Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2017/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Жалдак М. І., Твердохліб І. А. Юрій Савіянович Рамський – видатний український педагог-інформатик. - C. 3-8.
  4. Жалдак М. І. Педагогічно виважене управління навчальною діяльністю – основа досконалості результатів навчання. - C. 8-13.
  5. Рамський Ю. С., Твердохліб І. А. Деякі аспекти навчання математичної логіки студентів інформатичних спеціальностей. - C. 13-19.
  6. Вельбицький І. В., Дем’яненко В. Б. Програмування без мов програмування. Графічна поліглот-концепція програмування. - C. 19-25.
  7. Спірін О. М., Носенко Ю. Г., Яцишин А. В. Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. - C. 25-34.
  8. Морзе Н. В., Буйницька О. П. Система рейтингових показників оцінювання діяльності викладачів сучасних університетів. - C. 34-44.
  9. Кузьміна Н. М. Навчання елементів стохастичного програмування у педагогічному університеті. - C. 44-51.
  10. Підгорна Т. В. Деякі аспекти педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання природничо-математичних дисциплін. - C. 51-59.
  11. Горошко Ю. В., Цибко Г. Ю. Про перспективи використання мови Swift у навчанні програмування. - C. 59-63.
  12. Клочко В. І. Формування математичних компетентностей студентів технічних ВНЗ. - C. 64-67.
  13. Кобильник Т. П. Методичні аспекти навчання регресійного аналізу з пакетом R. - C. 67-72.
  14. Умрик М. А. Підготовка магістрів інформатики до використання ІКТ в наукових дослідженнях. - C. 72-77.
  15. Рафальська М. В. Формування ІКТ-компетентностей майбутніх вчителів математики та інформатики у процесі навчання методів обчислень. - C. 78-83.
  16. Зеленяк О. П. Обчислювальний експеримент і гіпотеза – складові системи комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання. - C. 84-90.
  17. Гриб’юк О. О. Проектно-дослідницька діяльність в процесі навчання математики учнів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 90-98.
  18. Рєзіна О. В. Технології статистичного опрацювання текстів та методика їх навчання. - C. 98-104.
  19. Балик Н. Р. Реалізація освітніх smart-інновацій в педагогічному університеті. - C. 104-108.
  20. Лещук С. О. Організація спецкурсів як ефективний спосіб адаптації змісту навчання. - C. 108-113.
  21. Олексюк В. П., Олексюк О. Р. Актуалізація синергетичного підходу у дослідженні відкритої освіти. - C. 113-117.
  22. Власій О. О., Дудка О. М., Кульчицька Н. В. Роль хмарних технологій в організації змішаного навчання. - C. 117-122.
  23. Клочко О. В., Клочко Н. О. Експериментальне оцінювання інформатичної складової фахової компетентності майбутніх менеджерів аграрного виробництва. - C. 123-127.
  24. Ткачук Г. В. Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. - C. 127-131.
  25. Іваськів І. С. Біометрична ідентифікація користувачів систем дистанційного навчання на основі методів виявлення аномалій засобами штучних нейронних мереж. - C. 131-136.
  26. Ящик О. Б. Зміцнення глобальної культури кібербезпеки в мережі Інтернет. - C. 136-140.
  27. Хазіна С. А. Засоби підвищення рівня сформованості інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителів природничих наук. - C. 141-146.
  28. Дегтярьова Н. В. Методичні особливості навчання майбутніх учителів інформатики оформлення фону окремих елементів сайту. - C. 146-150.
  29. Давиденко А. А., Покришень Д. А. Створення пристрою для дослідження механічного руху тіл з використанням датчика комп’ютерного маніпулятора. - C. 150-154.
  30. Вакалюк Т. А. Основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. - C. 154-157.
  31. Струтинська О. В., Умрик М. А. Впровадження технології МООС у процес підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 157-163.
  32. Кривонос О. М., Мосіюк О. О., Кривонос М. П. Огляд функціоналу он-лайн графічного редактора Pixlr як інструмента фахової підготовки вчителя інформатики. - C. 163-170.
  33. Франчук В. М. Захист даних. Засоби парольної ідентифікації та адміністрування. - C. 170-174.
  34. Біляй І. М. Вивчення властивостей графіків деяких тригонометричних функцій на уроках алгебри та початків аналізу в класах з поглибленим вивченням математики. - C. 175-181.
  35. Франчук Н. П. Створення комп’ютерно-орієнтованого методичного забезпечення навчально-виховного процесу. - C. 181-187.
  36. Бугаєць Н. О. Комп’ютерний експеримент у процесі розв’язування навчально-дослідницьких задач. - C. 188-194.
  37. Лапінський В. В. Сучасні вимоги до засобів подання навчального матеріалу електронними освітніми ресурсами. - C. 194-199.
  38. Єфименко В. В. Методична система навчання математичної інформатики магістрів у педагогічному університеті. - C. 199-203.
  39. Костюченко А. М. Інформаційна безпека учнів як частина професійної діяльності соціального педагога. - C. 203-207.
  40. Біляй Ю. П., Іщук А. А. Деякі методи розв’язування задач стохастичного програмування. - C. 207-214.
  41. Жалдак А. В. Міри множин та їх визначення. - C. 214-223.
  42. Вишневецька В. П. Самостійна робота студентів як важливий чинник формування і розвитку інформатичних компетентностей фахівців з фізичної культури і спорту. - C. 223-228.
  43. Головня О. С. Варіативний підхід до застосування засобів віртуалізації unix-подібних операційних систем у підготовці бакалаврів інформатики. - C. 228-233.
  44. Єфименко Т. О. Розвиток інформатичних компетентностей майбутніх вчителів інформатики під час навчання курсу "Комп’ютерна графіка". - C. 233-240.
  45. Коноваленко С. М. Хмарні технології як засіб формування системи інформатичних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів І – ІІ рівня акредитації. - C. 240-245.
  46. Іщук Я. Ю. Про деякі аспекти навчання еволюційних алгоритмів. - C. 246-251.
  47. Грабар О. І., Шкуратенюк Т. А., Ляшук В. В. Протидія кіберзлочинності на прикладі вірусів. - C. 252-255.
2017
№ 19 (26)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського