Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2014/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бірюк Л. Я. Психологічні основи формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 5-9.
  4. Колесник І. О. Логіко-гносеологічний підхід у вихованні та принципи його реалізації. - C. 10-14.
  5. Бойченко М. А. Діяльність європейської мережі підтримки таланту: процесуальний аспект. - C. 15-20.
  6. Вознюк В. В. Інноваційний потенціал розширених шкіл Великої Британії та можливості його використання в українських реаліях. - C. 20-25.
  7. Шаповалова О. В. Особливості інституційного врегулювання процесу управління якістю освітніх послуг у Великобританії. - C. 26-32.
  8. Заїка О. Я. Методи розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів. - C. 32-38.
  9. Гречаник Н. І. Системність у підготовці майбутнього вчителя музики до творчої самореалізації у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. - C. 38-45.
  10. Лоза Т. В. Соціально-педагогічна підтримка батьків-вихователів при підготовці старших підлітків до самостійного життя в умовах ДБСТ. - C. 45-53.
  11. Марєєва Т. В. Мотиваційна готовність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу. - C. 53-61.
  12. Данильченко І. Г. Організація діалогічної взаємодії у фаховій підготовці майбутнього вихователя. - C. 62-68.
  13. Єфімова В. М. Пропедевтичний етап підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 69-75.
  14. Дрожик Л. В. Інтегративний та міждисциплінарний підходи до еколого-валеологізації змісту біологічних курсів. - C. 75-80.
  15. Хлонь Н. В. Професійна спрямованість курсу "Основи природознавства: землезнавство" в педагогічному університеті. - C. 80-86.
  16. Самілик В. І. Організаційні основи формування готовності майбутніх учителів біології до збереження біорізноманіття. - C. 86-90.
  17. Мисловська С. К. Організація навчального процесу ВНЗ медичного профілю із застосуванням інформаційно-освітнього порталу ВНЗ. - C. 91-96.
  18. Олефіренко І. В. Проблемне навчання як одна із важливих передумов ефективного формування професійної компетентності молодшого медичного працівника. - C. 97-102.
  19. Мєняйлов С. М. Знання фізики як чинник екологічного виховання учнів. - C. 102-107.
  20. Вітюк В. В., Тарасюк Л. С. Орфографічна грамотність як показник рівня писемного мовлення в учнів початкової школи. - C. 107-115.
  21. Благосмислов О. С., Марченко С. С. Використання комп’ютерних технологій у підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 115-120.
  22. Лобач Н. В. Технологія формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу 120-127.
  23. Подолянська Н. О. Особливості вивчення іноземних мов у школах США. - C. 127-135.
  24. Буянов П. Г. Андрагогічні аспекти навчання людей, які потребують соціальної допомоги. - C. 135-141.
  25. Відомості про авторів. - C. 146-147.
2014
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського