Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Актуальні проблеми вищої школи

  4. Загородня Л. П., Барсуковська Г. П. Підготовка майбутніх вихователів до фізичного виховання дошкільників у процесі вивчення педагогіки дошкільної. - C. 10-19.
  5. Тюльпа Т. М. Громадянська активність як складник діяльнісного компонента соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. - C. 19-26.
  6. Грудинін Б. О., Відьмаченко А. П., Стєклов О. Ф., Калюжний М. П. Співпраця наукових установ та закладів МОН України в спостереженні за метеорними потоками: інструменти, методи обробки, спостережні можливості. - C. 26-41.
  7. Кугай Н. В., Сліпушко О. О. Засоби розвитку критичного мислення здобувачів освіти в процесі навчання математики. - C. 41-49.
  8. Ваніна Н. М., Пащенко Т. М. Проєктна діяльність як засіб підвищення якості підготовки здобувачів фахової передвищої освіти. - C. 50-57.
  9. Тітаренко С. А. Розвиток позитивного мислення в здобувачів освіти спеціальності "Дошкільна освіта". - C. 57-64.
  10. Бойко В. А. Інтерактивні засоби навчання інженерної графіки майбутніх інженерів-механіків. - C. 65-72.
  11. Волянюк А. С. Проблеми та перспективи розвитку сталої мотивації майбутніх учителів початкової школи у воєнний час. - C. 72-79.
  12. Розділ 2. Теорія та практика навчання і виховання

  13. Кузнецова Г. П. Історичні основи фонетики в підготовці вчителів української мови і літератури. - C. 80-91.
  14. Пятничук Т. В. Застосування екоорієнтованих інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці робітників будівельної галузі. - C. 92-98.
  15. Курок Р. О. Обґрунтування системи розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 98-105.
  16. Вишник О. О. Соціальна і педагогічна значущість краєзнавчого матеріалу як засобу формування національно зорієнтованої мовної особистості. - C. 105-111.
  17. Данильченко І. Г., Чжан Ф. Якість управління освітнім процесом у дошкільному закладі на адміністративному рівні. - C. 112-121.
  18. Курілова В. І., Пилипенко М. І., Петрикей О. О. Вплив занять у секціях спортивного вдосконалення на моральну вихованість студентської молоді. - C. 121-127.
  19. Ейвас Л. Ф., Зенькович Ю. О. Застосування художньо-педагогічних технологій у розвитку фахової майстерності студентів мистецьких спеціальностей. - C. 128-138.
  20. Марєєв Д. А., Марєєва Т. В. Соціальні мережі як засіб формування позитивного іміджу закладу дошкільної освіти. - C. 138-148.
  21. Лісневська Н. В. Використання традиційних і нетрадиційних засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку з метою збереження і зміцнення їхнього здоров’я. - C. 148-156.
  22. Денисова А. В., Грунтковська Ю. В. Застосування технологій дистанційного навчання в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах воєнного стану. - C. 157-164.
  23. Кузюра Г. М., Редько С. Ю. Фізична підготовка школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 164-170.
  24. Литвинов А. С., Зенченко Т. Ф. Інтеграція галузей у початковій школі: формування логічного мислення і здатності висловлювати судження. - C. 170-180.
  25. Баранник Н. О. Удосконалення синтаксичної компетентності майбутнього вчителя-словесника у процесі вивчення складного речення. - C. 180-192.
  26. Федоров І. О. Науково-теоретичні засади формування правової компетентності здобувачів освіти. - C. 192-200.
  27. Лисенко Л. П. Теоретико-методологічні аспекти моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 201-208.
  28. Ремньова Н. Ю. Підсосонна О. В. ДО проблеми розвитку критичного мислення молодших школярів як наскрізного вміння в умовах НУШ. - C. 209-216.
  29. Розділ 3. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  30. Кириєнко О. О. Формування інноваційної компетентності педагогів: ретроспективний огляд. - C. 217-225.
2022
Вип. 2 (49)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського