Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Коренева І. М., Мельник О. С. Використання досвіду Європейського Союзу з екологічної безпеки в процесі підготовки майбутніх педагогів. - C. 10-17.
- Загородня Л. П. Використання європейського досвіду формування еколого-педагогічної культури в майбутніх вихователів як складника професійного іміджу. - C. 17-28.
- Бородієнко О. В. Модель системи розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємства сфери зв’язку. - C. 29-40.
- Маринченко Є. О., Ігнатенко Г. В. Інноваційні педагогічні технології в процесі підготовки майбутніх інженерів-викладачів. - C. 40-47.
- Павлов Я. В. Професійна підготовка майбутніх офіцерів військових формувань в Україні за міжнародними стандартами: погляд на проблему. - C. 48-56.
- Смолюк А. І. Емпіричне дослідження ролі освітнього середовища педагогічного коледжу як чинника професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. - C. 57-64.
- Непомняща Г. І. Підготовка вчителя до використання дидактичних засобів у процесі формування математичних понять у молодших школярів. - C. 65-72.
- Вєтрова О. Д. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку у вищих навчальних закладах. - C. 73-85.
- Гавриляк В. В. Практика вирішення організаційних завдань кафедри як показник рівня її організаційної культури. - C. 85-92.
- Золотова С. Г., Міхно С. В. Розвиток навичок іншомовної комунікації студентів та аспірантів. - C. 93-100.
- Васенок Т. М., Шелудько І. В. Проектування як засіб формування професійної компетентності майбутніх викладачів спецпредметів ПТНЗ. - C. 101-111.
- Максименко Л. О. Проблема перекладацької стратегії в навчанні письмового двостороннього перекладу. - C. 111-121.
- Вишник О. О. Шляхи оптимізації процесу формування навички усвідомленого читання в учнів початкових класів. - C. 121-130.
- Мозуль І. В. Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в молодших школярів предметної природознавчої компетентності. - C. 130-141.
- Вишник О. О. Соціокультурно спрямованe навчання української мови засобами рeгіонального краєзнавчого матeріалу. - C. 142-153.
- Данильченко І. Г. Формування еколого-літературної компетентності в студентів у процесі вивчення дисципліни "Дитяча література". - C. 154-165.
- Рожі І. Г. Зміст та структура краєзнавчої компетентності майбутніх учителів географії. - C. 166-175.
- Лущевська Т. В., Зінченко В.П. Формування в учнів школи-інтернату готовності до професійного самовизначення в процесі виховної роботи. - C. 175-186.
- Мілютіна О. К., Кадикова Н. В., Падалка Н. О. Гендерні особливості в процесі міжкультурної комунікації. - C. 187-194.
- Гоголь Н. В. Вивчення роману В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" на уроках української літератури. - C. 194-203.
- Лозинська С. В., Капусняк Л. В. Моральне виховання дошкільників засобом етичної бесіди за Василем Сухомлинським. - C. 204-213.
- Тітаренко С. А., Барсуковська М. В. Психолого-педагогічні умови розвитку моторної сфери дітей раннього віку. - C. 213-223.
- Курок О. І., Барсуковська Г. П. Підготовка майбутніх вихователів до організації і проведення піших переходів з дітьми дошкільного віку. - C. 223-234.
- Заїка О. Я. Формування знань з музичного мистецтва як умова розвитку художньо-творчих здібностей у майбутніх педагогів. - C. 234-242.
- Шульга Л. М. Педагогічні підходи до організації занять із малювання в ДНЗ: традиції та інновації. - C. 243-250.
- Таможська І. В. Особливості відбору кандидатур на посади приват-доцентів у період 1863 - 1883 рр. в Університеті Св. Володимира (з досвіду історико-філологічного факультету). - C. 251-258.
- Литовченко І. М. Тенденції розвитку корпоративної освіти в сполучених штатах Америки. - C. 259-268.
- Лавриченко Н. М. Феномен креативності: психолого-педагогічний погляд. - C. 269-278.
- Головко І. О. Причини гальмування розвитку технічної освіти в Англії в ХІХ ст.: соціально-педагогічний аспект. - C. 278-286.
- Костецька М. В. Основні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європи та в Україні (кінець ХХ – початок ХХI ст.). - C. 286-295.
- Сирова Ю. В. Досвід організації методичної роботи в дошкільних навчальних закладах у 50-х роках ХХ століття. - C. 295-302.
| 2017 | | Вип. 2 (34)
|
|
|
|