Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.2/2019/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 2, Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Жалдак М. І. Деякі особливості україномовної інформатичної термінології. - C. 3-9.
  4. Морзе Н. В., Варченко-Троценко Л. О. Використання технологій "перевернутого" навчання на основі відео-матеріалів. - C. 9-17.
  5. Кузьміна Н. М., Кузьмін А. В. Навчання еволюційних алгоритмів студентів інформатичних спеціальностей. - C. 17-25.
  6. Підгорна Т. В. Педагогічна інформатика як складова підготовки майбутніх вчителів до роботи в умовах інформатизованого навчального процесу. - C. 25-29.
  7. Самусенко П. Ф. Деякі застосування елементів теорії скінченних границь до розв'язування задач з математичного аналізу. - C. 29-33.
  8. Давиденко А. А., Покришень Д. А. Програмний засіб для дослідження ходу променів в різних оптичних приладах. - C. 34-37.
  9. Клочко В. І., Клочко О. В. Теоретико-методологічні засади реалізації адхократичного підходу до вивчення дисциплін математичного циклу із використанням систем комп'ютерної математики. - C. 37-43.
  10. Франчук В. М. Використання веб-орієнтованого віртуального середовища Proxmox в педагогічних закладах освіти. - C. 43-48.
  11. Брескіна Л. В., Шувалова О. І. Фундаменталізація змістового компоненту навчання web-програмування майбутніх учителів інформатики. - C. 48-55.
  12. Іщук А. А. Розв'язування багатокритеріальних задач оптимізації за допомогою комп'ютера. - C. 55-63.
  13. Біляй Ю. П. Комп'ютерно-орієнтовані системи у STEAM-освіті. - C. 63-70.
  14. Єфименко В. В. Особливості курсу "Проектування та опрацювання баз даних" для майбутніх вчителів інформатики. - C. 70-78.
  15. Франчук Н. П. Теоретичні аспекти навчання "Лінгвістичної інформатики" як прикладної лінгвістичної дисципліни. - C. 78-83.
  16. Кушнір О. Н., Шакотько В. В. Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти. - C. 83-92.
  17. Струтинська О. В., Умрик М. А. Деякі аспекти навчання мов та технологій програмування систем штучного інтелекту майбутніх магістрів інформатики. - C. 92-100.
  18. Гарпуль О. З. Застосування програмного забезпечення в процесі навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики студентів спеціальностей "Математика" та "Інформатика". - C. 101-106.
  19. Малюх Є. В. Особливості навчання інформатики в закладах вищої освіти під час підготовки молодших бакалаврів. - C. 106-112.
  20. Симоненко К. П. Інформаційні технології та їх використання в навчальному процесі. - C. 112-116.
  21. Радченко С. П. Формування за методом шаблонів схем генерування завдань для вивчення дискретних випадкових величин. - C. 117-121.
  22. Вембер В. П., Настас Д. Л. Використання хмарних сервісів для пірінгової взаємодії у навчальному процесі. - C. 121-127.
  23. Нестерова О. Д. Деякі питання та приклади популяризації математики. - C. 127-134.
  24. Малежик П. М. Формування технічних умінь в системі професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 134-140.
2019
№ 21 (28)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського