Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2022/3(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

    До 148-ї річниці з дня заснування Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка / To the 148th anniversary of the foundation of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Актуальні проблеми вищої щколи / Chapter 1. Actual issues of the higher education

  4. Курок О. І., Гриценко А. П. Організація фахової підготовки майбутніх педагогів у Глухівському учительському інституті в 1870-х роках. - C. 12-24.
  5. Кузьмінський А. І., Орос І. І., Кучай Т. П., Силадій І. М., Шовш К. С., Іванченко Г. Б. Управління закладом освіти: теоретичні засади. - C. 25-30.
  6. Листопад О. А., Мардарова І. К., Гуданич Н. М. Педагогічний супровід професійного становлення майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 31-42.
  7. Луценко Г. В. Самооцінювання здобувачами ступеня доктора філософії рівня сформованості цифрової компетентності. - C. 43-52.
  8. Антонець А. В., Япринець Т. С., Овсієнко Ю. І. Психолого-педагогічні умови формування фахових компетентностей магістрів професійної освіти аграрного профілю. - C. 53-59.
  9. Горлова О. В., Золотарьова О. В., Турка Т. В. Особливості ціннісно-смислової сфери здобувачів освіти різної професійної спрямованості. - C. 60-68.
  10. Шевченко О. В., Іванченко Л. П., Іванченко С. Г., Терещенко О. В. Педагогічні підходи до розвитку культури здорового способу життя в здобувачів вищої освіти. - C. 68-77.
  11. Розділ 2. Теорія та практика навчання і виховання / Chapter 2. Theory and practice of education

  12. Вашуленко М. С., Зенченко Т. Ф. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання мовно-літературної освітньої галузі. - C. 78-85.
  13. Кучай Т. П., Гончарук В. В., Кучай О. В., Візавер В. А., Сироєжко О. В. Формування екологічної культури майбутніх фахівців у сучасному освітньому просторі. - C. 86-91.
  14. Грядуща В. В. Освітнє відео як одна з ефективних тенденцій цифровізації освіти в умовах військового стану. - C. 91-101.
  15. Грицай С. М., Кода С. В. Теоретичні засади управління розвитком професійної компетентності педагога. - C. 102-111.
  16. Вінтонів М. О., Вінтонів Т. М., Горохова Т. О. Лінгквокраїнознавчий підхід до навчання української мови як іноземної (на прикладі вивчення постаті Бориса Грінченка). - C. 111-119.
  17. Нахаєва Я. М., Біда О. А., Казакова Н. В., Шквир О. Л. Роль симуляційного навчання в підготовці майбутніх лікарів. - C. 120-125.
  18. Кухарчук І. О. Сучасний пісенний дискурс та мовленнєва культура: лінгвометодичний аспект. - C. 125-134.
  19. Akmen V., Sorokina S., Letuta T. Development of the student's creativity, as a component of innovative technologies for quality training of specialists. - C. 134-141.
  20. Галаган О. К., Михалюк І. М., Хіміч О. М. Порівняльний аналіз підручників з біології для 9 – 10 класів. - C. 142-151.
  21. Ісламова О. О. Сучасні тенденції у сфері дистанційного навчання прикордонників: європейський контекст. - C. 151-160.
  22. Листопад Н. Л. Інформаційно-методичне забезпечення формування цифрової культури студентів засобами дистанційної освіти. - C. 160-170.
  23. Лукіянчук І. В. Психолого-педагогічні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів української мови. - C. 171-179.
  24. Гордієнко Т. В. Використання прийомів реалізації діяльнісного підходу в початковій школі на уроках "Я досліджую світ”. - C. 180-186.
  25. Рахманіна А. С. Реалізація steam-освіти в початковій школі шляхом проєктної діяльності. - C. 186-193.
  26. Shevchenko A. Adaptation of the educational achievement evaluation system to the educational competency approach. - C. 194-203.
  27. Мовчан В. В. До проблеми формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання. - C. 204-211.
  28. Розділ 3. Історія розвитку педагогіної теорії та освітньої практики / Chapter 3. History of devlopment of pedagogical theory and educational practice

  29. Мандрагеля В. А., Петрушак О. М. Підготовка педагогів та інструкторів у системі професійної освіти і тренінгу країн ЄС: досвід для України. - C. 212-220.
  30. Зелюк В. В. Подвижник української етнопедагогіки Мирослав Стельмахович (за рядками листів до молодого вченого). - C. 221-227.
  31. Лушпай Т. І. Аналіз програмових вимог щодо виховання почуття патріотизму в дітей дошкільного віку в Україні в період із 1930 по 1941 роки. - C. 227-232.
  32. Розділ 4. Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи / Chapter 4. Technological and vocational education: challenges and opportunities

  33. Каленський А. А., Герлянд Т. М. Принципи розроблення та застосування екоорієнтованих педагогічних технологій. - C. 233-238.
  34. Курок В. П., Василенко О. О. Екологічна компетентність як вагомий складник професійної компетентності майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 238-245.
  35. Кравець С. Г. Особливості розвитку проєктної культури педагогічних працівників закладів професійної освіти. - C. 245-251.
  36. Курок В. П., Химан Г. П. Аналіз наукових підходів до визначення арттерапії. - C. 252-259.
  37. Хоруженко Т. А. Теоретико-методичні основи організації занять з методики навчання технологій в умовах дистанційного навчання. - C. 259-266.
  38. Ваніна Н. М. Надійність оцінювання навчальних досягнень як гарантія якості підготовки здобувачів фахової передвищої освіти. - C. 266-272.
2022
Вип. 3(1) (50)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського