Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.15/2016/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.- Київ. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)- Титул.
- Зміст.
- Авербах О. А., Сенкевич В. А. Вплив занять із настільного тенісу на розвиток фізичних якостей студентів. - C. 7-9.
- Акчурін І. С. Пріоритетна місія та шляхи підвищення позитивної мотивації у процесі фізкультурно-оздоровчих занять в системі фізичного виховання студентів СМГ. - C. 9-13.
- Арефьєва Л. П., Никоненко Л. А. Сучасний погляд на проблему фізичної реабілітації чоловіків 18-25 років, хворих на хронічний обструктивний бронхіт, на санаторному етапі. - C. 14-16.
- Артюшенко А. О. Спортивні одноборства як ефективний засіб фізичного виховання учнів середнього шкільного віку. - C. 16-20.
- Бабич Н. Л. Психофізіологічне обґрунтування можливості корекції порушень емоційно-вольової сфери осіб із вадами розумового розвитку в процесі спортивної діяльності. - C. 20-23.
- Базильчук О. В. Структура готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до роботи з відновлення здоров’я спортсменів. - C. 23-26.
- Безкопильний О. О., Сущенко Л. П. Про формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності як пріоритетний напрям вищої фізкультурної освіти. - C. 27-29.
- Бєлікова Н. О. Основні напрями наукових досліджень майбутніх фахівців з фізичної терапії у зарубіжних країнах. - C. 30-32.
- Білецька В. В. Оцінка рівня фізичної підготовленості студентів ВНЗ технічного профілю в процесі первинного контролю. - C. 32-35.
- Бобровник С. І. Формування цінності здоров’я у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 35-38.
- Бойко Г. Л., Бітко С. М. Система контролю та управління резервними можливостями студентів в умовах навчального процесу з фізичного виховання. - C. 38-41.
- Бойчук Р. І., Захаркевич Т. М. До питання педагогічного контролю координаційних здібностей юних волейболістів. - C. 41-44.
- Болотов О. О. Вплив використання рухливих ігор в передзмагальному періоді дзюдоїстів молодшого шкільного віку. - C. 44-47.
- Бондаренко С. В., Заблодська С. К. Характеристики м'язового балансу дівчаток 5-6 років як показники становлення постави в процесі занять елементами гімнастики художньоЇ. - C. 47-50.
- Бочкова Н. Л. Профілактика чинників ризику серцево-судинних захворювань засобами фізичної реабілітації. - C. 50-53.
- Бублей Т. А. Особливості планування та організації уроків з фізичної культури для учнів з ослабленим здоров’ям: стан та перспективи. - C. 53-55.
- Булейченко О. В. Використання системи табата в процесі фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи, в умовах педагогічного ВУЗу. - C. 55-58.
- Василенко М. М. Особливості професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах України. - C. 59-63.
- Вільчковський Е. С., Пасічник В. Р. Фізичне виховання в школах Сполучених Штатів Америки на сучасному етапі. - C. 63-67.
- Вілянський В. М., Мартинюк О. В. Оцінка рівня здоров'я студентської молоді за показниками біологічного віку. - C. 67-71.
- Войтовська О. М. Актуальні питання професійного розвитку учителів фізичної культури в умовах післядипломної освіти. - C. 71-74.
- Волков В. Л. Диференціація педагогічних дій в процесі розвитку сили та швидкісно-силових здібностей хлопчиків 10-12 років на уроках з фізичної культури. - C. 74-77.
- Воловик Н. І., Жук В. С. Жіноча спортивна тріада та її компоненти. - C. 78-80.
- Гавриленко В. В., Кириченко О. В. Розвиток функціональної симетрії при навчанні студентів прийомам рукопашного бою. - C. 80-83.
- Гаврилюк В. О. Розвиток стійкості юних борців в аспекті системи "Вольова пластика". - C. 83-87.
- Гаркава О. В., Любина Л. В Использование нового формата на практических занятиях по физическому воспитанию в ВУЗе. - C. 87-90.
- Гладощук О. Г. Психологічна підготовка студентів за напрямком професійно-прикладної фізичної підготовки у вищому технічному навчальному закладі. - C. 90-94.
