Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Кремень В. Г. Освіта інформаційного світу: яке знання потрібне сьогодні. - C. 10-17.
- Курок О. І. Становлення учительських інститутів: історія та сьогодення. - C. 17-22.
- Ващук О. П., Данько Ю. І. Про організацію роботи рад молодих учених при виконавчих органах влади. - C. 22-28.
- Ковальчук В. І., Масліч С. В. Створення середовища професійного розвитку педагогічних працівників закладу професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 29-37.
- Замятна О. Л. Реалізація психолого-педагогічного супроводу майбутніх учителів початкових класів у процесі їхньої професійної адаптації. - C. 37-43.
- Луценко Г. В. Адаптивні підходи до управління освітніми установами у процесі забезпечення інтернет-освіти. - C. 44-49.
- Петрасова А., Химинець А. Підтримка розвитку критичного мислення муйбутніх учителів початкової освіти. - C. 50-58.
- Васько О. О., Бутенко В. Г., Шаповалова О. В. Дистанційне навчання: досвід використання, проблеми, перспективи. - C. 59-67.
- Дмитренко А. П. Визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх вихователів у фаховій підготовці. - C. 67-75.
- Лаврентьєва О. О. Формування естетичного світобачення в майбутніх соціальних працівників у процесі моделювання професійних ситуацій. - C. 75-83.
- Кузьмінський А. І. Запобігання проявам агресивності учнів секундарної освітньої ланки у рецепції сьогодення. - C. 84-90.
- Бирка М. Ф. Пріоритети професійного розвитку майстрів виробничого навчання в умовах диджіталізації. - C. 90-97.
- Скорик Т. В. Особливості формування професійної компетентності сучасного вчителя. - C. 98-105.
- Дятленко Т. І. Методичні особливості навчання здобувачів освіти розумінню ліричних творів на уроках літератури. - C. 105-115.
- Георгієва С. Розвиток критичного мислення учнів за допомогою навчальної діяльності з прислів'ями. - C. 116-125.
- Біда О. А., Орос І. І., Чичук А. П., Кучай О. В., Рокосовик Н. В. Підготовка майбутніх фахівців закладів професійно-технічної освіти до здоров'язбережувальної діяльності. - C. 126-131.
- Приймак С. Г. Професійна діяльність вчителя фізичної культури. - C. 131-140.
- Куліш І. Д., Любива В. В. Дидактична гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності в дітей дошкільного віку. - C. 141-148.
- Vasiuk Yu. Tendency of socially self-determined personality development of adolescents in John Dewey's pragmatic education conception. - C. 148-154.
- Кучай Т. П., Кучай О. В., Ірхіна Ю. В. Теоретичні засади підготовки вчителів у Закарпатті. - C. 155-158.
- Резван О. О., Жигло О. О. Аспекти іміджевого підходу у підготовці перекладачів. - C. 159-165.
- Гоголь Н. В. Культороголічні основи змісту шкільної літературної освіти: методологічні підходи дослідження. - C. 165-176.
- Граб М. В. Використання технології розвитку критичного мислення у процесі фахової підготовки педагогів: досвід Данії та Норвегії. - C. 177-183.
| 2020 | | Вип. 2 (43)
|
|
|
|