Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2016/31<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія- Титул.
- Зміст.
- Аль-Мраят О. Б. Проблема раннього запобігання труднощам в оволодінні графічними навичками дітьми з РАС. - C. 5-9.
- Ашиток Н. І. Компетентнісний підхід до навчального процесу у сфері інклюзивної освіти. - C. 9-14.
- Базима Н. В. Використання стереотипій у логопедичній роботі з дітьми з аутизмом. - C. 14-22.
- Байбара Т. В. Роль освітнього інформаційно-комунікаційного середовища в роботі вчителя-логопеда. - C. 22-28.
- Богачук Ю. В. Художня література як засіб розвитку мовлення у роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 28-34.
- Бондар В. І., Синьов В. М. Учитель, вчений, організатор галузі спеціальної освіти, громадянин (до сторіччя від дня народження І. Г. Єременка). - C. 34-39.
- Зелінська-Любченко К. О. Історичний аспект вивчення проблеми локалізації уражень мовленнєвої системи при моторній алалії. - C. 40-44.
- Кайдалова Г. П. Організація виховної роботи щодо формування толерантності дітей молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти. - C. 45-49.
- Корнєв С. І., Козинець О. В. Історія української логопедії в персоналіях: Іван Олексійович Сікорський. - C. 49-54.
- Лянна О. В. Ідентифікація проблеми як педагогічна умова відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану. - C. 55-59.
- Пімєнова К. О. Психолінгвістичні засади оволодіння синтаксичною стороною мовлення дітьми з нормальним та порушеним онтогенезом. - C. 59-66.
- Потапенко О. М., Ластовка І. Р. Корекція заїкання у методичних підходах зарубіжних науковців. - C. 66-72.
- Савицький А. М. Особливості розумової діяльності дітей з синдромом Дауна при вирішенні мисленнєвих задач в процесі індивідуалізованого навчання. - C. 72-80.
- Синиця А. О. Проблема логопедичного супроводу дитини раннього віку з дитячим церебральним паралічем у сучасній теорії та практиці. - C. 80-86.
- Січкарчук Н. Д. Сучасні методи вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 86-92.
- Снісаренко О. І. Поняття інклюзії та інтеграції через призму соціології. - C. 92-97.
- Станецька Г. М. Екстрапірамідні розлади мовлення у дорослих. - C. 97-101.
- Тарасун В. В. Специфіка діагностичного інтерв’ювання батьків дитини з розладами аутичного спектра. - C. 101-108.
- Тищенко В. В. Патогенез загального недорозвитку мовлення нез’ясованої етіології: психолінгвістичний аналіз проблеми. - C. 108-114.
- Товстоган В. С. Вирішення проблеми формування професійно-трудової компетентності в розумово відсталих школярів у системі підготовки студентів-дефектологів. - C. 114-121.
- Хайдарова О. С. Про підхід до проблеми розвитку та навчання дітей з помірною розумовою відсталістю. - C. 121-127.
- Ханзерук Л. О., Волошин І. Дошкільна олігофренопедагогіка у науковій спадщині І. Г. Єременка. - C. 127-132.
- Чередніченко Н. В., Карпенко О. М. Пcихолінгвістичний підхід до подолання мовленнєвих порушень у дітей із системними вадами мовлення. - C. 132-140.
- Афузова Г. В. Роль соціалізації у процесі гендерного становлення дитини з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 141-145.
- Дем'яненко Б. Т. Роль Я-концепції в теорії та практиці психокорекцйної та психотерапевтичної допомоги. - C. 145-154.
- Ільїна О. В. Діагностика рівнів педагогічних здібностей та рефлективності у студентів, майбутніх корекційних педагогів та вчителів загальноосвітніх шкіл. - C. 154-160.
- Мартиненко І. В. Шляхи розвитку комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення первинного генезу. - C. 160-166.
- Островська К. О., Качмарик Х. В. Оцінка ефективності психологічного супроводу дітей з аутизмом. - C. 166-172.
- Руденко Л. М., Бойко Н. В. Особливості уваги у дітей з затримкою психічного розвитку. - C. 172-177.
- Супрун Д. М. Із історії організації науково-дослідної роботи майбутніх спеціальних і медичних психологів. - C. 177-182.
- Тимофієнко Н. В. Психологічні вимоги до звуковимови у педагогічному спілкуванні. - C. 182-191.
- Фомічова Л. І. Педагогічні технології корекції порушень у сприйманні дошкільників з вадами слуху. - C. 191-197.
- Чорненька В. Д. Деякі аспекти мозкової організації мнестичних психічних функцій. - C. 197-201.
- Відомості про авторів. - C. 202-204.
| 2016 | | Вип. 31
|
|
|
|