Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2023/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Розділ 1 Актуальні проблеми вищої школи
- Курок В. П., Хабенко М. Є., Зінченко А. В. Формування толерантності майбутніх педагогів професійного навчання в процесі професійної підготовки. - C. 12-17.
- Гриньова М. В., Стрижак Ю. О. Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мови. - C. 18-22.
- Каленський А. А. Кейс-методи в екоорієнтованій професійній підготовці кваліфікованого робітника за професією "Кухар". - C. 23-27.
- Ільченко О. Ю. Єдність педагогічної теорії і практики в системі професійної підготовки магістрів (з досвіду роботи). - C. 27-32.
- Близнюк М. М. Інноваційні технології в галузі технологічної освіти. - C. 32-41.
- Кучай О. В., Андрусик П. П., Рокосовик Н. В., Гончарук В. В. Класифікація вебресурсів у сучасному інформаційному суспільстві. - C. 41-47.
- Тарасенко Н. В., Осика Ю. Ю. Інновацiйні методи підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя дітей різних вікових категорій. - C. 48-54.
- Душечкіна Н. Ю. Використання компʼютерних програм з хімії в підготовці майбутніх фахівців природничих спеціальностей. - C. 55-60.
- Голіяд І. С., Тропіна М. А. Теоретичні аспекти значення графічних дисциплін для відбудови країни. - C. 61-67.
- Стецула Н. О. Зарубіжний досвід формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 68-77.
- Акіліна О. В., Панченко А. Г. Вплив вищої освіти на формування людського капіталу в Україні: оцінка освітніх реформ. - C. 78-85.
- Ісламова О. О. Компаративний аналіз систем дистанційного навчання фахівців з охорони кордону в країнах Європейського союзу. - C. 85-96.
- Пятничук Т. В. Методика застосування кейс-методу в дослідженні енергоефективності будівельної галузі в професійній підготовці. - C. 96-102.
- Біденко Л. В. Методичні аспекти вивчення української мови як іноземної туркменськими студентами. - C. 102-109.
- Шуляк А. С. Методологічні підходи та принципи формування професійного потенціалу майбутніх учителів з використанням вебтехнологій. - C. 110-117.
- Осередчук О. А. Організація та проведення експериментального дослідження щодо застосування моніторингу якості освіти. - C. 118-124.
- Карасєвич С. А. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування рухливих та спортивних ігор у професійній діяльності. - C. 124-131.
- Пахомов І. В. Технології розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання. - C. 132-138.
- Usenko O., Borysova T. Involvement of technical and design students in the joint design and ergonomic expertise of creative technical projects. - C. 139-146.
- Олійник І. О. Тайм-менеджмент майбутніх учителів початкових класів як умова ефективного дистанційного навчання. - C. 147-155.
- Кочубей О. В. Обґрунтування змісту підготовки майбутніх учителів хімії до використання вебтехнологій у професійній діяльності. - C. 155-163.
- Юань В., Ткаченко І. О. Педагогічні умови формування трансверсальних компетентностей майбутніх докторів філософії в галузі "Освіта / Педагогіка" в процесі професійної підготовки: методика виявлення. - C. 164-170.
- Хомяк Г. Г. Професійно значущі та особистісні якості майбутнього вчителя фізичної культури для організації командних взаємодій. - C. 170-177.
- Гребеник А. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту у фаховій підготовці. - C. 178-185.
- Жежерун Д. А. Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців до підприємництва в європейському освітньому просторі. - C. 185-191.
Розділ 2 Теорія та практика навчання і виховання
- Петренко Л. М. Специфіка організації дозвілля дітей з особливими освітніми потребами в Україні. - C. 192-197.
- Сіранчук Н. М. До проблеми методів та прийомів формування техніки читання в учнів початкових класів. - C. 197-205.
- Василюк А. В., Кіт Г. Г. Моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб підвищення якості початкової освіти. - C. 205-213.
- Lutsenko H., Havrylenko T., Lutsenko O. Formation of an idea of the discipline "Physical education" in primary school students. - C. 214-221.
- Кратко О. В., Лазарець Д. В. Сталий розвиток та раціональне природокористування в навчально-виховному процесі. - C. 222-228.
- Коваль В. О., Кисла О. Ф., Васютіна Т. М. Роль природничого освітнього середовища у формуванні екологічної компетентності молодших школярів. - C. 228-234.
- Лисевич О. В., Білоконна Н. І., Павлик О. А. Особливості інтеграції музичного мистецтва з іншими навчальними дисциплінами в умовах реформування початкової школи. - C. 234-240.
- Плугіна А. П. Віртуальні екскурсії як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів. - C. 240-247.
- Березюк Д. І. Зміст, форми та методи роботи з формування фізичної культури учнів початкової школи в соціокультурному середовищі. - C. 248-254.
- Коваленко А. О. Історико-педагогічні основи формування вокальної компетентності молодших школярів засобами української пісні. - C. 255-261.
Розділ 3 Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики
- Кузьмінський А. І. Ретроспективні позиції педології щодо розвитку дітей дошкільного і шкільного віку в рецепції сьогодення. - C. 262-268.
- Барко М. Ю. Історико-педагогічні основи формування культурної компетентності молодших школярів. - C. 268-275.
| 2023 | | Вип. 2 (52)
|
|
|
|