Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2019/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Lucenko Gr. Fundamentalising higher education basic criterion of transferring to the new Ukrainian school. - C. 12-18.
- Загородня Л. П. Методологічні підходи до формування готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. - C. 18-27.
- Антонець А. В. Зміст, завдання та особливості системи формування математичної компетентності майбутніх інженерів. - C. 27-35.
- Лущинська О. В. Формування інформаційно-комунікаційної культури у майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно-комунікаційних завдань. - C. 35-46.
- Мельниченко Л. І. Моделювання процесу формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи засобами STEM-технологій. - C. 47-53.
- Оксьом П. М., Азаренков В. М., Бережна Л. І. Проблеми фізичного виховання у вищих закладах освіти України в умовах інтеграції до загальноєвропейського освітнього простору. - C. 54-62.
- Павленко І. О. Формування екологічної культури майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки. - C. 62-69.
- Павленко І. О., Сидоренко О. Р., Шумаков О. В. Педагогічні аспекти формування фізкультурно-оздоровчої компетентності у студентів закладів вищої педагогічної освіти. - C. 70-78.
- Тюльпа Т. М. Соціалізованість майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей як фактор успішності формування соціальної компетентності. - C. 78-86.
- Луценко Г. В. Перспективи використання Agile Learning у підготовці майбутніх інженерів. - C. 87-96.
- Боярська-Хоменко А. В. Інтерактивні методи навчання дорослих. - C. 97-105.
- Бріжата І. А. Інноваційно-технологічне забезпечення підготовки майбутніх фізичних терапевтів у рамках проекту ЄС Еразмус+. - C. 105-113.
- Зайцева О. М., Мичка Д. В. Проектні технології в організації та управлінні професійною орієнтацією учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 113-121.
- Борисенко Н. А. Педагогічне проектування уроку трудового навчання. - C. 122-129.
- Васенок Т. М., Косолап М. С. Використання кольору в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців швейної галузі. - C. 130-140.
- Каліш В. А. Творчість О. Довженка у системі формування мовної компетентності майбутніх філологів. - C. 141-148.
- Збуринь Г. М., Романенко Л. В. Застосування ігрових технологій на уроках української літератури в 5 класі для дітей з особливими освітніми потребами. - C. 149-155.
- Карповець Х. М. Аналіз навчально-методичного забезпечення з вивчення правопису у вищій школі. - C. 155-165.
- Шмир М. Ф. Формування пізнавальної діяльності студентів при проведенні лекційних занять з іноземної мови в контексті діяльнісного підходу. - C. 165-171.
- Собко В. О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з навчальними словниками у початковій мовній освіті. - C. 171-181.
- Ремньова Н. Ю. Технології розвитку критичного мислення як засіб підвищення навчальної мотивації учнів початкових класів. - C. 181-186.
- Лавриченко Н. М. Особливості математичної обдарованості. - C. 187-195.
- Марєєва Т. В., Ричка О. М. Формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку в різних видах діяльності. - C. 195-206.
- Зинченко А.В. Методичні аспекти формування готовності майбутніх учителів технологій до профорієнтаційної роботи в умовах взаємодії школи та закладів професійної освіти. - C. 206-219.
- Малишевська В. О. Проблема використання stem-технологій у теорії та практиці професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 219-228.
- Карпенко Є. В. Педагогічні умови формування у студентів навичок відбиття внутрішньодольової пульсації в диригентському жесті. - C. 228-238.
- Міщик Л. І., Корнієнко Т. М. Особливості роботи фахівця соціальної сфери у територіальній громаді. - C. 238-247.
- Фунтікова О. О., Брежнєва С. Б. Історична ретроспекція розвитку зарубіжної освіти: Й. Песталоцці та його педагогічна філософія. - C. 248-255.
- Дєнічєва О. І. Становлення та розвиток гуманітарної гімназії в Австрії. - C. 255-263.
| 2019 | | Вип. 3 (41)
|
|
|
|