Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2014/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гриб’юк О. О., Жалдак М. І. Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики. - C. 3-19.
  4. Франчук В. М., Галицький О. В. Вибір системи управління вмістом сайту. - C. 19-28.
  5. Покришень Д. А. Програмно-технологічне забезпечення кабінету інформаційних технологій. - C. 28-33.
  6. Олексюк О. Р. Інституційний репозитарій вищого навчального закладу: порівняльний аналіз програмного забезпечення. - C. 33-39.
  7. Манжос Л. О., Сєйтвелієва С. Н. Програми професійної сертифікації як засіб підвищення кваліфікації ІТ-фахівця. - C. 39-44.
  8. Кобильник Т. П., Когут У. П. Аналіз вільного програмного забезпечення спеціального призначення у підготовці бакалаврів інформатики. - C. 44-48.
  9. Барановська В. М. Сутність поняття "система інформатичних компетентностей”. - C. 48-59.
  10. Твердохліб І. А. Навчання мінімізації булевих функцій як невід’ємна складова вивчення логічних основ інформатики. - C. 59-65.
  11. Підгорна Т. В. Особливості формування системи інформатичних компетентностей майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін. - C. 65-70.
  12. Дем’яненко В. Б. Інформатика в системі фундаменталізації навчання учнів Малої академії наук України. - C. 70-77.
  13. Умрик М. А. Актуальність дистанційного навчання в процесі навчання студентів мережевого покоління. - C. 77-82.
  14. Колчук Т. В. Методичні основи рівневої диференціації в процесі дистанційного навчання курсу геометрії в основній школі. - C. 82-87.
  15. Горошко Ю. В., Пеньков А. В., Цибко Г. Ю. Про різні грані створення педагогічного програмного забезпечення. - C. 87-91.
  16. Мінтій І. С., Семеріков С. О., Тарасов І. В. Методика формування у майбутніх учителів інформатики компетентностей з програмування на прикладі теми "Експертна система". - C. 91-96.
  17. Балик Н. Р. Деякі аспекти теоретико-методологічних основ формування професійної магістерської програми зі спеціальності "Інформатика" з присвоєнням кваліфікації "Викладач інформатики". - C. 96-100.
  18. Сейдаметова З. С. Складні структури даних в навчанні інженерів-програмістів. - C. 100-108.
  19. Струтинська О. В. Особливості формування компетентностей у галузі дистанційного навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів інформатики. - C. 108-113.
  20. Франчук Н. П. Локалізація програмних засобів навчального призначення. - C. 113-118.
  21. Листопад В. В. Цілочислові методи розв’язування екстремальних задач лінійного програмування в Ms Excel. - C. 118-126.
  22. Крилов В. С. Формування навичок і вмінь роботи в умовах динамічно мінливого інформаційного простору в підготовці студентів напряму інформатика. - C. 126-130.
  23. Єфименко В. В. Особливості навчання комп’ютерної математики майбутніх учителів інформатики. - C. 130-137.
  24. Волошина Л. Г. Навчання інформатики в старшій профільній школі в аспекті художньо-естетичного виховання. - C. 137-143.
  25. Алексєєв О. М., Король О. М. Диференційований тестовий контроль у загальному потоці студентів різних гуманітарних спеціальностей. - C. 143-148.
  26. Носенко Є. Ю. Технологічні та методичні рекомендації до створення інституційного репозитарію закладів ППО. - C. 148-152.
  27. Зайцева Т. В., Архіпова Т. Л. Дистанційні форми навчання при підготовці магістрів. - C. 152-157.
  28. Нестерова О. Д. Системи комп’ютерної математики у навчанні дискретної математики майбутніх вчителів інформатики. - C. 157-161.
  29. Черемісіна Л. О. Моделювання мовного тракту людини та мовна обернена задача в задачах комп’ютерного синтезу. - C. 161-166.
  30. Ільясова Ф. С. Форми проведення лабораторних занять з дисципліни "Технологія розробки програмного забезпечення". - C. 166-171.
  31. Кононец Н. В. Портфоліо з інформатики як засіб контролю навчальної діяльності студента в процесі ресурсно-орієнтованого навчання. - C. 171-175.
  32. Сейдаметова С. М. Організація навчального процесу на основі синергетичний підхід. - C. 175-179.
  33. Годованюк Т. Л. Підготовка майбутніх учителів математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. - C. 179-184.
  34. Тягай І. М. Використанням ППЗ GRAN на практичних заняттях з елементарної математики. - C. 184-190.
2014
№ 14 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського