Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2018/30<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики- Титул.
- Зміст.
- Бирко Н. М. Ролі сучасного педагога в освітньому просторі. - C. 3-7.
- Дубровіна І. В., Мельніченко А. В. Організація методичної роботи в освітніх установах з розвитку творчого потенціалу педагогів-вихователів. - C. 7-11.
- Хан Л. Характеристика структурної організації творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 11-16.
- Мацнєва О. А. Особливості професійної діяльності сучасного викладача англійської мови як непрофільної дисципліни. - C. 16-22.
- Хлібкевич С. Б. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя фізичної культури як педагогічна проблема. - C. 22-25.
- Яблонська Т. М. Методики, форми і засоби впровадження мультиплікативної парадигми в ході професійного становлення майбутніх магістрів-філологів. - C. 25-29.
- Попельнюх О. І. Формування вчителя-гуманіста в історії вітчизняної освіти ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 30-34.
- Внукова О. М. Забезпечення ситуації успіху студентів як прояв педагогічної майстерності викладача. - C. 35-38.
- Гузій Н. В., Тадеуш О. М. Змістові орієнтири підготовки фахівців у галузі педагогіки дозвілля у ракурсі компетентнісного підходу. - C. 38-45.
- Даниско О. В. Формування професійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання. - C. 45-53.
- Лазарєв М. О., Лазарєва О. М. Особливості і компоненти евристичної освіти у професійній підготовці майбутнього педагога. - C. 53-59.
- Онищук С. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх економістів до здорового способу життя засобами спортивно-масової роботи. - C. 59-64.
- Рожелюк І. Я. Результати експерименту з формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності. - C. 64-68.
- Рубцова С. В. Потенціал формування у студентів галузі цивільної інженерії активних методів навчання для англомовної лексичної компетентності у читанні. - C. 69-75.
- Скріннік Є. О. Умови активізації професійно-особистісного самовдосконалення викладачів фізичного виховання у вищій медичній школі. - C. 76-80.
- Соловей Л. В. Організаційно-функціональні характеристики процесу формування ключових компетентостей майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 80-83.
- Цзін С. Зміст методики розвитку співацького голосу у студентів педагогічних університетів засобами візуального моделювання. - C. 83-88.
- Юник Д. Г., Юник Т. І. Якісне сприйняття музичної інформації студентами-піаністами як основа її запам`ятовування в процесі підготовки до прилюдних виступів. - C. 89-93.
- Яо Я. Основні компетентності самоорганізації навчального простору майбутнього викладача-музиканта в процесі вокальної підготовки (методичний аспект). - C. 94-98.
- Булгаков В. П., Баштова М. О. Окремі методичні аспекти вивчення геоморфологічної складової природного середовища в основній школі. - C. 99-102.
- Гопка О. М. Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу учнів-вокалістів. - C. 102-109.
- Жáра Г. І. Специфіка процесів старіння, емоційного інтелекту та стану здоров`я вчителів різних спеціальностей. - C. 110-115.
- Иванченко Е. А. Преемственность музыкального воспитания в системе детский сад – начальная школа. - C. 115-119.
- Камінська В. Л. Особливості навчання дошкільників двомовної комунікації. - C. 119-124.
- Костікова І. І. Професійна самореалізація педагога у процесі інтерактивного навчання учнів англійської мови. - C. 124-128.
- Cмольникова Г. В., Семененко А. А. Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти. - C. 129-133.
- Суходольская-Кулешова О. В., Симчич М. Д. Единство родительской педагогики и эстетической культуры учителя – основа педагогической поддержки родителей. - C. 133-136.
| 2018 | | Вип. 30 (40)
|
|
|
|