Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2012/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Жалдак М. І., Михалін Г. О., Біляй І. М. Використання між предметних зв’язків та аналогій у процесі навчання теорії ймовірностей майбутніх учителів математики. - C. 3-16.
  4. Раков С. А., Горох В. П., Осенков К.О. Роль доведень у навчанні математики та їх підтримка засобами комп’ютерного моделювання у пакетах динамічної геометрії. - C. 16-29.
  5. Кузьміна Н. М. Методика навчання бухгалтерських інформаційних систем студентів педагогічних університетів. - C. 29-41.
  6. Рамський Ю. С., Рєзіна О. В. Формування інформаційно-пошукових та дослідницьких умінь майбутніх учителів інформатики та математики. - C. 41-47.
  7. Сейдаметова З. С. Підготовка магістрів в IT-галузі. - C. 48-53.
  8. Триус Ю. В., Франчук В. М., Франчук Н. П. Організаційні й технічні аспекти використання систем мобільного навчання. - C. 53-62.
  9. Кобильник Т. П., Когут У. П. Використання системи Maxima для розв’язування оптимізаційних задач на графах. - C. 62-67.
  10. Бугаєць Н. О. Програмування візуально-орієнтованого інтерфейсу в програмі Maple. - C. 67-71.
  11. Умрик М. А. Удосконалення системи підготовки майбутніх учителів інформатики у сфері проектування і опрацювання баз даних. - C. 71-76.
  12. Меджитова Л. М., Шкарбан Ф. В. "Низький старт" в навчанні програмування студентів комп’ютерних спеціальностей. - C. 76-79.
  13. Твердохліб І. А. Методичні аспекти вивчення основ комп’ютерної схемотехніки в курсі логічних основи інформатики. - C. 80-85.
  14. Яцько О. М. Особливості навчання економічної інформатики у ВНЗ фінансового профілю. - C. 86-90.
  15. Листопад В. В. Реалізація методу Жордана-Гауса з допомогою Ms Excel. - C. 91-101.
  16. Словак К. І., Семеріков С. О., Триус Ю. В. Мобільні математичні середовища: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 102-108.
  17. Підгорна Т. В. Структура інформатичних компетентностей. - C. 109-116.
  18. Рамський Ю. С., Рафальська М. В. Формування компетентностей майбутніх вчителів інформатики та математики у галузі моделювання. - C. 117-126.
  19. Шокалюк С. В. Зміст та дидактичні засоби перепідготовки вчителів з питань використання інноваційних програмних засобів для комп’ютерної підтримки навчання. - C. 127-133.
  20. Суровицький М. М. Пакети опрацювання статистичних даних для студентів гуманітарних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 133-140.
  21. Біляй І. М. Математичне сподівання, теорема про середнє та обчислення площ та об’ємів деяких фігур. - C. 141-152.
  22. Мінтій І. С. Експериментальне дослідження ефективності формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу. - C. 153-157.
  23. Сергієнко В. П., Хоружий К. С. Досвід європейських університетів у галузі управління освітою на прикладі технічного університету м. Дрезден. - C. 158-161.
  24. Брескіна Л. В. Аналіз засобів вимірювання якості навчання в системі дистанційної освіти. - C. 162-168.
  25. Нестерова О. Д. Навчання теоретичних основ інформатики студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 169-173.
  26. Теплицький О. І., Теплицький І. О. Об’єктно-орієнтовані імітаційні моделі: конструювання "Життя". - C. 173-182.
  27. Струтинська О. В. Курс "Соціальна інформатика" у педагогічному університеті. - C. 182-185.
  28. Косовець О. П. Особливості створення електронного підручника з інформатики для студентів з вадами здоров’я. - C. 185-189.
  29. Біляй Ю. П. Створення демонстраційних прикладів для підтримки дистанційного навчання. - C. 189-195.
  30. Гришко Л. В. Психолого-педагогічні аспекти навчання основ програмування. - C. 196-201.
  31. Єфименко В. В. Архітектура комп`ютера та конфігурування комп`ютерних систем. - C. 201-205.
  32. Павлова Н. С., Войтович І.С. Використання дистанційний курсів для формування у студентів уміння вчитися самостійно. - C. 205-210.
  33. Черемісіна Л. О. Актуальність вивчення основ штучного інтелекту на інформатичних спеціальностях педагогічних університетів. - C. 211-213.
  34. Ганжела С. І., Ганжела Л. С. Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках алгебри. - C. 214-220.
  35. Ільясова Ф. С., Усeїнов Е. А. Методика навчання тестування програмних продуктів студентів напрямку підготовки "Інформатика". - C. 220-224.
  36. Єфименко Т. О. Навчання курсу "Комп’ютерна графіка" майбутніх вчителів інформатики. - C. 224-230.
  37. Алєксєєв О. М., Король О. М. Персоналізація контролю знань студентів у імітаційній моделі тестування. - C. 231-235.
  38. Сейдаметова С. М., Терещенко С. В. Сучасний урок інформатики. - C. 235-240.
  39. Стрюк А. М. Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії. - C. 240-246.
  40. Дмитрієнко О. О. Використання ППЗ для розв’язування прикладних задач з теми "Похідна". - C. 246-251.
2012
№ 12 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського