![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2012/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання- Титул.
- Зміст.
- Жалдак М. І., Михалін Г. О., Біляй І. М. Використання між предметних зв’язків та аналогій у процесі навчання теорії ймовірностей майбутніх учителів математики. - C. 3-16.
- Раков С. А., Горох В. П., Осенков К.О. Роль доведень у навчанні математики та їх підтримка засобами комп’ютерного моделювання у пакетах динамічної геометрії. - C. 16-29.
- Кузьміна Н. М. Методика навчання бухгалтерських інформаційних систем студентів педагогічних університетів. - C. 29-41.
- Рамський Ю. С., Рєзіна О. В. Формування інформаційно-пошукових та дослідницьких умінь майбутніх учителів інформатики та математики. - C. 41-47.
- Сейдаметова З. С. Підготовка магістрів в IT-галузі. - C. 48-53.
- Триус Ю. В., Франчук В. М., Франчук Н. П. Організаційні й технічні аспекти використання систем мобільного навчання. - C. 53-62.
- Кобильник Т. П., Когут У. П. Використання системи Maxima для розв’язування оптимізаційних задач на графах. - C. 62-67.
- Бугаєць Н. О. Програмування візуально-орієнтованого інтерфейсу в програмі Maple. - C. 67-71.
- Умрик М. А. Удосконалення системи підготовки майбутніх учителів інформатики у сфері проектування і опрацювання баз даних. - C. 71-76.
- Меджитова Л. М., Шкарбан Ф. В. "Низький старт" в навчанні програмування студентів комп’ютерних спеціальностей. - C. 76-79.
- Твердохліб І. А. Методичні аспекти вивчення основ комп’ютерної схемотехніки в курсі логічних основи інформатики. - C. 80-85.
- Яцько О. М. Особливості навчання економічної інформатики у ВНЗ фінансового профілю. - C. 86-90.
- Листопад В. В. Реалізація методу Жордана-Гауса з допомогою Ms Excel. - C. 91-101.
- Словак К. І., Семеріков С. О., Триус Ю. В. Мобільні математичні середовища: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 102-108.
- Підгорна Т. В. Структура інформатичних компетентностей. - C. 109-116.
- Рамський Ю. С., Рафальська М. В. Формування компетентностей майбутніх вчителів інформатики та математики у галузі моделювання. - C. 117-126.
- Шокалюк С. В. Зміст та дидактичні засоби перепідготовки вчителів з питань використання інноваційних програмних засобів для комп’ютерної підтримки навчання. - C. 127-133.
- Суровицький М. М. Пакети опрацювання статистичних даних для студентів гуманітарних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 133-140.
- Біляй І. М. Математичне сподівання, теорема про середнє та обчислення площ та об’ємів деяких фігур. - C. 141-152.
- Мінтій І. С. Експериментальне дослідження ефективності формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу. - C. 153-157.
- Сергієнко В. П., Хоружий К. С. Досвід європейських університетів у галузі управління освітою на прикладі технічного університету м. Дрезден. - C. 158-161.
- Брескіна Л. В. Аналіз засобів вимірювання якості навчання в системі дистанційної освіти. - C. 162-168.
- Нестерова О. Д. Навчання теоретичних основ інформатики студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 169-173.
- Теплицький О. І., Теплицький І. О. Об’єктно-орієнтовані імітаційні моделі: конструювання "Життя". - C. 173-182.
- Струтинська О. В. Курс "Соціальна інформатика" у педагогічному університеті. - C. 182-185.
- Косовець О. П. Особливості створення електронного підручника з інформатики для студентів з вадами здоров’я. - C. 185-189.
- Біляй Ю. П. Створення демонстраційних прикладів для підтримки дистанційного навчання. - C. 189-195.
- Гришко Л. В. Психолого-педагогічні аспекти навчання основ програмування. - C. 196-201.
- Єфименко В. В. Архітектура комп`ютера та конфігурування комп`ютерних систем. - C. 201-205.
- Павлова Н. С., Войтович І.С. Використання дистанційний курсів для формування у студентів уміння вчитися самостійно. - C. 205-210.
- Черемісіна Л. О. Актуальність вивчення основ штучного інтелекту на інформатичних спеціальностях педагогічних університетів. - C. 211-213.
- Ганжела С. І., Ганжела Л. С. Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках алгебри. - C. 214-220.
- Ільясова Ф. С., Усeїнов Е. А. Методика навчання тестування програмних продуктів студентів напрямку підготовки "Інформатика". - C. 220-224.
- Єфименко Т. О. Навчання курсу "Комп’ютерна графіка" майбутніх вчителів інформатики. - C. 224-230.
- Алєксєєв О. М., Король О. М. Персоналізація контролю знань студентів у імітаційній моделі тестування. - C. 231-235.
- Сейдаметова С. М., Терещенко С. В. Сучасний урок інформатики. - C. 235-240.
- Стрюк А. М. Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії. - C. 240-246.
- Дмитрієнко О. О. Використання ППЗ для розв’язування прикладних задач з теми "Похідна". - C. 246-251.
| 2012 | | № 12 (19)
|
|
|
|