Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2011/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Королева И. А. Основы функционирования педагогических систем: философский аспект. - C. 3-7.
  4. Рахимбаева И. Э. Организационная модель управления качеством художественного образования. - C. 7-11.
  5. Соломаха С. О. Психолого-педагогічні механізми розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін. - C. 11-16.
  6. Рева В. П. Культура музыкального восприятия личности: синергетический аспект. - C. 16-22.
  7. Стратан-Артишкова Т. Б. Метод художньо-стильового аналізу у процесі викладання мистецьких дисциплін. - C. 22-26.
  8. Мировська Ю. І. Мова танцю в художній комунікації людини. - C. 26-31.
  9. Бай Бин Феномен тембрального слуха в музыкальной педагогике. - C. 31-36.
  10. Протасова С. В. Формирование компетенций студентов в системе музыкально-инструментальной подготовки. - C. 37-40.
  11. Растригіна А. М. Специфіка оцінювання фахових дисциплін у професійній підготовці майбутнього педагога-музиканта. - C. 40-43.
  12. Горобець Т. В. Структурно-змістова модель організації педагогічної практики з музики студентів педагогічних коледжів. - C. 43-49.
  13. Ван Бін Етапи формування виконавської техніки майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанного навчання. - C. 49-53.
  14. Цюй Сяо Юй Аналіз готовності до самоудосконалення майбутніх учителів музики в процесі вокальної підготовки. - C. 53-56.
  15. Горбенко О. Б. Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики в стуктурі професійної підготовки. - C. 56-61.
  16. Шинтяпіна І. В. Особливості розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців у галузі хорового мистецтва. - C. 61-64.
  17. Чен Дін Порівняльний аналіз стану формування вокальних умінь майбутніх учителів музики у Китаї та Україні. - C. 64-68.
  18. Шугуан Виконавська діяльність як чинник фахової компетентності вчителя музики. - C. 68-72.
  19. Іфан У Методика вдосконалення етнокультурної підготовки майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. - C. 73-77.
  20. Михалюк А. М. До проблеми формування виконавської культури як чинника професійного становлення майбутнього педагога-музиканта. - C. 77-81.
  21. Палаженко О. П. Особливості формування виконавської майстерності музиканта духовика. - C. 81-84.
  22. Чинчева Л. В. Структура і специфіка мислення хорейместера та її прояви у диригентсько-хоровій діяльності. - C. 85-90.
  23. Бай Ю. М. Дослідження психомоторики віртуозної побіжності баяніста (акордеоніста). - C. 91-98.
  24. Чжан Цзе Художньо-педагогічний аналіз як компонент фахової компетентності вчителя музики. - C. 98-103.
  25. Остропольська І. С. Теоретичні основи формування музично-творчої самостійності учнів мистецьких навчальних закладів. - C. 104-107.
  26. Куненко Л. О. Естетичні та мистецькі засади формування духовної культури особистості. - C. 107-111.
  27. Гаврильчик Л. М. Типологія слухача музики в соціології музики Теодоро Адорно. - C. 112-116.
  28. Лисіна Н. І. IV Нідерландська школа. - C. 116-123.
  29. Філатова Л. М. Українська пісня як основа світогляду, творчості, педагогічної і громадської діяльності М. В. Лисенка (до 170-річчя від дня народження). - C. 123-128.
  30. Наші автори. - C. 129.
2011
Вип. 12 (17)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського