Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2014/25<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корекційна педагогіка

  4. Антибура Ю. П. Висвітлення процесу становлення педагогіки життєтворчості в періодичних друкованих та спеціалізованих педагогічних виданнях незалежної України. - C. 5-13.
  5. Бородина Н. Б. Основные медицинские аспектыадаптации учащихся начальной школы. - C. 13-18.
  6. Возчикова Н. В. Формування комунікативної компетентності у старших дошкільників із дитячим церебральним паралічем засобами комунікативних вправ. - C. 18-26.
  7. Гордієнко Н. М. Дослідження соціалізації осіб з особливими потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 26-35.
  8. Донченко І. А. Особливості психологічного здоров’я особистості. - C. 35-40.
  9. Доценко О. О. , Бараненкова Д. С. Організація соціальної практики дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем на заняттях з трудотерапії. - C. 41-50.
  10. Елькін М. В. , Коробченко А. А. Професійна компетентність учителя як психолого-педагогічна проблема. - C. 50-57.
  11. Заворотна Я. В. Технологізація процесу оцінення інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 57-65.
  12. Ізбаш С. С. Роль психотехнології як науки про систему психотехнік впливу на людей в теорії і практиці управління загальоосвітнім навчальним закладом. - C. 65-71.
  13. Казаннікова О. В. Проективно-рефлексивна технологія навчання як засіб становлення особистості , здатної до життєтворчості. - C. 71-83.
  14. Кожевникова А. В. Педагогічні умови готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом. - C. 83-88.
  15. Кудінова М. С. Теоретико-практичні засади розробки та впровадження соціальних проектів в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 88-95.
  16. Левчук Н. О. Технологія планування життєдіяльності дитячих колективів у школі життєтворчості. - C. 96-102.
  17. Лупінович С. М. , Марієва І. Г. Створення корекційно-реабілітаційного розвивального середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу ( практичний аспект ). - C. 102-107.
  18. Маврін В .В. Компетентнісно спрямована реабілітаційна освіта як теоретико-методологічне підґрунтя функціонування та інноваційного розвитку навчально-реабілітаційного центру. - C. 108-118.
  19. Маришина Л. В. Теоретичні та практичні засади розвитку компетенцій життєстійкості та життєздатності учнів з обмеженими можливостями здоров’я в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 118-128.
  20. Минакова И. В. Активные методы обучения , используемые для формирования здорового образа жизни на основе жизненных навыков. - C. 128-134.
  21. Нечипоренко В. В. Феноменологія життєтворчості ( філософський , культурологічний , соціологічний та психолого-педагогічний аспекти ). - C. 134-149.
  22. Нечипоренко К. С. Вплив самооцінки депривованих батьками підлітків з психофізичними вадами на вибір сфери діяльності. - C. 150-155.
  23. Позднякова О. Л. Організація проектної діяльності дітей на засадах педагогіки життєтворчості. - C. 156-163.
  24. Присяжнюк Ю. С. Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної компетентності вчителя-філолога в умовах модернізації освіти. - C. 163-170.
  25. Саламатіна Н. Ю. Розвиток креативного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами інтегрованої мистецької діяльності. - C. 170-175.
  26. Серга Т. О. Виховання та самовиховання як засади життєтворчості особистості. - C. 176-183.
  27. Сілявіна Ю.С. Соціально-педагогічний супровід вихованців з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 184-196.
  28. Скляренко О. О. Компетентнісно зорієнтовані завдання як засіб реалізації компетентнісного підходу у навчанні. - C. 196-207.
  29. Склярова І. О. Адаптивна система дистанційного навчання в системі післядипломної освіти. - C. 207-213.
  30. Сташук О. О. Соціалізаційне значення освітньо-реабілітаційного простору навчально-реабілітаційного центру. - C. 214-221.
  31. Стєльмакова Ю. І. Психогімнастика з елементами танцювальної терапії як засіб розвитку емоційної саморегуляції у дітей дошкільного віку. - C. 221-228.
  32. Циганок О. В. Організація рухової діяльності дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. - C. 229-233.
  33. Чемодурова Ю.М. Проблема визначення та формування професійно важливих особистісних якостей практичного психолога. - C. 233-239.
  34. Червоненко К. С. Виховна система хортицького центру в контексті педагогіки життєтворчості. - C. 240-246.
  35. Шевченко О. А. Особливості реалізації технології педагогічних майстерень у процесі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 247-252.
  36. Спеціальна психологія

  37. Байєр О. М. Самооцінка та саморегуляція старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. - C. 253-258.
  38. Бондаренко Р. М. Професійна готовність психолога до роботи з дітьми аутичного спектру як основний фактор ефективності корекційно-ребілітаційної роботи. - C. 258-266.
  39. Гура Т. Є. Психологічні закономірності, механізми та принципи розвитку професійного мислення у майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. - C. 266-272.
  40. Кетлер-Митницька Т. С. Інтернальність як психологічний чинник життєтворчості особистості студентів психолого-педагогічних спеціальностей. - C. 272-278.
  41. Логвіна І. А. Досвід використання методу піскової психотерапії в процесі організації життєвої практики дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку. - C. 278-283.
  42. Федосенко Е. В. Акмеологическое пространство профессиональной самореализации субъектов образования через призму воззрений Г. И. Челпанова. - C. 283-290.
  43. Відомості про авторів. - C. 291-293.
2014
Вип. 25
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського