Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Аветісова І. С. Роль полікультурних Євроклубів у англомовній підготовці студентів вищих медичних закладів освіти. - C. 6-15.
- Антоненко Т. Л. Методологічний контекст становлення ціннісно-смислової сфери особистості. - C. 16-28.
- Балла Л. В. Теоретичне дослідження дефініції "духовність" у філософському аспекті. - C. 29-38.
- Bielovetska L. E. External independent evaluation in English as a criterion for admission to Master`s degree programs in Ukraine: problems and perspectives. - C. 39-50.
- Боднарук І. М. Основні напрями музично-краєзнавчої діяльності педагога у закладі вищої освіти. - C. 51-59.
- Громов Є. В. Готовність студентів польських і чеських університетів до використання сучасних ІКТ в навчальному процесі (порівняльний аналіз). - C. 60-73.
- Євтух М. Б., Червінська І. Б. Соціокультурний аспект традицій збереження здоров’я молоді гірських регіонів Українських Карпат. - C. 74-88.
- Карапузова Н. Д., Павленко Ю. Г. Естетизація освітнього середовища педагогічного закладу вищої освіти музейними засобами. - C. 89-101.
- Касич М. А. Процес виховання у підлітків почуття доброти за допомогою поетичного слова. - C. 102-111.
- Козьменко О. І. Нетрадиційні студенти ЗВО США. - C. 112-121.
- Красницька О. В. Педагогічна майстерність – шлях до реалізації індивідуального потенціалу викладача вищої військової школи. - C. 122-133.
- Леврінц М. І. Практична підготовка вчителів іноземних мов в університетах США. - C. 134-148.
- Літвінова-Головань О. П. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців із туризму до організації та проведення заходів спортивно-розважальної анімації. - C. 149-160.
- Люта Д. А. Модель формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства до професійної діяльності у сфері соціального туризму. - C. 161-170.
- Матіюк Д. В. Перспективні напрями екстраполяції в систему неформальної освіти України: досвід Німеччини. - C. 171-181.
- Могильова Н. М., Сарнацький С. В. Еволюція організаційно-педагогічної діяльності з дітьми з різними феноменами відхилення в розвитку за медичними діагнозами. - C. 182-191.
- Піскурська Г. В. Технологія онлайн-оцінювання якості викладання дисциплін. - C. 192-201.
- Roganova M. V. Axiological bases of the educational process in higher pedagogical institutions of education. - C. 202-214.
- Сідаш Н. С. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі навчання англійської мови. - C. 215-222.
- Ступак О. Ю. Характеристика соціального становища молоді в Україні. - C. 223-231.
- Тюріна Т. Г., Васильчук А. Л. Духовність як визначальний чинник гармонійної взаємодії людини і світу. - C. 232-244.
- Хамська Н. Б., Киналь А. Ю. Можливості педагогічних дисциплін у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя. - C. 245-254.
- Чаговець А. І., Курганнікова О. О. Полікультурне виховання як передумова розвитку духовності дітей дошкільного віку. - C. 255-264.
- Чурікова-Кушнір О. Д., Софроній З. В. Детерміінанти формування вольових якостей у майбутнього хорового диригента. - C. 265-276.
- Yakovleva V. A., Moskalyova L. Yu., Rashуdova S. S. Life competence of personality as a condition of life creation: origins and modern dimension. - C. 277-297.
- Вимоги до оформлення статей. - C. 300-307.
| 2020 | | Вип. 1 (94)
|
|
|
|