- Глоба Т. А. Особливості програми занять для розвитку координаційних здібностей з використанням засобів настільного тенісу у студентів. - C. 94-98.
- Гуцул Н. З., Савчин М. П. Індивідуалізація техніко-тактичної підготовки кваліфікованих кікбоксерів на основі стильових відмінностей. - C. 98-101.
- Деделюк Н., Томащук О. Оцінка емоційно-вольової сфери школярів за методикою Басса-Дарки. - C. 101-104.
- Демченко К., Путров О. Програма фізичної реабілітації спортсменів ігрових видів спорту 20-25 років після перелому променевої кістки в типовому місці у післялікарняному періоді. - C. 104-106.
- Демченко Л. В., Копитіна Я. М. Аналіз методів фізичної реабілітації, направлених на зниження респіраторних захворювань у дітей. - C. 107-110.
- Дзензелюк Д. О., Плотіцин К. В. Захворюваність серцево-судинної системи студентів-аграріїв. - C. 110-113.
- Дорохова О. В., Недільська А. І. Роль мотивації у керуванні тренувальним процесом. - C. 113-116.
- Дорошенко Е. Ю. Методика вдосконалення техніко-тактичних дій футболістів з урахуванням показників спеціальної фізичної підготовленості. - C. 116-119.
- Дудорова Л. Ю. Методологические подходы подготовки студентов-организаторов образовательного туризма. - C. 119-122.
- Євтушок М. В. Рівень розвитку пізнавальної діяльності студентів СМГ вищих навчальних закладів як об’єкт наукового дослідження. - C. 122-124.
- Жалій Р. В. Формування валеологічної компетентності студентів технічних ВНЗ України: сучасний стан та перспективи. - C. 124-127.
- Завальнюк О. В. Філософська інтерпретація фітнесу як складової здоров’я та благополуччя людини. - C. 127-130.
- Захаріна А. Г. Понятійний апарат підготовки майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфер. - C. 130-133.
- Іванчикова С. М. Організація позааудиторних фізкультурно-оздоровчих занять формування культури здоров’я засобами фітнесу. - C. 133-137.
- Кальонова І. В., Страколист Г. М. Фізичні навантаження як фактор профілактики діабетичних ускладнень у хворих цукровим діабетом другого типу. - C. 137-140.
- Караулова С. І., Синюгіна М. Б. Планування обсягу тренувального навантаження спринтерів у змагальному періоді річного циклу. - C. 140-144.
- Карнаух Б. Динаміка показників функціонального стану органів гепатобіліарної і езофагогастродуоденальної систем у фізичній реабілітації жінок 35-45 років з постхолецистектомічним синдромом на стаціонарному етапі. - C. 144-147.
- Качан В. В., Лежньова О. В. Адаптація футболістів до тренувальних і змагальних навантажень протягом макроциклу. - C. 147-150.
- Коваль В. Ю. Методичні особливості розвитку координаційних якостей школярів методом колового тренування. - C. 150-153.
- Ковальчук А. А. Динаміка технічної підготовленості волейболісток експериментальних груп в процесі річного тренувального циклу. - C. 153-156.
- Козицька А. П., Пшенична Л. П. Причини недбалого ставлення студентів до предмета фізичної культури у ВНЗ та шляхи виховання систематичного відвідування занять. - C. 157-160.
- Колосовська В. В. Визначення ступеня сформованості готовності за самооцінним критерієм майбутніх учителів початкових класів до реалізації особистісно-орієнтованого підходу у спортивно-масовій роботі з учнями. - C. 160-163.
- Конох А. П. Профілактика травматизму у студентів засобами фізичних вправ. - C. 163-165.
- Кривобок Т. П., Касіч Н. П. Вікові особливості формування структури фізичної підготовленості студенток педагогічного університету. - C. 165-169.
- Кузенков Е. О. Организация физического воспитания в высших учебных заведениях технического профиля на современном этапе развития общества. - C. 169-173.
- Кузьменко В. Ю. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах. - C. 173-176.
- Левицька Л. М., Омельчук О. В. Моніторинг стану опорно-рухового апарату вихованців дитячо-юнацької спортивної школи. - C. 176-179.
- Литвин М. П. Здоровий спосіб життя - невід՚ємний компонент особистої фізичної культури студентства. - C. 180-183.
- Маковецька Н. В. Cистемний і особистісний підходи до реалізації андрагогічної моделі професійного розвитку інструкторів з фізкультури та вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 183-187.
- Маленюк Т. В., Косівська С. В. Сучасний погляд на інтенсифікацію фізичного виховання у вищій школі. - C. 187-190.
- Мальцева О. Б., Дуло О. А., Качанова В. В. Особливості корекції функціонального стану і рухових функцій організму спортсменів, що перенесли перелом променевої кістки. - C. 190-194.
- Марущак М. О. Теоретичні та методологічні основи оцінювання навчальнихдосягнень учнів основної школи на уроках фізичної культури в процесі занять футболом. - C. 194-198.
- Марчик В. І., Мінжоріна І. Л. Категорія здоров’я у цінностях сучасного студента. - C. 198-200.
- Масенко Л. В., Лахно Д. М. Порівняльний аналіз навчальних програм з дзюдо для ДЮСШ та СДЮШОР 1998 та 2015 років. аналіз недоліків та рекомендації щодо їх усунення. - C. 201-203.
- Матвієнко М. І., Хасанов М. Х. Характеристика окремих факторів забезпечення успішності формування умінь та навичок студентів до самостійних занять фізичними вправами. - C. 203-206.
- Мелега К. П., Дуб М. М. Висока фізична активність як важлива складова підвищення адаптаційних резервів організму студентів вузу. - C. 206-209.
- Михальчук А. Аналіз підходів до диференційованої оцінки фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку. - C. 209-212.
- Мунтян В. С. Имплементация дистанционного обучения как условие повышения эффективности физического воспитания. - C. 212-215.
- Нестеренко Т. М. Про мотивацію студентів гуманітарних спеціальностей до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 215-219.
- Нестерова Т. І. Вікові особливості функціональних можливостей юнаків, які навчаються в умовах старшої загально освітньої школи. - C. 219-221.
- Нєворова Л. В., Нєворова О. В. Особливості врахування показників серцево-судинної системи у молодших школярів під час адаптації до фізичного навантаження. - C. 221-224.
- Овчинникова А. Я., Игнатьева В. Я. Влияние тренировочной нагрузки на психомоторные функции юных гандболистов. - C. 225-227.
- Одайник В. В. Методика розвитку координаційних здібностей студентів вищих навчальнихзакладів засобами баскетболу. - C. 227-231.
- Оленєв Д. Г. Теоретико-методологічні основи прикладної функції фізичного виховання у вищому навчальному закладі. - C. 231-234.
- Ольховик А. В. Вплив комплексної програми фізичної реабілітації на рівні тривожності студенток спеціальної медичної групи із вегето-судинною дистонією за змішаним типом. - C. 234-237.
- Онищук С. О. Фізична активність та її вплив на здоров’я студентів які займаються у спеціальних медичних групах. - C. 237-240.
- Осипенко Г. А., Вдовенко Н. В. Вплив харчової добавки L-карнітину на композиційний склад тіла та фізичну працездатність юнаків, що займаються фітнесом. - C. 240-244.
- Панкратов Н. С. Индивидуальное планирование тренировочного процесса занимающихся гиревым спортом. - C. 244-248.
- Парчевський Ю. М., Семерунь В. З. Підвищування працездатнoсті студентів спеціальної медичної групи засобамифізичного виховання. - C. 248-252.
- Петрица П. Фізична підготовленость як компонент особистої фізичної культури. - C. 252-256.
- Попадюха Ю. А., Остроушко О. Д. Обстеження функціональних можливостей опорно-рухового апарату для визначення ефективності реабілітаційних заходів при вогнепальних ураженнях плечового суглобу. - C. 256-259.
- Приймаков А. А., Коленков А. В., Приймакова О. А. Критерии функциональной подготовленности борцов высшей квалификации различных весовых категорий на предсоревновательном этапе подготовки. - C. 259-263.
- Прима А. В. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії. - C. 263-267.
