Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.3/2014/14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 3, Фізика і математика у вищій і середній школі- Титул.
- Зміст.
Фізика
- Авдонін К. В., Шут А. М. Обертання твердого тіла у спеціальній теорії відносності. - C. 5-11.
- Мініч Л. В., Зазимко Н. М. Формування позиьтивної мотивації до навчання. - C. 12-18.
- Бургун І. В. Класифікація загальнонавчальних умінь учнів основної школи та їх комплексний розвиток у навчанні фізики. - C. 19-31.
- Крівцов В. В. Можливості використання 3D-друку під час навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі. - C. 32-39.
- Кульчицький В. І. Формування фундаментальних фізичних понять у студентів у процесі вивчення ефекту комптона. - C. 40-49.
- Мартинюк О. С. Особливості методики навчання студентів (майбутніх учителів фізики та загальнотехнічних дисциплін) основ міктроелектроніки та освітньої робототехніки. - C. 50-58 .
- Одарчук К. М. Оцінювання ефективності методики розвитку пізнавальної активності старшокласників у процесі навчання фізики. - C. 59-68.
- Семенишена Р. В. Структурно-логічна схема як метод систематизації і узагальнення знань учнів для цілеспрямованого формування наукового світогляду на уроках фізики. - C. 69-76.
Математика
- Бохонова Т. Ю., Томащук О. П., Тихонова В. В., Лещинський О. Л., Гроза В. А. Пропедевтика сприйняття студентами комп'ютерно-орієнтованих спеціальностней ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації генетичних алгоритмів. - C. 77-86.
- Гоменюк Г. В. Концептуальна модель компетентісно орієнтованого навчання алгебри учнів основної школи. - C. 87-93.
- Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Візуалізауція експерементальних випробувань на основі випадкових подій у середовищі GeoGebra 5.0. - C. 94-103.
- Снігур Т. О., Швець В. О. Плоске геометричне тіло: визначення поняття. - C. 104-109.
- Федосєєв С. Е. Психолого-педагогічні основи інтерактивного навчання математики учнів старшого шкільного віку. - C. 110-117.
- Шишенко І. В. Методи та форми організації навчання математики, спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності учнів класів гуманітарних профілів. - C. 118-126.
- Школьний О. В. Про методику навчання розробці якісних тестових завдвнь учителів математики в системі їх неперервної освіти. - C. 127-133.
- Пихтар М. П., Трунова О. В. Алгоритм оцінювання успішності засвоєння навчальної дисципліни студентом на основі теорії нечітких множин. - C. 134-141.
| 2014 | | Вип. 14
|
|
|
|