Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2012/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корекційна педагогіка

  4. Арендарук А. О. Логопедичний супровід дітей з ТПМ в умовах інтегративного навчання, як психолого-педагогічна проблема. - C. 3-6.
  5. Базима Н. В. , Назарец Д. C. Особливості емоційно-вольової сфери у дітей з аутистичними порушеннями. - C. 6-11.
  6. Беркетова М. Г. Шляхи організації сенсомоторного розвитку дітей раннього віку з синдромом дауна в процесі ігрової діяльності. - C. 11-16.
  7. Бодруг Є. С. Теоретичні основи співпраці педагога-дефектолога з батьками дітей з вадами слуху. - C. 16-21.
  8. Бойко Г. М. Дослідження особистісних якостей плавців із порушеннями психофізиного розвитку. - C. 22-27.
  9. Большанина Л. В. Особенности возникновения речи у детей с нарушенным слухом. - C. 27-29.
  10. Боряк О. В. Характеристика компонентів просодичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією після впровадження корекційної методики. - C. 29-35.
  11. Браткова М. В. Развитие речи детей раннего возраста с органическим поражением центральной нервной системы в процессе сенсорного воспитания. - C. 35-40.
  12. Волобуева Н. А. Организация процесса обучения детей младшего школьного возраста с ограниченными возможностями здоровья с учетом половозрастных особенностей. - C. 40-46.
  13. Гладуш В. А. Республіканський учбово-методичний кабінет спеціальних шкіл: історія, здобутки. - C. 46-51.
  14. Гладуш В. А. , Колесник І. П. Науково-педагогічна діяльність професора М. М. Перельмутера. - C. 51-54.
  15. Голуб А. В. Дослідження структурних компонентів усного мовлення при дизартріях у дітей старшого дошкільного віку. - C. 55-58.
  16. Голуб Н. М. Науково-теоретичні засади досліджень писемного мовлення та його порушень. - C. 58-63.
  17. Грибукова О. Г. Роль ведущей репрезентативной системы в обучении младших школьников. - C. 63-65.
  18. Гроза Е. П. Етапи творчого шляху відомого психолога радянського періоду Лурія Олександра Романовича ( 1902 – 1977 ) До 110-річчя з Дня народження. - C. 65-67.
  19. Губар С. Ю. Формування внутрішнього плану дій засобами предметної діяльності у дітей з вадами слуху молодшого шкільного віку. - C. 67-69.
  20. Дідкова Л. М. Мовленнєва і немовленнєва симптоматика стертої дизартрії. - C. 69 72.
  21. Долженко А. І. Вплив особливостей мовлення й пізнавальних процесів розумово відсталих дітей на їх соціально-трудову адаптацію. - C. 72-76.
  22. Долинний Ю. О. Реабілітаційна робота з людьми маючих обмежені можливості в розвитку засобами фізичного виховання. - C. 77-79.
  23. Дроздова Н. В. Коммуникативная направленность логопедической работы по формированию речевой активности старших дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 79-81.
  24. Єжова Т. Є. Спеціальна й інклюзивна школи та право дитини на проживання в сім’ї. - C. 82-85.
  25. Елизарова Н. А. Логопедическая ритмика в системе реабилитационных методик. - C. 86-88.
  26. Ефименко Н. Н. Теория функциональных систем п.к.анохина и ее приложение к модели коррекционного физического воспитания детей, имеющих различные двигательные нарушения. - C. 88-93.
  27. Золотарьова Т. В. Управління вертикальними процесами у системах " особистість " і " дефект " людей з психофізичними порушеннями. - C. 93-99.
  28. Кацавець Р. С. Репліка у захисній промові. - C. 99-102.
  29. Качуровська О. Б. Дистанційна освіта як одна із форм формування інформаційної компетентності майбутніх учителів-логопедів. - C. 102-105.
  30. Кисличенко В. А. Педагогічна культура батьків як об’єкт уваги логопеда. - C. 106-108.
  31. Климко Н. О. Внесок М. Д. Ярмаченка в розробку проблеми компенсації глухоти. - C. 109-113.
  32. Климова Т. В. Формирование здорового образа жизни у детей старшего дошкольного возраста с ограниченными возможностя-ми здоровья в условиях реализации федеральных госдар-ственных требований. - C. 114-119.
  33. Коломієць Ю. В. , Ніжинська О. В. Особливості порушень писемного мовлення у молодших школярів загальноосвітніх шкіл. - C. 119-123.
  34. Кондратенко В. О. , Журавльова Л. С. Вивчення полісенсорних можливостей старших дошкільників із заїканням. - C. 124-128.
  35. Кондратенко В. О. Особливості мовлення дошкільників із дизартрією. - C. 128-131.
  36. Косенко Ю. М. Особливості проведення дидактичної гри на уроках історії в спеціальній школі. - C. 131-135.
  37. Кот М. З. Спеціальний корекційний заклад освіти – шлях до розвитку дитини з особливими потребами ( Дніпропетровській загальноосвітній школі-інтернату № 2 – п’ятдесят ). - C. 135-138.
  38. Кравець Н. П. Виокремлення власне методичних принципів навчання читанню розумово відсталих учнів. - C. 139-143.
  39. Кравченко А. І. , Мороз Л. В. , Кравченко І. В. Особливості корекційно-реабілітаційної роботи при графоспазмі. - C. 143-146.
  40. Круглик О. П. Удосконалення розуміння художніх творів слабочуючими учнями 5-7 класів засобами типології оповідань. - C. 146-149.
  41. Кузава І. Б. Порівняльна характеристика термінів " інклюзія " та " інтеграція ". - C. 149-153.
  42. Лапп Е. А. Подготовка педагога для работы с детьми с задержкой психического развития. - C. 153-157.
  43. Ленів З. П. , Сушко О. І. Практичні аспекти фомування ручного праксису в дітей із порушеннями мовлення. - C. 158-161.
  44. Линдіна Є. Ю. Науково-теоретичні підходи до вивчення стертих дизартрій у дослідженні Є. Ф. Соботович. - C. 161-164.
  45. Максимовська В. М. Теорії походження синдрому Дауна. - C. 164-167.
  46. Мананкова О. И. Преодоление нарушений темпо-ритмической организации устной речи у детей с МНС ( минимальными нарушениями слуха ) ( сообщение 2 ). - C. 167-171.
  47. Мартиненко І. В. , Базима Н. В. Індивідуальні освітні програми в умовах інклюзивного навчання ( досвід Польщі ). - C. 171-174.
  48. Марченко І. С. Діагностика комунікативних здібностей дітей із ТПМ. - C. 174-178.
  49. Мухіна А. Ю. Вплив складу сім'ї на гендерну соціалізацію дівчат-підлітків з нормальним і порушеним інтелектуальним розвитком. - C. 178-182.
  50. Одинокова Н. А. Некоторые особенности использования компьютерных развивающих игр с дошкольниками, имеющими ограниченные зрительные возможности. - C. 182-186.
  51. Омельченко І. М. Особистісна складова простору комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку. - C. 186-191.
  52. Осадча Т. М. Етіопатогенетичні аспекти порушень голосу у дітей. - C. 191-194.
  53. Парфенова А. И. Особенности овладения связной речью в норме и патологии. - C. 194-197.
  54. Пахомова Н. Г. Принципи організації системності педагогічної , психологічної та медичної підготовки логопедів. - C. 197-202.
  55. Пімєнова К. О. Лінгвістичні аспекти формування знань про синтаксис в учнів початкових класів з ТПМ. - C. 202-205.
  56. Пінчук Ю. В. , Денисенко О. І. Стан сформованості лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням розумового розвитку. - C. 205-212.
  57. Подгаєцький А. В. , Березовський В. А. , Мішаровський Р. М. Вплив діяльності українського центру з фізичної культури і спорту інвалідів "інваспорт" на розвиток адаптивного спорту дітей з вадами зору в Україні. - C. 213-216.
  58. Полуляшенко М. С. Проблема нейротизму у дітей як характерологічний прояв у поведінці ( на основі наукових праць А. І. Селецького ). - C. 217-220.
  59. Польова І. І. Корекційна складова сенсорного виховання дошкільників з вадами слуху. - C. 220-224.
  60. Потапенко О. М. , Опанасюк І. С. Сучасні підходи до вивчення особистості дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 225-227.
  61. Рібцун Ю. В. До питання диференційної діагностики дислалії та мінімальних проявів дизартрії. - C. 227-232.
  62. Ромась О. Ю. Мутаційна дисфонія особливості етіології , перебігу та реабілітації. - C. 232-235.
  63. Савицький А. М. Ранній моторний розвиток дітей з синдромом Дауна. - C. 235-238.
  64. Савінова Н. В. Розвиток та особливості логопедичної термінології: змістовий аспект. - C. 238-243.
  65. Сак Т. В. Навчальне середовище інклюзивного класу. - C. 243-246.
  66. Саранча І. Г. Формування правової обізнаності випускників реабілітаційних центрів з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 246-251.
  67. Синьов В. М. , Шульженко Д. І. Особливості умови соціалізації дітей з аутистичними порушеннями. - C. 251-255.
  68. Січкарчук Н. Д. Розвиток асоціативних зв’язків в процесі формування емоційно-оцінної лексики у старших дошкільників з моторною алалією. - C. 256-260.
  69. Сорочан Ю. Б. Теоретико-аналітичний підхід до вивчення моделей породження мовленневого висловлювання у психолінгвістиці. - C. 260-264.
  70. Татьянчикова І. В. Вивчення особливостей соціалізації учнів з обмеженими інтелектуальними можливостями на стадії індивідуалізації. - C. 264-269.
  71. Тищенко В. В. Методика формування ймовірного прогнозування в мовленнєвій діяльності дітей дошкільників із ЗНМ. - C. 269-273.
  72. Товстоган В. С. Системний аналіз компетентності як засіб побудови методики її дослідження. - C. 273-278.
  73. Федоренко І. В. Теоретичні підходи до організації комп’ютерно-інформаційної підготовки студентів-дефектологів. - C. 278-280.
  74. Федоренко C. В. Історія діяльності київської школи № 5 для сліпих дітей. - C. 281-285.
  75. Федорович Л. О. Концептуальні засади підготовки логопеда до роботи з дітьми раннього віку у вищих навчальних закладах в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. - C. 286-290.
  76. Фур Е. П. Исторический аспект проблемы нарушений лексики у детей 5-6 летс общим недоразвитием речи. - C. 290-293.
  77. Хворова Г. М. Практичні питання підготовки ортопедагогів (на прикладі курсів " дошкільна ортопедагогіка ” та " корекційно-реабілітаційні служби ” ). - C. 294-297.
  78. Хлопоніна Н. Є. Лялькотерапія як метод психологічної корекції. - C. 297-301.
  79. Чередніченко Н. В. , Пелешенко О. С. До проблеми засвоєння основ фонетики і графіки молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення. - C. 301-305.
  80. Чернова О. Р. Способы диагностирования слухового восприятия глухих детей дошкольного возраста. - C. 305-309.
  81. Чорненька В. Д. До питання про нейроархітектуру, нейрофізіологію та патофізіологію емоцій. - C. 309-311.
  82. Шашкина Г. Р. Современные представления и история логопедической ритмики. - C. 311-314.
  83. Швалюк Т. М. Методика формування складносурядних речень , складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 314-319.
  84. Шевченко В. М. Кохлеарна імплантація як метод реабілітації дітей з тяжкими порушеннями слуху. - C. 320-323.
  85. Шевченко Е. В. Опыт применения сурдо-логопедического тренажёра " Дэльфа-130 " в условиях специального дошкольного учреждения для детей с нарушениями слуха. - C. 323-329.
  86. Шеремет М. К. , Ряшенцева Д. М. Особливості формування мовлення в ранньому та дошкільному віці. - C. 329-333.
  87. Шипилова Е. В. Реализация коммуникативного подхода в обучении иностранному языку детей с задержкой психического развития. - C. 333-335.
  88. Шорохова В. В. До питання використання балансувальної дошки доктора Ф. Белгау для розвитку уваги розумово відсталих молодших школярів у процесі навчальної діяльності. - C. 335-338.
  89. Спеціальна психологія

  90. Бєлова О. Б. Аналіз дослідження неусвідомленої агресії у молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком. - C. 339-343.
  91. Бистрова Ю. О. Особливості професійно-трудової соціалізації розумово відсталих підлітків. - C. 343-347.
  92. Войтюк І. В. Проблема корекції мислення розумово відсталих дітей у психологічно-педагогічній літературі. - C. 347-351.
  93. Гріньова О. М. Психологічні особливості мнемічної діяльності у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ. - C. 351-356.
  94. Девічинська І. Б. Розвиток пізнавального інтересу в учнів з вадами слуху засобами усної народної творчості. - C. 356-358.
  95. Дем’яненко Б. Т. Функціональна діагностика психічних порушень у дітей та підлітків та їх комплексна медико-психолого-педагогічна корекція. - C. 359-362.
  96. Елецкая О. В. Особенности познавательных функций у школьников с дизорфографией. - C. 363-368.
  97. Касьян М. В. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю як клініко-психологічна проблема. - C. 368-371.
  98. Коваленко В. Є. До питання визначення емоційного розвитку та його складових при розумовій відсталості. - C. 371-374.
  99. Ковригина Л. В. Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста. - C. 374-377.
  100. Козинець О. В. Особливості психічного розвитку та емоційної сфери підлітів із заїканням. - C. 377-380.
  101. Корець А. М. Психологічні чинники адиктивної поведінки молоді. - C. 380-384.
  102. Корнєв С. І. Психологічні особливості зорового сприймання у дітей з ЗНМ. - C. 384-388.
  103. Кротенко В. І. , Борсук К. М. Емоційні порушення в дітей , їх корекція та основні психокорекційні техноголії. - C. 389-391.
  104. Кузнецова М. С. Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 392-394.
  105. Матющенко І. М. Корекція агресивних проявів у старшокласників допоміжної школи. - C. 394-398.
  106. Обухівська А. Г. Нові нормативно-правові засади в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій. - C. 398-402.
  107. Островська К. О. Психологічні чинники професійного вигорання у корекційних педагогів. - C. 402-409.
  108. Рибак Ю. В. , Муращук О. М. Сучасні психолого-педагогічні технології роботи з дітьми із розладами спектру аутизму. - C. 409-412.
  109. Романенко О. В. Прояви антиципації у процесі виконання окомірних завдань дітьми з церебральним паралічем. - C. 413-418.
  110. Руденко Л. М. Процесуальні характеристики агресивної поведінки. - C. 418-424.
  111. Сєромаха Н. Є. Особливості поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. - C. 424-428.
  112. Синьова Є. П. , Власенко С. Б. Дослідження особливостей формування образу фізичного я в умовах глибокої зорової депривації. - C. 428-436.
  113. Супрун Д. М. Тренінгові методи формування мотивації збереження здоров’я в рамках програми особистісного зростання ( у контексті тематики роботи наукового гуртка з іноземної мови ). - C. 436-441.
  114. Ужченко І. Ю. , Кукса Е. В. Психологічна характеристика процесу цілепокладання у молодших школярів і затримкою психічного розвитку. - C. 441-445.
  115. Хомякова О. В. , Штеренберг Е. С. Оценка уровня развития психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения. - C. 445-447.
  116. Якуба А. М. Аналіз психологічних передумов поведінки розумово відсталих підлітків в ситуаціях спілкування. - C. 447-451.
  117. Відомості про авторів. - C. 452-456.
2012
Вип. 21
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського