Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2018/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Жалдак М. І. Академік Микола Іванович Шкіль – математик, педагог, організатор освіти в Україні. - C. 3-12.
  4. Кузьміна Н. М., Кузьмін А. В. Про деякі аспекти дуальної системи навчання студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 12-19.
  5. Жалдак М. І., Михалін Г. О. Деякі застосування тауберових теорем до закону великих чисел. - C. 19-27.
  6. Рамський Ю. С., Олексюк В. П. Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій. - C. 28-32.
  7. Горошко Ю. В., Мельник В. І., Міца О. В. Про турніри юних інформатиків. - C. 32-39.
  8. Войтович І. С., Трофименко Ю. С. Особливості використання Google Classroom для організації дистанційного навчання студентів. - C. 39-43.
  9. Клочко О. В., Гуменний О. Д., Клочко В. І. Smart-технології електронних освітніх ресурсів. - C. 44-50.
  10. Крамаренко Т. Г. Забезпечення компетентнісного підходу у навчанні теорії ймовірностей та математичної статистики майбутніх учителів фізики. - C. 50-56.
  11. Підгорна Т. В. Застосування геометричних перетворень до розв’язування задач з параметрами. - C. 56-61.
  12. Франчук В. М. Резервне копіювання даних. - C. 61-66.
  13. Умрик М. А. Навчання технологій програмування магістрів інформатики. - C. 67-71.
  14. Придача Т. В. Організація дистанційної підтримки підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах з математики. - C. 72-77.
  15. Габрусєв В. Ю., Бачинський Ю. Г. Компютерне моделювання у процесі навчання фізики. - C. 77-83.
  16. Франчук Н. П., Рокицька О. Ю. Педагогічно виважене використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови. - C. 83-87.
  17. Струтинська О. В. Сучасний стан і перспективи розвитку технологій тривимірного моделювання та друкування. - C. 88-94.
  18. Біляй І. М. Застосування мобільних технологій на уроках математики. - C. 95-101.
  19. Ткачук Г. В., Бондаренко Т. В. Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття. - C. 102-107.
  20. Радченко С. П. Побудова за методом шаблонів комп’ютеризованого середовища для вивчення систем лінійних алгебраїчних рівнянь. - C. 107-113.
  21. Єфименко В. В. Деякі аспекти навчання курсу "Проектування та опрацювання баз даних" студентів інформатичних спеціальностей. - C. 113-118.
  22. Наконечна С. М. Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка". - C. 118-124.
  23. Біляй Ю. П. Реактивне програмування. - C. 124-130.
  24. Черних В. В. Критерії, показники й рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики. - C. 130-135.
  25. Ромашевська М. А. Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання. - C. 135-142.
  26. Бурятинська А. Г. Призначення комп’ютерних презентацій та сфери їх застосування. - C. 142-147.
2018
№ 20 (27)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського