Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2013/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму

  4. Астахова М. С. Професіоналізм учителя в контексті сучасних змін. - C. 5-8.
  5. Балаєва К. С. Професіографічний підхід до організації професійної підготовки педагогів дошкільного профілю. - C. 8-11.
  6. Білоцерковець М. А. Психолого-педагогічні концепції визначення теоретичних знань та їх значення у підготовці спеціалістів. - C. 12-15.
  7. Євсюков О. Ф. Комунікативна складова професійно-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищого аграрного навчального закладу. - C. 15-19.
  8. Кучина К. О. Інтегрування філософських і педагогічних знань в підготовці майбутніх педагогів до морального виховання. - C. 20-23.
  9. Леоненко А. В. Становлення та розвиток особистості майбутнього фахівця з фізичної культури: теоретичний аспект. - C. 23-27.
  10. Михайлова О. Л. Взаємозв’язок креативності, творчості та інтелекту особистості як наукова проблема. - C. 27-30.
  11. Осипова Т. Ю., Руденко Т. Б. Сутність поняття "Індивідуальна освітня траєкторія". - C. 31-34.
  12. Перова С. В. Перекладацька компетенція в контексті формування професійної компетентності майбутього вчителя іноземної мови. - C. 35-39.
  13. Пилипюк Т. В. Сутність феномена "Творча самореалізація особистості вчителя". - C. 39-42.
  14. Слесик К. М. Інноваційні підходи до розвитку моральної культури вчителя як чинника формування етичної культури учнів. - C. 42-46.
  15. Тернавська Т. А. Педагогічна етика у формуванні пізнавальних стилів студентів педагогічних спеціальностей. - C. 46-50.
  16. Христенок В. Ф. Мовна особистість учителя в процесі комунікації. - C. 50-52.
  17. Яковенко Т. В. Мотиваційна сфера як основа креативної педагогічної діяльності майбутнього педагога професійного навчання. - C. 53-57.
  18. Розділ 2. Творчий учитель-професіонал в історії педагогічної думки та порівняльній педагогіці

  19. Ваколя З. М. Еволюція поглядів учительства на формування морального ідеалу в педагогічній пресі Закарпаття (перша половина ХХ ст.). - C. 58-64.
  20. Васильєва С. А. До питання типологізації дошкільних навчальних закладів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 64-68.
  21. Ковач А. Й. Проблеми викладання шкільної історії у педагогічній пресі Підкарпатської Русі. - C. 68-72.
  22. Панішева О. В. Ідея врахування індивідуальних особливостей учнів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній спадщині ХVII - ХХ ст.. - C. 72-75.
  23. Постевка Г. І. Реалізація творчого підхіду у конструюванні змісту музичної освіти учнів у навчальних закладах Буковини міжвоєнного періоду (1918-1940 рр.). - C. 76-80.
  24. Субіна О. О. Основні характеристики особистості викладача в історичному і сучасному ракурсах. - C. 80-84.
  25. Фізеші О. Й. Питання періодизації розвитку початкової школи на Закарпатті в контексті системних освітніх трансформацій. - C. 84-88.
  26. Шикітка Г. М. Прояви творчості педагогів Закарпаття у роботі їх фахових організацій (1920-1940 рр.). - C. 88-92.
  27. Розділ 3. Шляхи і засоби становлення майбутнього педагога у процесі професійної підготовки

  28. Александрова Н. М. Досвід підготовки майбутніх викладачів економіки до управління навчальною діяльністю студентів. - C. 93-97.
  29. Бігунова Ю. В. Стан підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на півдні України. - C. 97-100.
  30. Боловацька Ю. І. Виховання креативності майбутніх учителів у культурно-дозвіллєвій діяльності. - C. 101-104.
  31. Букатова О. М. Педагогічні умови формування ергономічної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення основ охорони праці. - C. 104-108.
  32. Веремчук А. П. Підготовка майбутнього учителя початкової школи до професійної творчості. - C. 108-112.
  33. Гимер Н. О. Особистісні складові професійної компетенції майбутнього філолога. - C. 113-115.
  34. Гринченко І. Б. Основні напрямкі професійної підготовки майбутнього учителя фізичної культури в умовах реалізації інноваційних технологій. - C. 116-120.
  35. Дрожик Л. В. Формування системи еколого-валеологічних понять у майбутнього вчителя біології та основ здоров’я у процесі вивчення курсу "Екологія людини". - C. 120-123 .
  36. Дяченко-Богун М. М. Шляхи підвищення ефективності формування природоохоронної культури студентів. - C. 123-126.
  37. Єфіменко М. Р. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім'єю трудових мігрантів. - C. 126-131.
  38. Зданевич Л. В. Місце медіаресурсів у практиці підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дезадаптованими дошкільниками. - C. 131-136.
  39. Іщенко В. І. Самовиховання як один із шляхів професійного та особистісного зростання. - C. 136-141.
  40. Кашпур Т. О. Професійна підготовка майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності у закладах професійно-технічної освіти. - C. 141-145.
  41. Клочко А. О. Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у навчанні. - C. 145-148.
  42. Княжева І. А. Діагностичний інструментарій визначення рівнів розвитку методичної культури майбутніх викладачів спеціальності "Дошкільна освіта”. - C. 148-152.
  43. Кобилянська Л. І. Формування особистісно-креативного компонента готовності до професійної діяльності у процесі вузівської підготовки майбутніх гувернерів. - C. 153-158.
  44. Курок В. П., Шевель Б. О., Шовкопляс О. М. Розробка начально-методичного забезпечення зі спецкурсу "Історія інженерно-педагогічної освіти України". - C. 158-161.
  45. Кучерук О. А. Формування проектної компетентності майбутнього вчителя-словесника в процесі лінгвометодичної підготовки. - C. 161-166.
  46. Кушнір Г. Л. Застосування поняття "Дидактичні умови" при формуванні краєзнавчо-туристичних знань студентів. - C. 166-169.
  47. Лазарєва Т. А. Формування змісту творчого навчання харчовим технологіям майбутніх інженерів-технологів. - C. 170-175.
  48. Ляшенко О. Д. Професійні якості вчителя-менеджера музичного мистецтва та способи вдосконалення їх в умовах вищого навчального закладу. - C. 175-179.
  49. Примакова В. В. Професіоналізація вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти України. - C. 179-182.
  50. Романчук Н. О. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання. - C. 183-187.
  51. Федорова О. В. Засоби формування професійних якостей майбутніх учителів технологій в процесі фахової підготовки. - C. 187-190.
  52. Філатьєва Т. В. Творчі завдання художньо-педагогічної спрямованості в системі підготовки фахівців мистецького профілю до роботи в позашкільних закладах освіти. - C. 190-194.
  53. Хоменко С. В. Впровадження інформаційних технологій у професійну підготовку фахівців економічного профілю. - C. 195-198.
  54. Розділ 4. Професійно-творча самореалізація педагога у сучасній навчально-виховній практиці

  55. Аннєнкова І. П. Моніторинг виховного процесу в школі. - C. 199-203.
  56. Артемьєва І. С. Підвищення рівня професійної компетентності вчителя початкової школи щодо формування позитивного ставлення першокласників до навчання. - C. 203-210.
  57. Браславська О. В. Осучаснення шкільної географічної освіти – її профілізація. - C. 210-213.
  58. Бутурлим Т. І. Впровадження в навчально-виховний процес технології формування ґендерної культури старшокласників засобами української літератури. - C. 213-218.
  59. Карелова Г. А. Особистість учителя у вихованні оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків. - C. 218-223.
  60. Морозова О. О. Використання творів композиторів-імпресіоністів у музично-естетичному вихованні підлітків. - C. 223-227.
  61. Олефіренко Н. В. Сучасний інструментарій творчості вчителя. - C. 227-231.
  62. Скляр М. С. Динаміка розвитку спеціальної ударної витривалості каратистів-новачків 16–18 років. - C. 231-235.
  63. Швай Р. І. Деякі аспекти навчання креативних особистостей. - C. 235-238.
  64. Шевчук О. Б. Позакласна робота з української літератури як складова професійно-педагогічної діяльності вчителя-словесника. - C. 239-243.
  65. Автори випуску. - C. 244-246.
2013
Вип. 21 (31)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського