Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2014/48<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сиротюк В. Д. Формування екологічної компетентності школярів як методична проблема. - C. 3-7.
  4. Асланлы М. И. Мыслитель М. Ф. Ахундов о здоровье человека. - C. 7-11.
  5. Величко С. П., Мороз І. О., Песоцька І. О. Методика обґрунтування однозначності розв’язків рівнянь магнітного поля в курсі електродинаміки. - C. 11-15.
  6. Войтків Г. В., Баштовий В. І. Психолого-педагогічна характеристика учнів із початковим рівнем навчальних досягнень. - C. 15-24.
  7. Галатюк Ю. М., Галатюк М. Ю., Галатюк Т. Ю. Розвиток методологічної культури у навчанні фізики засобами інформаційних технологій. - C. 25-31.
  8. Гладун Т. С., Зорька О. В. Модель формування продуктивного мислення майбутніх екологів у процесі вивчення дисциплін екологічного напряму. - C. 31-36.
  9. Головко М. В. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій як механізм управління якістю фізичної освіти. - C. 36-40.
  10. Давиденко А. А. Підвищення якості фізичного експерименту при використанні цифрової фотокамери. - C. 40-44.
  11. Давиденко П. А. Підготовка вчителів фізики до постановки винахідницьких задач. - C. 44-47.
  12. Джаббаров Р. В., Мустафаев М. Г., Гурбанова Н. Ш. Культурное регулирование личностного поведения. - C. 47-54.
  13. Желонкіна Т. П., Лукашевич С. А., Шершнєв Є. Б. Постановка і розв’язування експериментальних задач у курсі фізики середньої школи. - C. 54-57.
  14. Заболотний В. Ф., Моклюк М. О., Мисліцька Н. А. Експериментальне вивчення законів ідеального газу засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 58-64.
  15. Заяць О. В. Психолого-педагогічні основи розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку на уроках математики. - C. 64-69.
  16. Кобель Г. П., Гоцик І. А. Експериментальне вивчення тертя. - C. 69-72.
  17. Костиніч О. С. Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики. - C. 73-77.
  18. Кравченко-Дзонда О. Е. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів. - C. 77-82.
  19. Купо А. Н., Грищенко В. В. Використання комп’ютерних математичних програм у лабораторіях фізичного практикуму. - C. 82-85.
  20. Куриленко Н. В. Організація дослідницької діяльності учнів під час вивчення електромагнітних хвиль. - C. 85-92.
  21. Левшенюк В. Я., Мишак Ю. М. Сучасні тенденції шкільного навчального фізичного експерименту. - C. 93-97.
  22. Мартинюк О. С. Навчальний фізичний експеримент: його роль, основні вимоги до нього та оцінка ефективності у формуванні творчої активності учнів і студентів. - C. 97-103.
  23. Мезенцева О. І. Аналіз структурних компонентів середовища вальдорфської школи. - C. 103-110.
  24. Мєняйлов С. М., Сліпухіна І. А., Осауленко Л. Б. Використання фотографії у навчальному фізичному експерименті. - C. 110-114.
  25. Мирошніченко Ю. Б. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у позакласній роботі з астрономії. - C. 115-122.
  26. Мініч Л. В. Якісні задачі як важливий фактор розвитку мислення учнів. - C. 122-127.
  27. Мірошниченко І. Г. Вимірювач ємності на мікроконтролері для навчального фізичного експерименту. - C. 127-132.
  28. Муляр В. П. Комп’ютерне моделювання у формуванні інформаційної компетентності вчителя фізики. - C. 132-136.
  29. Налепа Н. В., Головіна Н. А. Використання Дальтон-технології під час проведення фізичних експериментів на уроках та в позаурочний час. - C. 136-142.
  30. Оселедчик Ю. С., Філіпенко І. І., Луценко В. Ю. Раціональна модель наукового інженерного мислення. - C. 142-145.
  31. Остапчук М. В., Пашковець М. Д., Остапчук О. М. Таємниці родоводу та науково-педагогічна діяльність К. Е. Ціолковського. - C. 146-152.
  32. Панченко Т. В., Бойко Г. М. Формування предметної компетентності з астрономії в учнів старшої школи. - C. 152-159.
  33. Пахачук С. С., Мартинюк О. С. Упровадження засобів робототехніки в навчальний процес та науково-дослідницьку роботу з фізики (на прикладі LEGO Mindstorms NXT). - C. 159-165.
  34. Салань Н. В. Педагогічний інструментарій підготовки майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до гурткової роботи. - C. 165-170.
  35. Салогуб С. А. Особливості формування інформаційної культури молодших школіряв. - C. 171-177.
  36. Сауров Ю. А. Питання методології вивчення фізичних вимірювань. - C. 178-182.
  37. Сичікова Я. О. Формування поняття "клас чистоти матеріалів" у студентів-фізиків педагогічного ВНЗ. - C. 182-188.
  38. Сиротюк Т. А. Історичні аспекти становлення українського класичного романсу. - C. 189-194.
  39. Сільвейстр А. М., Моклюк М. О. Використання інформаційних технологій під час проведення навчального фізичного експерименту. - C. 195-201.
  40. Татарин А. У. Використання ІКТ у системі навчального фізичного експеременту. - C. 201-205.
  41. Тимошенко А. А. Класифікація наукових шкіл. - C. 205-210.
  42. Тищук В. І., Семещук І. Л., Мислінчук В. О. Вивчення властивостей електростатичного поля з використанням інформаційно-комунікаійних технологій. - C. 210-217.
  43. Ткаченко І. А. Взаємозв’язок фізичних і астрономічних знань у відображенні розвитку природничо-наукової картини світу. - C. 217-222.
  44. Торбін Н. В. Патріотичне виховання учнів на уроках фізики в умовах морального конфлікту у суспільстві. - C. 222-228.
  45. Точиліна Т. М. Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності лекцій при вивченні фізики у технічному університеті. - C. 228-235.
  46. Федчишин О. М. Психолого-педагогічні основи навчального фізичного експеременту в класах філологічного профілю. - C. 235-239.
  47. Хейфець І. М. Вчений, педагог, зірка на небосхилі - Н. Д. Каліненков. - C. 239-243.
  48. Чернецький І. С. Сучасні засоби навчально-дослідницької діяльності учнів в контексті функціонування лабораторного комплексу НЦ МАНУ. - C. 244-250.
  49. Чумак М. Є., Філоненко М. М. Методичні поради щодо розв’язування задач з електростатики. - C. 251-256.
  50. Шевченко О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій, як одна із задач сучасного освітньо-інформаційного навчального процесу. - C. 257-260.
  51. Яковцев І. М., Желонкіна Т. П., Лукашевич С. А. Психолого-педагогічні вимоги до навчального фізичного експерименту. - C. 260-263.
2014
Вип. 48
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського