Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72705/2023/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту
.- Чернівці. Економічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інновації в управлінні національним господарством

  4. Верстяк А. Стратегія відновлення сталого еколого-економічного розвитку територій України на інноваційних засадах. - C. 10-24.
  5. Вдовічена О., Вдовічен Д. Соціальне підприємництво як актуальний напрям розвитку економіки України. - C. 25-38.
  6. Менеджмент, маркетинг

  7. Королюк Ю., Чичун В. Менеджмент кібербезпеки в системі лояльності покупців. - C. 39-53.
  8. Вардеванян В. Ринок реклами в Україні: кризові та посткризові періоди. - C. 53-63.
  9. Гордіца Т. Аспекти розвитку підприємств у контексті застосування концепції екологічного маркетингу. - C. 64-78.
  10. Регіональний маркетинг

  11. Буднікевич І., Гавриш І. Критерії експертного виміру інвестиційної та інноваційної привабливості регіонів у поствоєнній трансформації України: маркетинговий підхід. - C. 79-96.
  12. Кифяк В., Кифяк О. Регіональний маркетинговий цикл та інструменти територіального маркетингу. - C. 96-106.
  13. Романюк Н. Концепт трансформації регіональної освітньої мережі Чернівецької області на засадах маркетингу взаємодії. - C. 106-122.
  14. Економіка та управління підприємствами й організаціями

  15. Гут Л., Гнатишина Н. Інформаційне забезпечення аналізу операційної діяльності підприємств ресторанного бізнесу. - C. 123-137.
  16. Маначинська Ю., Андрійчук В. Облік бюджетних асигнувань в закладах охорони здоров’я: організаційно-управлінські та цифровий аспекти. - C. 137-161.
  17. Мустеца І., Мільман Л., Семенюк В. Організація оплати праці в умовах воєнного стану. - C. 162-175.
  18. Чаплінський Ю., Свекла Д. Стратегічне управління діяльністю громадської організації: основні елементи та механізми. - C. 176-189.
  19. Фінанси

  20. Канєва Т., Галабурда А. Фінансова політика України в сучасних умовах. - C. 190-200.
  21. Тимоць М., Івашків Т. Оцінка сучасного стану державних фінансів в Україні. - C. 201-211.
  22. Малярчук О. Інструменти фінансового забезпечення інноваційної відбудови економіки країни. - C. 212-222.
  23. Готельно-ресторанний і туристичний бізнес

  24. Гищук Р. Оцінка конкурентних переваг готелів туристичного курорту Мигове як базових чинників поведінки споживачів послуг гостинності. - C. 223-237.
  25. Крупенна І. Маркетингова діяльність нішових туроператорів в умовах кризового стану туристичного ринку. - C. 238-254.
  26. Незвещук-Когут Т. Особливості формування системи стратегічного управління підприємствами сфери гостинності в сучасних умовах. - C. 255-270.
  27. Брикова Т. Використання теорії ігор для формування рекомендаційного механізму ресторанних послуг. - C. 270-282.
2023
Вип. 4 (92)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського