Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Лузан П. Г., Пащенко Т. М., Мося´ І. А. Зміст та структура готовності педагогічних працівників до стандартизації підготовки молодших спеціалістів. - C. 10-20.
- Подолян О. М., Лещенко М. М. Світові моделі інженерної освіти, що ґрунтуються на проектно-орієнтованому навчанні. - C. 21-28.
- Антонець А. В. Модель формування математичної компетентності майбутніх інженерів агропромислового комплексу. - C. 28-35.
- Зінченко В. П. Педагогічні умови і засоби формування профорієнтаційної компетентності майбутніх педагогів. - C. 36-49.
- Сагач О. М. Теоретичні основи формування готовності майбутнього педагога до неперервної професійної освіти. - C. 49-56.
- Сухойваненко Л. Ф., Заїка О. В. Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків у навчанні елементарної математики. - C. 56-63.
- Конопля В. О. Впровадження ІКТ у процес навчання дисципліни "математика" (курс вирівнювання). - C. 64-71.
- Рожнова В. М. Сутність та структура естетичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 71-78.
- Курок В. П., Кондратенко Т. В. Навчально-методичний супровід формування економічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 79-90.
- Благосмислов О. С. До проблеми визначення змісту трудового навчання в освітніх закладах України. - C. 91-97.
- Грона Н. В. Сучасні підходи до аналізу тексту на уроках літературного читання. - C. 97-103.
- Лавриченко Н. М. Розвиток лінгвістичної обдарованості. - C. 103-111.
- Святогоров І. А. Реалізація прагматичного компонента публіцистичних текстів у процесі текстотворчої діяльності майбутніх фахівців. - C. 111-117.
- Карпусь О. С. Нормативно-правові засади здоров'язбережувального виховання школярів у Фінляндії. - C. 117-124.
- Єжокіна Ю. І. Структурно-змістові складники правової культури майбутніх кваліфікованих робітників-моряків. - C. 124-132.
- Завражна О. М., Мороз І. О. Методичні аспекти вивчення теми "основна задача динаміки зв'язаних систем". - C. 132-140.
- Заїка О. Я. Форми концертно-виконавської діяльності у розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх вихователів, педагогів. - C. 141-149.
- Ткаченко Ю. А. Методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 9 класі. - C. 149-158.
- Тробюк Д. В., Тробюк Н. Ю. Можливості військових ритуалів у військово-патріотичному вихованні майбутніх офіцерів національної гвардії України. - C. 158-164.
- Білянін Г. І., Поляк О. В. Взаємовпливи на менеджмент "педагогіки партнерства" в умовах реалізації завдань нової української школи. - C. 165-172.
- Кловак Г. Т. Проблема педагогічної діагностики в творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 173-179.
- Гулей О. В. Використання елементів декоративно-прикладного мистецтва північно-східної України другої половини ХІХ – початку ХХ століття у формуванні художньої етнокультури студентів. - C. 180-187.
- Никифоров А. М. Окремі нотатки до історії розвитку художньої освіти в Україні. - C. 187-195.
- Овчаренко Л. Р. Трансформація змісту і методики навчання англійської мови майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у 40-х – 50-х роках XX століття. - C. 195-203.
- Лобода Д. О. Громадянський гуманізм проти популізму: Томас Еліот про виховання "ідеального правителя". - C. 203-211.
| 2019 | | Вип. 2 (40)
|
|
|
|