Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2023/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 Актуальні проблеми вищої школи

  4. Курок В. П., Хабенко М. Є., Зінченко А. В. Формування толерантності майбутніх педагогів професійного навчання в процесі професійної підготовки. - C. 12-17.
  5. Гриньова М. В., Стрижак Ю. О. Тренінг як засіб підвищення мотивації до саморегуляції навчання майбутніх учителів іноземної мови. - C. 18-22.
  6. Каленський А. А. Кейс-методи в екоорієнтованій професійній підготовці кваліфікованого робітника за професією "Кухар". - C. 23-27.
  7. Ільченко О. Ю. Єдність педагогічної теорії і практики в системі професійної підготовки магістрів (з досвіду роботи). - C. 27-32.
  8. Близнюк М. М. Інноваційні технології в галузі технологічної освіти. - C. 32-41.
  9. Кучай О. В., Андрусик П. П., Рокосовик Н. В., Гончарук В. В. Класифікація вебресурсів у сучасному інформаційному суспільстві. - C. 41-47.
  10. Тарасенко Н. В., Осика Ю. Ю. Інновацiйні методи підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя дітей різних вікових категорій. - C. 48-54.
  11. Душечкіна Н. Ю. Використання компʼютерних програм з хімії в підготовці майбутніх фахівців природничих спеціальностей. - C. 55-60.
  12. Голіяд І. С., Тропіна М. А. Теоретичні аспекти значення графічних дисциплін для відбудови країни. - C. 61-67.
  13. Стецула Н. О. Зарубіжний досвід формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 68-77.
  14. Акіліна О. В., Панченко А. Г. Вплив вищої освіти на формування людського капіталу в Україні: оцінка освітніх реформ. - C. 78-85.
  15. Ісламова О. О. Компаративний аналіз систем дистанційного навчання фахівців з охорони кордону в країнах Європейського союзу. - C. 85-96.
  16. Пятничук Т. В. Методика застосування кейс-методу в дослідженні енергоефективності будівельної галузі в професійній підготовці. - C. 96-102.
  17. Біденко Л. В. Методичні аспекти вивчення української мови як іноземної туркменськими студентами. - C. 102-109.
  18. Шуляк А. С. Методологічні підходи та принципи формування професійного потенціалу майбутніх учителів з використанням вебтехнологій. - C. 110-117.
  19. Осередчук О. А. Організація та проведення експериментального дослідження щодо застосування моніторингу якості освіти. - C. 118-124.
  20. Карасєвич С. А. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування рухливих та спортивних ігор у професійній діяльності. - C. 124-131.
  21. Пахомов І. В. Технології розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання. - C. 132-138.
  22. Usenko O., Borysova T. Involvement of technical and design students in the joint design and ergonomic expertise of creative technical projects. - C. 139-146.
  23. Олійник І. О. Тайм-менеджмент майбутніх учителів початкових класів як умова ефективного дистанційного навчання. - C. 147-155.
  24. Кочубей О. В. Обґрунтування змісту підготовки майбутніх учителів хімії до використання вебтехнологій у професійній діяльності. - C. 155-163.
  25. Юань В., Ткаченко І. О. Педагогічні умови формування трансверсальних компетентностей майбутніх докторів філософії в галузі "Освіта / Педагогіка" в процесі професійної підготовки: методика виявлення. - C. 164-170.
  26. Хомяк Г. Г. Професійно значущі та особистісні якості майбутнього вчителя фізичної культури для організації командних взаємодій. - C. 170-177.
  27. Гребеник А. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту у фаховій підготовці. - C. 178-185.
  28. Жежерун Д. А. Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців до підприємництва в європейському освітньому просторі. - C. 185-191.
  29. Розділ 2 Теорія та практика навчання і виховання

  30. Петренко Л. М. Специфіка організації дозвілля дітей з особливими освітніми потребами в Україні. - C. 192-197.
  31. Сіранчук Н. М. До проблеми методів та прийомів формування техніки читання в учнів початкових класів. - C. 197-205.
  32. Василюк А. В., Кіт Г. Г. Моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб підвищення якості початкової освіти. - C. 205-213.
  33. Lutsenko H., Havrylenko T., Lutsenko O. Formation of an idea of the discipline "Physical education" in primary school students. - C. 214-221.
  34. Кратко О. В., Лазарець Д. В. Сталий розвиток та раціональне природокористування в навчально-виховному процесі. - C. 222-228.
  35. Коваль В. О., Кисла О. Ф., Васютіна Т. М. Роль природничого освітнього середовища у формуванні екологічної компетентності молодших школярів. - C. 228-234.
  36. Лисевич О. В., Білоконна Н. І., Павлик О. А. Особливості інтеграції музичного мистецтва з іншими навчальними дисциплінами в умовах реформування початкової школи. - C. 234-240.
  37. Плугіна А. П. Віртуальні екскурсії як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів. - C. 240-247.
  38. Березюк Д. І. Зміст, форми та методи роботи з формування фізичної культури учнів початкової школи в соціокультурному середовищі. - C. 248-254.
  39. Коваленко А. О. Історико-педагогічні основи формування вокальної компетентності молодших школярів засобами української пісні. - C. 255-261.
  40. Розділ 3 Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  41. Кузьмінський А. І. Ретроспективні позиції педології щодо розвитку дітей дошкільного і шкільного віку в рецепції сьогодення. - C. 262-268.
  42. Барко М. Ю. Історико-педагогічні основи формування культурної компетентності молодших школярів. - C. 268-275.
2023
Вип. 2 (52)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського