Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімова Н. В. Актуальні методи дослідження свідомості: проблема валідності. - C. 7-10.
  4. Афузова Г. В. Організація психолого-педагогічного супроводу в інклюзивних загальноосвітніх закладах. - C. 11-16.
  5. Вірна Ж. П. Губристична детермінація структурної організації емоційного інтелекту особистості. - C. 17-21.
  6. Галян І. М., Галян О. І. Особливості розвитку аксіологічної компетентності майбутніх педагогів. - C. 22-27.
  7. Горова О. О. Професійний вибір особистості як психологічна проблема. - C. 28-32.
  8. Грабіщук С. В. Аналіз моделей самоактуалізації майбутніх фахівців у сучасній психологічній літературі. - C. 33-38.
  9. Гребінь Н. В. Психологічні детермінанти схильності студентської молоді до маніпулювання. - C. 39-45.
  10. Донець С. І. Динаміка індивідуально-психологічних чинників духовного розвитку особистості у кризі входження у дорослість. - C. 46-53.
  11. Діденко М. С. Умови розвитку професійно значущих якостей менеджера організації в процесі професійної підготовки. - C. 54-58.
  12. Єщенко Г. Р. Особливості впливу сім’ї на розвиток дитини. - C. 59-64.
  13. Зурилова Е. Н., Брунарская И. А. Сказкотерапия как метод психокоррекции. - C. 64-68.
  14. Зуєв І. О., Лимаренко А. В. Зв'язок репрезентативних систем з інтелектом у підлітків. - C. 69-72.
  15. Зуєв І. О., Мошенська К. О. Життєві установки у студентів із різним ставленням до вищої освіти. - C. 73-78.
  16. Зінченко О. В. Особливості формування поняттєвого мислення підлітків у контексті проектувально-технологічної парадигми розвитку інтелекту. - C. 79-85.
  17. Іванова Н. О. Едіпальна залежність як чинник формування проявів мазохізму. - C. 85-91.
  18. Кисельов К. С. Інтелект та креативність різних модальностей у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи. - C. 92-96.
  19. Клочек Л. В. Дослідження співтворчості вчителів і учнів як зовнішнього чинника соціальної справедливості у педагогічній взаємодії. - C. 97-102.
  20. Коваленко-Кобилянська І. Г. Вплив інтенціонального досвіду на реалізацію інтелектуального потенціалу в геронтогенезі. - C. 103-107.
  21. Козуб П. А., Козуб С. М. Невідворотність та особливості переходу із стратегії конкуренції на стратегію співробітництва у освіті. - C. 107-112.
  22. Коханова О. П. Проблема становлення особистості в період дорослішання. - C. 113-117.
  23. Кузнєцова О. В. Результати розробки методики діагностики динамічних та якісних параметрів інноваційності. - C. 118-123.
  24. Ларін Д. І. Психологічний аналіз впливу теологічного навчанняу формуванні релігійного світогляду протестантів. - C. 124-128.
  25. Литвиненко І. П., Хотєнов І. М. До питання підготовки майбутніх психологів системи освіти до роботи з молодими школярами із Сходу України. - C. 128-134.
  26. Лохвицька Л. В. Психологічна парадигма етапів морального виховання дошкільників. - C. 134-141.
  27. Маланьїна Т. М. Соціальні почуття в контексті психологічного благополуччя студентів. - C. 142-146.
  28. Матутина А. А., Смолянец А. В. Проблема сенсорного насыщения детей-аутистов. - C. 147-151.
  29. Плахтій М. В., Куралова Я. С. Психологічні та фізіологічні особливості розвитку дітей з розладами аутичного спектру. - C. 152-157.
  30. Подорожний В. Г. Старість як психологічний феномен. - C. 157-163.
  31. Проскурняк О. І. Вихідні теоретичні позиції розробки концепції діагностики та формування комунікативної діяльності підлітків з порушеннями інтелекту. - C. 163-169.
  32. Рєпка А. О. Практична реалізація алгоритму-схеми у підготовці педагогів-психологів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку в ситуації непопулярності у школі. - C. 170-174.
  33. Рожанська Н. В. Уявлення про ідеального викладача студентів ВНЗ міста Миколаєва. - C. 175-180.
  34. Саврасов М. В. Дослідження психологічних проблем місця та роліпам’яті у структурі творчого процесу. - C. 181-185.
  35. Саламова К., Керимова С. Роль национально-духовных ценностей в процессе формирования семьи. - C. 186-189.
  36. Сорокіна О. А. Вплив рефлексії на професійне становлення студентів-психологів. - C. 190-194.
  37. Софіян Д. В. Теоретичні засади психологічної готовності військовослужбовців-кінологів до професійної діяльності. - C. 194-199.
  38. Циганчук Т. В. Емоційний інтелект в структурі стресостійкості студентів. - C. 200-204.
  39. Черножук Ю. Г. Особливості самоефективності осіб з різним типом емоційності. - C. 205-209.
  40. Штепа О. С. Тренди ресурсного дискурсу особистісного самоздійснення. - C. 210-216.
  41. Яцюк М. В. Вплив бойового стресу на психоемоційне благополуччя військовослужбовця. - C. 216-223.
2017
№ 2 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського