Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72705/2023/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту.- Чернівці. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
Інновації в управлінні національним господарством
- Верстяк А. Стратегія відновлення сталого еколого-економічного розвитку територій України на інноваційних засадах. - C. 10-24.
- Вдовічена О., Вдовічен Д. Соціальне підприємництво як актуальний напрям розвитку економіки України. - C. 25-38.
Менеджмент, маркетинг
- Королюк Ю., Чичун В. Менеджмент кібербезпеки в системі лояльності покупців. - C. 39-53.
- Вардеванян В. Ринок реклами в Україні: кризові та посткризові періоди. - C. 53-63.
- Гордіца Т. Аспекти розвитку підприємств у контексті застосування концепції екологічного маркетингу. - C. 64-78.
Регіональний маркетинг
- Буднікевич І., Гавриш І. Критерії експертного виміру інвестиційної та інноваційної привабливості регіонів у поствоєнній трансформації України: маркетинговий підхід. - C. 79-96.
- Кифяк В., Кифяк О. Регіональний маркетинговий цикл та інструменти територіального маркетингу. - C. 96-106.
- Романюк Н. Концепт трансформації регіональної освітньої мережі Чернівецької області на засадах маркетингу взаємодії. - C. 106-122.
Економіка та управління підприємствами й організаціями
- Гут Л., Гнатишина Н. Інформаційне забезпечення аналізу операційної діяльності підприємств ресторанного бізнесу. - C. 123-137.
- Маначинська Ю., Андрійчук В. Облік бюджетних асигнувань в закладах охорони здоров’я: організаційно-управлінські та цифровий аспекти. - C. 137-161.
- Мустеца І., Мільман Л., Семенюк В. Організація оплати праці в умовах воєнного стану. - C. 162-175.
- Чаплінський Ю., Свекла Д. Стратегічне управління діяльністю громадської організації: основні елементи та механізми. - C. 176-189.
Фінанси
- Канєва Т., Галабурда А. Фінансова політика України в сучасних умовах. - C. 190-200.
- Тимоць М., Івашків Т. Оцінка сучасного стану державних фінансів в Україні. - C. 201-211.
- Малярчук О. Інструменти фінансового забезпечення інноваційної відбудови економіки країни. - C. 212-222.
Готельно-ресторанний і туристичний бізнес
- Гищук Р. Оцінка конкурентних переваг готелів туристичного курорту Мигове як базових чинників поведінки споживачів послуг гостинності. - C. 223-237.
- Крупенна І. Маркетингова діяльність нішових туроператорів в умовах кризового стану туристичного ринку. - C. 238-254.
- Незвещук-Когут Т. Особливості формування системи стратегічного управління підприємствами сфери гостинності в сучасних умовах. - C. 255-270.
- Брикова Т. Використання теорії ігор для формування рекомендаційного механізму ресторанних послуг. - C. 270-282.
| 2023 | | Вип. 4 (92)
|
|
|
|