Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2018/20<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання- Титул.
- Зміст.
- Жалдак М. І. Академік Микола Іванович Шкіль – математик, педагог, організатор освіти в Україні. - C. 3-12.
- Кузьміна Н. М., Кузьмін А. В. Про деякі аспекти дуальної системи навчання студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 12-19.
- Жалдак М. І., Михалін Г. О. Деякі застосування тауберових теорем до закону великих чисел. - C. 19-27.
- Рамський Ю. С., Олексюк В. П. Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій. - C. 28-32.
- Горошко Ю. В., Мельник В. І., Міца О. В. Про турніри юних інформатиків. - C. 32-39.
- Войтович І. С., Трофименко Ю. С. Особливості використання Google Classroom для організації дистанційного навчання студентів. - C. 39-43.
- Клочко О. В., Гуменний О. Д., Клочко В. І. Smart-технології електронних освітніх ресурсів. - C. 44-50.
- Крамаренко Т. Г. Забезпечення компетентнісного підходу у навчанні теорії ймовірностей та математичної статистики майбутніх учителів фізики. - C. 50-56.
- Підгорна Т. В. Застосування геометричних перетворень до розв’язування задач з параметрами. - C. 56-61.
- Франчук В. М. Резервне копіювання даних. - C. 61-66.
- Умрик М. А. Навчання технологій програмування магістрів інформатики. - C. 67-71.
- Придача Т. В. Організація дистанційної підтримки підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах з математики. - C. 72-77.
- Габрусєв В. Ю., Бачинський Ю. Г. Компютерне моделювання у процесі навчання фізики. - C. 77-83.
- Франчук Н. П., Рокицька О. Ю. Педагогічно виважене використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови. - C. 83-87.
- Струтинська О. В. Сучасний стан і перспективи розвитку технологій тривимірного моделювання та друкування. - C. 88-94.
- Біляй І. М. Застосування мобільних технологій на уроках математики. - C. 95-101.
- Ткачук Г. В., Бондаренко Т. В. Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття. - C. 102-107.
- Радченко С. П. Побудова за методом шаблонів комп’ютеризованого середовища для вивчення систем лінійних алгебраїчних рівнянь. - C. 107-113.
- Єфименко В. В. Деякі аспекти навчання курсу "Проектування та опрацювання баз даних" студентів інформатичних спеціальностей. - C. 113-118.
- Наконечна С. М. Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни "Інформатика та обчислювальна техніка". - C. 118-124.
- Біляй Ю. П. Реактивне програмування. - C. 124-130.
- Черних В. В. Критерії, показники й рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики. - C. 130-135.
- Ромашевська М. А. Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання. - C. 135-142.
- Бурятинська А. Г. Призначення комп’ютерних презентацій та сфери їх застосування. - C. 142-147.
| 2018 | | № 20 (27)
|
|
|
|