Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2015/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Реброва О. Є. Педагогічна діагностика в контексті підвищення якості мистецької освіти. - C. 3-7.
  4. Проворова Є. М. Праксеологічні характеристики педагогічної діяльності вчителя музики. - C. 7-12.
  5. Бондаренко А. О., Ніколаєва Г. О. Музично – виконавська майстерність як педагогічна проблема. - C. 12-14.
  6. Юник Д. Г. Самокорекція виконавської діяльності музикантів-інструменталістів. - C. 15-20.
  7. Строгаль Т. Ю. Сутність поняття "емоційно-естетичний досвід" у філософській та психолого-педагогічній літературі. - C. 20-25.
  8. Бондарчук В. О. Дискурс – невід’ємна складова навчально-виховного процесу. - C. 25-30.
  9. Чжан Цзінцзін Музикознавчі аспекти мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики. - C. 30-34.
  10. Барвік С. Г. Шляхи вдосконалення музично-педагогічної майстерності вчителів. - C. 35-38.
  11. Сидоренко Т. Д. Основний музичний інструмент як навчальна дисципліна галузі теоретичного музикознавства. - C. 38-42.
  12. Новська О. Р. Педагогічні умови самопроектування фахового розвитку майбутніх фахівців музичної освіти. - C. 42-46.
  13. Корчагіна Г. С. Шляхи формування інтелектуально-творчих умінь майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 46-49.
  14. Теряєва Л. А. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 49-54.
  15. Ролінська О. Г. Евристичні методи і прийоми у навчальній діяльності майбутнього педагога-музиканта. - C. 54-59.
  16. Кузнецова О. А. Історичне коріння музично-просвітницької та пропагандистської діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 59-62.
  17. Бондаренко Д. В. Етапи формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності. - C. 62-67.
  18. Лаврентьєва Н. В. Методичне мислення вчителя музики як невід’ємна складова його професійної методичної діяльності. - C. 67-72.
  19. Ролінська О. Г. Удосконалення фортепіанного навчання майбутніх учителів музики засобами комплексу евристичних прийомів. - C. 72-75.
  20. Болдирєва І. Д. Особливості формування звукотворчої культури піаніста-педагога через сприйняття вокальних творів. - C. 75-79.
  21. Песоцька Л. В. Методи і прийоми формування виконавських умінь на жанрових засадах. - C. 79-82.
  22. Козинко Л. Л. Використання відеопосібників сучасних українських автентичних хореографічних колективів при вивченні студентами семантики первісного танцювального мистецтва. - C. 82-86.
  23. Пащенко О. О. Специфічні особливості художньо-творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу до проектної діяльності. - C. 86-89.
  24. Кириченко І. М. Фахова підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва як педагогічна проблема. - C. 89-93.
  25. Лісунова Л. В. Педагогічні умови формування естетичного сприйняття майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін. - C. 94-98.
  26. Сунь Гоцян Методологічні підходи до вокальної підготовки китайських студентів інститутів мистецтв. - C. 98-102.
  27. Ха Ту Формування здатності до саморегулювання майбутнього вчителя музики у співацькій діяльності. - C. 102-106.
  28. Чень Чень Теоретико-методологічні основи підготовки китайських студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю. - C. 106-109.
  29. Чжан Їфу Формування художньо-образного сприйняття музиканта в процесі роботи над інструментальними творами. - C. 110-113.
  30. Чжан Цзянань Діагностика сформованості навичок ансамблевої взаємодії у виконавській діяльності саксофоністів. - C. 113-117.
  31. Інь Юань Поетапна методика розвитку музичної пам’яті студентів-піаністів. - C. 117-120.
  32. Лю Вень Цзун Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики. - C. 121-125.
  33. Павлюк Н. М. Формування основ національної культури молодших школярів як головного компонента їх загальної культури. - C. 126-129.
  34. Смородський В. І. Розвиток стильового слуху учнів на основі жанрового підходу. - C. 129-132.
  35. Остропольська І. С. Методика формування вмінь музично-виконавської самоорганізації учнів ДМШ. - C. 132-136.
  36. Вдовченко В. В. Теоретичні засади утворення термінів та понять для тезауруса з основ дизайну. - C. 136-141.
  37. Ван Сює Трансформація поглядів видатних педагогів-музикантів на проблему звукоутворення у процесі фортепіанного навчання. - C. 141-146.
  38. Чжоу Мин Формы и методы занятий со старшеклассниками в музыкально-драматической студии. - C. 146-153.
  39. Найда В. Ю. Організація музичної освіти в Кам’янець-Подільській чоловічій гімназії (ХІХ – ХХ ст.). - C. 154-158.
  40. Бондарчук В. О. Проблема емпіричного та теоретичного знання в практиці народно-інструментального виконавства України. - C. 158-162.
  41. Тарківська-Нагиналюк О. Д. Особливості виховання метро-ритмічного чуття в ансамблевому виконавстві. - C. 163-167.
  42. Крет З. М., Цюлюпа С. Д. Історія становлення та розвитку духового інструментально-оркестрового музичного мистецтва. - C. 167-173.
  43. Вохмяніна І. В. Класична музика як умова створення гармонійного середовища для раннього розвитку дитини. - C. 173-177.
  44. Осока О. До питання навчання музичних режисерів у класі фортепіано. - C. 177-182.
  45. Зимогляд Н. Ю. Українська фортепіанна школа першої половини ХХ сторіччя. - C. 182-187.
  46. Лисіна Н. І., Тітович В. І. Витоки англійської клавірної школи. - C. 187-193.
  47. Тітович В. І. Особливості голосоведення в клавірних творах Й. С. Баха. - C. 193-197.
  48. Гаврильчик Л. М. Даниїл Трифонов – нове ім’я в сучасному піанізмі. - C. 197-202.
  49. Линь Хуацинь Методический анализ фортепианных школ ХХ века для детей в свете фортепианно-исполнительской культуры. - C. 202-208.
  50. Наші автори. - C. 209-211.
2015
Вип. 17 (22)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського