Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Брецко І. Специфіка психоемаційного вигорання підлітків за критерієм "стать". - C. 7-11.
- Бурейко Н. Психологічні особливості мовленнєвої діяльності студентів-білінгвів. - C. 12-16.
- Верещинська Я. Структура соціально-перцептивної компетентності особистості майбутнього психолога. - C. 16-21.
- Галян А. Копінг-стратегії як чинник адаптації майбутніх медичних працівників до професійної діяльності. - C. 22-27.
- Галян І. Структура та детермінанти життєвої задоволеності майбутніх педагогів. - C. 27-33.
- Головіна О. Особливості екзистенційного компоненту духовного інтелекту особистості. - C. 34-40.
- Горденко А. Особистісна ресурсність у контексті професійної діяльності правоохоронців. - C. 40-45.
- Грабіщук С., Безверхий О. Емпіричне дослідження психологічних особливостей самоактуалізації жінки у професійній діяльності. - C. 46-51.
- Дубецька Л. Роль дитячих мультфільмів у формуванні гендерних уявлень дошкільників-вихованців дитячого будинку. - C. 52-58.
- Євдокимова Н., Опанасенко Л. Професійне консультування як засіб професіоналізації особистості. - C. 58-64.
- Журавель А. Психологічний аналіз досвіду підготовки студентів-психологів до побудови професійної кар’єри. - C. 64-68.
- Залановська Л. Емперічне обгрунтування особливостей умов формування міжетнічної толерантністі у студентів. - C. 68-76.
- Зубцов Д. Депресія: визначення та симптоматика. - C. 77-81.
- Кисельов К. Теоретичні засади дослідження креативності майбутнього педагога у процесі професійної підготовки. - C. 82-85.
- Кікінежді О. Соціально-педагогічні чинники становлення ґендерної ідентичності дітей молодшого шкільного віку. - C. 86-92.
- Клочек Л. Структура та процесуальні основи справедливості у соціальній взаємодії. - C. 93-98.
- Корчакова Н. Онтогенетичні аспекти розвитку тривалих форм просоціальної поведінки в юнацькому та дорослому віці. - C. 99-104.
- Крамченкова В., Фоменко К. Психодіагностика мотивації відмови від паління. - C. 105-111.
- Лановенко І. Адаптація та самореалізація як психологічне підґрунтя взаємодії людини та суспільства. - C. 112-118.
- Литвиненко І. Проблема професійної підготовки практикуючих психологів у сучасних соціальних умовах. - C. 118-126.
- Маляр О., Новик Л. Психологічна характеристика рівнів розвитку довільності емоційної регуляції у молодших школярів. - C. 127-131.
- Матвієнко О. Проблеми адаптації особистості до змін умов існування: ресурсний підхід. - C. 132-137.
- Московченко В. Проблема складових життєздатності індивіда у сучасних закордонних психологічних дослідженнях. - C. 138-141.
- Мухіна Л. Структура конфліктологічної компетентності майбутнього вчителя. - C. 142-146.
- Найдьонова Г., Марченко А. Взаємозв’язок стилю сімейного виховання з акцентуаціями характеру у підлітків та їх корекція. - C. 147-151.
- Панасенко Е. Моделі експериментів у педагогічній психології та педології в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст.. - C. 152-159.
- Попелюшко Р. Особливості групової роботи з комбатантами з віддаленими наслідками стресогенних впливів. - C. 160-165.
- Пугачов Д. Комунікативні аспекти формування образу "Я" підлітків у віртуальному комп'ютерному світі. - C. 166-170.
- Рожанська Н., Вольф О. В. Корупція у вищій освіті: порівняльний аналіз соціальних уявлень студентів та викладачів ВНЗ півдня України. - C. 171-176.
- Руденко Л., Гавриленко Ю., Осадча Т. Дослідження емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку, хворих на цукровий діабет типу 1. - C. 176-180.
- Рудюк О. Дослідження особливостей особистісної структури безробітних. - C. 180-187.
- Саврасов М., Єрмоленко К. Психологічний аналіз теоретико-методологічних передумов дослідження соціальної креативності майбутніх психологів. - C. 188-192.
- Семиченко В. Розвиток мовленнєвої культури майбутніх психологів як важлива складова професійної підготовки. - C. 192-197.
- Спиця-Оріщенко Н. Психологічні особливості розвитку особистості в ранньому юнацькому віці. - C. 198-201.
- Уварова С. Психологічна просвіта в контексті проблеми попередження посттравматичних стресових станів. - C. 202-207.
- Урусова О. Діалогова активність як інструмент комунікативної поведінки медіатора. - C. 207-213.
- Федоренко М. Психолого-педагогічна корекція синдрому Ретта у дітей. - C. 214-218.
- Фера С. Соціально-психологічні особливості та сучасний стан реалізації економічної соціалізації дітей в дошкільному навчальному закладі. - C. 219-224.
- Шайда Н., Шайда О. Дослідження професійного мислення майбутніх вчителів гуманітарного профілю. - C. 224-229.
- Шевченко В., Мольченко Д. Психологічні особливості впливу ситуативної тривожності на ефективність публічного виступу. - C. 229-235.
- Шевченко В., Оганян А. Взаємозв’язок захисних механізмів психіки та форм агресивної поведінки. - C. 235-239.
- Шевчук О., Шевчук С. Праксеологічний підхід щодо формування у майбутніх психологів компетенцій культури міжособистісних стосунків. - C. 240-245.
- Шевяков О., Славська Я. Психолого-педагогічні умови еколого-естетичного виховання школярів на початку ХХІ століття. - C. 245-250.
- Щербата В. Мотиви звертання сучасного суспільства до забобонів. - C. 250-254.
- Відомості про авторів. - C. 255-257.
| 2016 | | № 1 (16)
|
|
|
|