- Присяжнюк С. І. Вплив активного відпочинку на підвищення розумової працездатності студентів. - C. 267-271.
- Приходько В. В. Перспективи використання різних стратегій до реформи вузівського "Фізичного виховання" в Україні. - C. 271-275.
- Олександр П. Перспективи підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 275-279.
- Пустолякова Л. М. Формування здорового способу життя на заняттях з фізичного виховання студентів, віднесених за станом здоров’я до спеціальної медичної групи. - C. 279-281.
- Путилина Т. А., Киселёва Л. Е. Кинезиологический подход в физкультурно - спортивном самосовершенствовании студентов. - C. 281-284.
- Путров С. Ю. Філософське трактування здоров’яформувальних, здоров’ярозвивальних і здоров’ястимулювальних технологій. - C. 284-287.
- Ревуцька О. В., Коваленченко В. Ф. Педагогічні та андрагогічні основи низьковентиляційного способу життя за Ревуцькою. - C. 288-291.
- Редько Т. М. Особливості використання кенгу джампінгу в освітньому процесі учнів старших класів. - C. 291-295.
- Рибалко Л. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації на засадах еколого-еволюційного підходу. - C. 295-299.
- Сватьєв А. В. Аналіз стану вищої фізкультурно-спортивної освіти в країнах Західної Європи та азіатсько-тихоокеанському регіоні. - C. 299-303.
- Семенов А. М. Особливості регуляції функціонального стану людини дихальною гімнастикою та масажем. - C. 303-306.
- Сичов С. О. Адаптація до силових навантажень як фізіологічна основа вивчення функціональних можливостей організму студентів спортсменів. - C. 306-309.
- Сокирко О. С., Кемкіна В. І. Педагогічні умови корекції рухової сфери дорослих сліпих засобами ігрової діяльності. - C. 309-311.
- Соснов А. Г., Качинський А. О. Сучасний погляд на проблему фізичної реабілітації дітей 7-8 років, хворих на бронхіальну астму, у післялікарняному періоді реабілітації. - C. 311-314.
- Стрельніков В. Ю. Використання теорій інтенсивного навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту. - C. 314-317.
- Сундукова І. В. Сучасні методи психорегуляції під час змагальної діяльності в спортивній гімнастиці. - C. 317-320.
- Терещенко О. В. Формування знаннєвого потенціалу, як елемент програми з фізичного виховання студентів педагогічних спеціальностей. - C. 320-323.
- Тимочко-Волошин Р. І. Поширеність суглобових проявів дисплазії сполучної тканини у дітей середнього шкільного віку сільських шкіл Львівської області. - C. 323-326.
- Тищенко Т. Б. Про формування готовності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу до виховної діяльності з юними спортсменами. - C. 326-329.
- Ткаченко П. П. Розвиток силових якостей у студентів засобами гирьового спорту. - C. 329-332.
- Філатова З. І. Особливості складання диференційованої методики навчання плавання студентів спеціальних медичних груп. - C. 332-336.
- Халайджи С. В., Яготин Р. С. Профессионально ориентированное физическое воспитание будущих специалистов холодильной промышленности. - C. 336-340.
- Хорошуха М. Ф. Про чинники, що впливають на формування агресивності та патріотичних почуттів у юних спортсменів 13–16 років. - C. 340-344.
- Циолковська А. І., Фролова О. О. Оцінка соціально-педагогічного потенціалу у фізичному вихованні молоді. - C. 344-348.
- Чеховська М. Я. Алгоритм обстеження дітей з хронічною серцевою недостатністю. - C. 348-352.
- Шуба В. В. Модернізація системі фізичного виховання студентської молоді при використанні тренажерів та тренажерних пристроїв. - C. 352-356.
- Шумейко С. М. Стан виховання пізнавальної діяльності молодших підлітків у процесі фізкультурно-масової роботи. - C. 356-358.
- Юхно Ю. О. Впровадження інформаційних технологій у практику фізичного виховання студентської молоді. - C. 358-363.
- Яворська Т. Є. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту засобами міжпредметної інтеграції. - C. 363-366.
| 2016 | | Вип. 3(2) (71)
|
|
|
|