. - C. 45-50.
  11. Бочелюк В. Й. Психологічні основи управління мотивацією персоналу у соціальній сфері. - C. 51-54.
  12. Бригадир М. Б. Походження, еволюційний розвиток та сутність ігрової діяльності. - C. 55-58.
  13. Васильєва Г. В. Гомосексуальність як об’єкт психологічного дослідження. - C. 59-62.
  14. Галян І. М. Психологічний аналіз особливостей процесу саморегуляції майбутніх педагогів. - C. 63-66.
  15. Галян О. І. Психологічні чинники формування індивідуального педагогічного стилю. - C. 67-72.
  16. Гресь Л. О. Психологічні особливості прагнення до самоствердження особистості, що переживає кризу середини життя. - C. 73-78.
  17. Губенко А. В. Гуманизация обучения с помощью развития творческого мышления школьников. - C. 79-84.
  18. Доцкевич Т. І. Психологічні особливості педагогічної діяльності викладача вищої школи. - C. 85-91.
  19. Дуб В. Г. Аналіз тренінгової програми розвитку ціннісно-смислової сфери майбутніх педагогів. - C. 92-97.
  20. Євдокимова Н. О. Суб’єктоґенеза людини як соціокультурне явище. - C. 98-104.
  21. Задіранова Г. В. Програма антиципації професійного майбутнього педагога. - C. 105-109.
  22. Зливков В. Л., Лукомська С. О. Розвиток уявлень про соціальну ідентичність у вітчизняній та зарубіжній науці. - C. 110-120.
  23. Іванова І. Ф. Розвиток комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей на заняттях з психології. - C. 121-124.
  24. Іванцова Н. Б. Методологічні підходи до дослідження креативності студентів-психологів. - C. 125-129.
  25. Калинка А. І. Визначення індивідуально-психологічних якостей особистості методами візуальної психодіагностики. - C. 130-135.
  26. Калюжний В. О. Методи експліцитного професійного психологічного впливу офіцерів-прикордонників на підлеглих. - C. 136-140.
  27. Капустюк О. М., Пастушенко В. С. Порівняльний аналіз результатів у групах досліджуваних з різним рівнем прояву самодетермінації. - C. 141-147.
  28. Клибанівська Т. М. Інтелектуальні психічні стани студентів: теоретичний та прикладний аспект. - C. 148-154.
  29. Клименко Н. Г. Казкові герої як прообрази життєвого сценарію сучасної жінки. - C. 155-160.
  30. Король Л. Д. Вікові особливості розвитку когнітивного компоненту міжнаціональної толерантності у студентської молоді. - C. 161-166.
  31. Кучманич І. М., Санько К. О. Особливості взаємозв’язку типу прив’язаності та взаємостосунків у подружній підсистемі. - C. 167-170.
  32. Литвиненко І. С. Теоретичні підходи до прогнозування професійного становлення психологів. - C. 171-177.
  33. Лотоцька-Голуб Л. Л. Проблема дослідження чинників емоційного вигоряння лікарів. - C. 178-183.
  34. Лукомська С. О., Чуйко О. В. Термінологічні аспекти професійної ідентичності. - C. 184-186.
  35. Люта Л. П. Структура і функції корпоративного навчання у бізнес організаціях. - C. 187-190.
  36. Ляхова В. П. Відповідальність як актуальна проблема і психологічний феномен. - C. 191-194.
  37. Мазур В. М. Соціалізація обдарованого студента у вищому навчальному закладі. - C. 195-197.
  38. Матейко Н. М. Адиктивність особистості у соціопсихічній та духовній парадигмі: порівняльний аналіз. - C. 198-201.
  39. Михайлюк І. В. Діалогічна компетентність як невід’ємна складова професійної компетентності психолога. - C. 202-207.
  40. Нелюба-Касьянова І. М. Інститути соціалізації підлітків: сучасний стан й особливості. - C. 208-212.
  41. Onufriyeva L. A. Professional development of future specialists sociometric professions. - C. 213-218.
  42. Панов М. С. Формування правової культури як напрям правового виховання підлітків. - C. 219-222.
  43. Панок В. Г. Теоретичні проблеми визначення сутності практичного психолога. - C. 223-228.
  44. Петьков В. А. Особистість засуджених в умовах позбавлення волі як психологічна проблема. - C. 229-232.
  45. Питлюк-Смеречинська О. Д. Психологічні особливості формування статевої ідентичності у підлітковому віці. - C. 233-236.
  46. Продан О. О. Виявлення впливу самоусвідомлення особистості на формування ціннісних орієнтацій. - C. 237-241.
  47. Рождественський А. Ю. Проблема співвідношення психічного здоров’я та надійності професійної діяльності. - C. 242-248.
  48. Руда Н. Л. Феномен мотивації політичного лідерства. - C. 249-253.
  49. Сердюк Л. З. Життєва перспектива у самодетермінації мотивації учіння студентів в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 254-259.
  50. Слободанюк К. І. Ідентифікація як механізм самосприйняття. - C. 260-264.
  51. Странніков А. М. Психологічна війна як складова військової стратегії у збройних конфліктах ХХ століття. - C. 265-271.
  52. Стуліка О. Б. Удосконалення мнемічних та іншомовних здібностей майбутніх викладачів іноземної мови дошкільної ланки освіти засобами розвивальної програми. - C. 272-276.
  53. Теглівець Л. В. Ділові взаємовідносини у структурі ділової комунікації. - C. 277-281.
  54. Третьяченко В. О. До проблеми формування та функціонування свідомості та самосвідомості особистості. - C. 282-285.
  55. Тюптя О. В., Грінчук В. С. Формування професійно-виховної діяльності батьків в умовах дитячого будинку сімейного типу. - C. 286-291.
  56. Федоренко Ю. О. Групова ідентичність як чинник прийняття групових норм. - C. 292-295.
  57. Фоменко К. І. Відповідальність у характеристиці спрямованості особистості студентів, що прагнуть до успіху. - C. 296-301.
  58. Харченко Д. М. Чинники впливу на психосоматичні розлади. - C. 302-306.
  59. Хомуленко Б. В. Рольова структура особистості психолога. - C. 307-311.
  60. Царькова О. В., Работа Т. О. Соціально-психологічні аспекти суїцидальної поведінки підлітків та юнаків. - C. 312-316.
  61. Чугуєва І. Є. Професійна успішність і мистецтво жити у суспільстві ризику. - C. 317-320.
  62. Шамне А. В. Теоретико-методологічний аналіз психосоціальної проблеми. - C. 321-326.
  63. Шевчук О. С., Шевчук С. П. Міжособистісні взаємини студентів у найближчому соціальному оточенні. - C. 327-331.
  64. Шейко А. О. Чинники психологічної стійкості осіб юнацького віку. - C. 332-336.
  65. Яланська С. П. Розвиток творчої компетентності студентів у процесі вивчення курсу "Психологія творчості". - C. 337-341.
  66. Відомості про авторів. - C. 342-348.
2013
Т. 2
№ 11 (99)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського