Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2018/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бирко Н. М. Ролі сучасного педагога в освітньому просторі. - C. 3-7.
  4. Дубровіна І. В., Мельніченко А. В. Організація методичної роботи в освітніх установах з розвитку творчого потенціалу педагогів-вихователів. - C. 7-11.
  5. Хан Л. Характеристика структурної організації творчої педагогічної позиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 11-16.
  6. Мацнєва О. А. Особливості професійної діяльності сучасного викладача англійської мови як непрофільної дисципліни. - C. 16-22.
  7. Хлібкевич С. Б. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя фізичної культури як педагогічна проблема. - C. 22-25.
  8. Яблонська Т. М. Методики, форми і засоби впровадження мультиплікативної парадигми в ході професійного становлення майбутніх магістрів-філологів. - C. 25-29.
  9. Попельнюх О. І. Формування вчителя-гуманіста в історії вітчизняної освіти ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 30-34.
  10. Внукова О. М. Забезпечення ситуації успіху студентів як прояв педагогічної майстерності викладача. - C. 35-38.
  11. Гузій Н. В., Тадеуш О. М. Змістові орієнтири підготовки фахівців у галузі педагогіки дозвілля у ракурсі компетентнісного підходу. - C. 38-45.
  12. Даниско О. В. Формування професійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання. - C. 45-53.
  13. Лазарєв М. О., Лазарєва О. М. Особливості і компоненти евристичної освіти у професійній підготовці майбутнього педагога. - C. 53-59.
  14. Онищук С. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх економістів до здорового способу життя засобами спортивно-масової роботи. - C. 59-64.
  15. Рожелюк І. Я. Результати експерименту з формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності. - C. 64-68.
  16. Рубцова С. В. Потенціал формування у студентів галузі цивільної інженерії активних методів навчання для англомовної лексичної компетентності у читанні. - C. 69-75.
  17. Скріннік Є. О. Умови активізації професійно-особистісного самовдосконалення викладачів фізичного виховання у вищій медичній школі. - C. 76-80.
  18. Соловей Л. В. Організаційно-функціональні характеристики процесу формування ключових компетентостей майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 80-83.
  19. Цзін С. Зміст методики розвитку співацького голосу у студентів педагогічних університетів засобами візуального моделювання. - C. 83-88.
  20. Юник Д. Г., Юник Т. І. Якісне сприйняття музичної інформації студентами-піаністами як основа її запам`ятовування в процесі підготовки до прилюдних виступів. - C. 89-93.
  21. Яо Я. Основні компетентності самоорганізації навчального простору майбутнього викладача-музиканта в процесі вокальної підготовки (методичний аспект). - C. 94-98.
  22. Булгаков В. П., Баштова М. О. Окремі методичні аспекти вивчення геоморфологічної складової природного середовища в основній школі. - C. 99-102.
  23. Гопка О. М. Критерії, показники та рівні сформованості творчого потенціалу учнів-вокалістів. - C. 102-109.
  24. Жáра Г. І. Специфіка процесів старіння, емоційного інтелекту та стану здоров`я вчителів різних спеціальностей. - C. 110-115.
  25. Иванченко Е. А. Преемственность музыкального воспитания в системе детский сад – начальная школа. - C. 115-119.
  26. Камінська В. Л. Особливості навчання дошкільників двомовної комунікації. - C. 119-124.
  27. Костікова І. І. Професійна самореалізація педагога у процесі інтерактивного навчання учнів англійської мови. - C. 124-128.
  28. Cмольникова Г. В., Семененко А. А. Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти. - C. 129-133.
  29. Суходольская-Кулешова О. В., Симчич М. Д. Единство родительской педагогики и эстетической культуры учителя – основа педагогической поддержки родителей. - C. 133-136.
2018
Вип. 30 (40)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського