Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2017/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Брушневська І. М. Закономірності розвитку фонематичних процесів у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення. - C. 5-11.
  4. Гудзь К. П. Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 11-16.
  5. Журавльова Л. С. Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. - C. 16-22.
  6. Зелінська-Любченко К. О. Аналіз сучасних досліджень патогенезу алалії. - C. 22-26.
  7. Кисличенко В.А. Логопедичний супровід сім’ї дитини із затримкою психічного розвитку. - C. 26-31.
  8. Ковальчук Ж.М. Становлення та розвиток спеціальної освіти в Україні: історичний огляд. - C. 31-36.
  9. Марченко І. С., Засунько І. О. Науково-теоретичні основи проблеми комунікативного розвитку дітей із алалією. - C. 36-42.
  10. Одинченко Л. К. Основні напрямки організації правовиховної роботи у позакласний час у старших класах спеціальної школи. - C. 42-47.
  11. Олефір О. І. Алгоритм формування лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами на уроках читання. - C. 47-53.
  12. Породько М. І. Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом. - C. 53-58.
  13. Савицький А. М. Особливості індивідуалізації начання дітей з синдромом дауна у гомогенних класах. - C. 58-65.
  14. Савінова Н. В., Корнієнко І. В., Куза І. М. Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 66-74.
  15. Снісаренко О. І. Диференціація як система навчання інтегрованих учнів в загальноосвітньому закладі. - C. 74-82.
  16. Ферт О. Г. Індивідуальний підхід до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі. - C. 82-86.
  17. Хворова Г. М. Застосування методів та прийомів ерготерапії у компетентному батьківському вихованні дітей з полісистемними порушеннями розвитку (аутизмом/ДЦП). - C. 86-95.
  18. Шевченко В. М. Розвиток спеціальної освіти для дітей з порушенням слуху в Україні (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 96-100.
  19. Шеремет М. К., Базима Н. В. Розвиток мовленнєвої та комунікативної діяльності дітей з аутистичними порушеннями. - C. 100-106.
  20. Шульженко Д. І. Методологія інклюзивної форми освіти. - C. 107-117.
  21. Ярич О. Я. Розвиток вольової сфери в ранньому онтогенезі в корекційній педагогіці. - C. 117-122.
  22. Валявко С. М. О проблеме речевого контакта и дифференциальной диагностике сходных состояний . - C. 123-128.
  23. Дем’яненко Б. Т., Качур Л. Ю. Психологічні проблеми майбутніх психологів (спеціальних, медичних) та сучасні засоби їх подолання. - C. 128-134.
  24. Дем`яненко Б. Т. Теорії психотерапії та практика психокорекційної та психотерапевтичної допомоги. - C. 134-141.
  25. Дем’яненко Б. Т., Бойко Н. В., Качур Л. Ю. Порушення прихильності і механізми формування емоційних і поведінкових проблем в теорії та практиці психотерапевичної допомоги. - C. 141-148.
  26. Качмарик Х. В. Оcoбливості організації психологічної корекції дітей з аутизмом у дошкільній установі. - C. 148-154.
  27. Матяш І. М., Папета О. В. Чуйність, як основна складова психоемоційного налаштування на заняттях арт-терапії для дітей з особливими освітніми потребами. - C. 154-158.
  28. Музичко Л. Т. Особливості емоційно-вольової сфери молоді із різним рівнем посттравматичного порушення. - C. 158-164.
  29. Сак Т.В. Психолого-педагогічна типологія затримки психічного розвитку та її реалізація в організації корекційного навчання. - C. 164-169.
  30. Супрун Д. М. Навчальна практика студентів-психологів (історико-методологічні засади). - C. 169-174.
  31. Відомості про авторів. - C. 175-176.
2017
Вип. 33
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського