Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2018/61<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Андрієвська В. М. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 5-8.
- Бідюк Н. М., Олеськова Г. Г. Ретроспектива становлення медсестринської освіти від середньовіччя до державного визнання діяльності сестринського персоналу в Німеччині. - C. 8-14.
- Бовт А. Ю. Принципи художньо-естетичного виховання учнів середніх шкіл в окремих провінціях Канади засобами образотворчого мистецтва. - C. 14-17.
- Бондарчук О. Б., Палійчук Р. І. Національна освіта східної української діаспори за матеріалами часопису "Новим шляхом" (1927–1930 рр.). - C. 17-21.
- Боровик М. О. Легка атлетика як засіб розвитку фізичної витривалості майбутніх офіцерів Національної поліції України. - C. 21-26.
- Булгару Н. Б. Формування професійних компетенцій у студентів шляхом впровадження інноваційних та інформаційних технологій в освітній процесс ВНЗ. - C. 26-29.
- Вербенець А. А. Пріоритетні напрямки вдосконалення системи інклюзивної освіти в Україні. - C. 29-34.
- Волотівська І. І. Фахова підготовка вчителя іноземної мови на етапі побудови національної системи освіти України (1984‒1991 рр.). - C. 34-36.
- Вольнова Л. М., Цьомик Х. Б. Консультативно-психологічна допомога батькам в оптимізації соціального виховання підлітків. - C. 37-40.
- Вороніна Г. Р., Ямшинська Н. В. Міждисциплінарні зв'язки як фактор формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів. - C. 40-44.
- Георгадзе Т. О. Сім'я як джерело захисту і впливу на формування сімейних цінностей сучасної української молоді. - C. 45-48.
- Гириловська І. В. Етапи проведення моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 48-51.
- Гордійчук С. В. Соціологічний моніторинг як елемент системи забезпечення якості на інституційному рівні. - C. 51-55.
- Грицько В. В. Формування правової культури молодших школярів як нагальна проблема сучасності. - C. 56-58.
- Гроховська Т. В. Деякі аспекти вивчення української термінології в чужомовній аудиторії. - C. 59-63.
- Гура А. М. Особливості підготовки вчителів природничих спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 63-66.
- Гусак В. М. Розвиток професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти (результати дослідження). - C. 67-72.
- Данченко І. О. Організаційно-педагогічні умови формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 72-77.
- Деленко В. Б. Українська дитяча література як джерело виховання толерантності в дітей дошкільного віку. - C. 77-80.
- Дімітрова-Бурлаєнко С. Д. Шляхи підготовки студентів технічних університетів до виявлення креативної компетентності як необхідної складової частини майбутньої інженерної діяльності. - C. 80-84.
- Жигжитова Л. М. Застосування принципів нейролінгвістичного програмування під час навчання іноземним мовам. - C. 84-88.
- Зозуля О. В. Шляхи підвищення мотивації під час лекцій як умова організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів дошкільної ланки освіти. - C. 88-91.
- Іванова О. А. Особливості структурної складової частини професійної позиції фахівця сфери послуг. - C. 92-94.
- Калініченко А. І. Науковий текст як об'єкт перекладу. - C. 94-98.
- Карплюк С. О., Вербівський Д. С. Розробка електронних освітніх ресурсів як засіб підвищення ефективності вивчення курсу загальної фізики в педагогічному закладі вищої освіти. - C. 98-102.
- Кедіс О. Ю. Роль камерно-вокальних творів у вихованні фахівців напрямку "Академічний спів". - C. 102-105.
- Кекош М. Л. Комунікативна поведінка вчителя на уроках іноземної мови. - C. 106-110.
- Кисленко Д. П. Аналіз навчальних планів і програм професійної підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності. - C. 110-117.
- Кіндрась І. В. Оцінювання рівня сформованості вмінь усного турецького монологічного мовлення здобувачів вищої освіти. - C. 117-121.
- Кічула М. Я., Саварин Т. В. Навчання медичної термінології: креативний аспект. - C. 121-125.
- Коваленко А. С. Зміст підготовки майбутніх гітаристів у закладах вищої освіти України (кінець ХХ ‒ початок ХХІ ст.). - C. 125-129.
- Kovalenko O. O., Konoplianyk L. M. Differentiated approach to foreign language learning. - C. 129-134.
- Ковтун О. М. Деонтологічний підхід та його роль у формуванні світоглядної культури майбутніх медичних сестер. - C. 134-139.
- Корчагіна Г. С. Розвиток інтелектуально-творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 139-142.
- Костолович Т. В. Методи формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови. - C. 143-147.
- Костюшко В. І. Лінгвістичні основи формування в іноземних студентів лексикологічної компетентності у процесі навчання української мови. - C. 147-151.
- Котубей В. Ф. Основні напрями професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 151-154.
- Кравченко О. І. Стейкхолдерський підхід у моделюванні стратегічного розвитку університету. - C. 155-159.
- Кравченко О. О. Освітньо-виховна та культуротворча діяльність пролеткульту в Україні. - C. 159-163.
- Kravchuk L. V. The ways of using interactive methods at the lessons of foreign languages. - C. 164-166.
- Кучерява К. В. Педагогічні умови формування та розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки. - C. 166-170.
- Lichman L. Yu. Building distance learning system in the higher school language didactics of Ukraine in the late 20th – the early 21st century (a retrospective analysis). - C. 171-174.
- Луценко О. І., Мамаєва Л. Т., Кримова Т. М., Ворон Н. М. Теорія активності як основа дослідження використання інформаційно-комунікаційних технологій учителями біології та природознавства на прикладі Сумської області. - C. 174-177.
- Мелешко І. В. Неформальна освіта дорослих як фактор соціокультурної модернізації українського суспільства: досвід Фінляндії. - C. 178-181.
- Миськова Н. М. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації освітньої програми "Дошкільнятам про сталий розвиток": аксіологічний підхід. - C. 181-184.
- Misiura Ya. Yu. Teaching English to generation Z. - C. 184-187.
- Могорита В. М. Модернізаційні процеси у формуванні змісту навчальних програм та шкільних підручників з історії. - C. 188-192.
- Nypadymka A. S., Pysarchyk O. L. The impact of perception styles on the choice of classroom activities in ESL teaching. - C. 192-195.
- Овчаренко Л. Р. Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 196-200.
- Овчарова Л. М. Проблеми реалізації суспільного запиту з підготовки соціальних працівників в умовах нестабільності суспільних відносин. - C. 200-204.
- Олексій К. Б. Система дидактичних завдань з освоєння іншомовної лексики студентами-медиками. - C. 205-208.
- Олійник І. В. Арт-терапія як одна з інноваційних психолого-педагогічних технологій у професійній діяльності соціальних працівників. - C. 208-213.
- Онищук І. А. Розвиток культури самовираження як важливий складник становлення майбутнього фахівця дошкільної освіти. - C. 213-217.
- Опалюк Т. Л. Когнітивно-змістова компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя. - C. 218-223.
- Осадча К. П. Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції. - C. 223-227.
- Павленко І. Г., Курліщук І. І. Формування медіаграмотності студентів в освітньому процесі вищого навчального закладу. - C. 227-231.
- Павлюк Т. Г. Критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом. - C. 231-235.
- Петрик К. Ю. Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів. - C. 235-239.
- Пінчук Л. М. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позааудиторній діяльності. - C. 240-243.
- Погорєлова Т. Ф. Педагогічні засади модернізації системи виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 243-247.
- Попов Р. А. Концептуальні положення розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої та самоосвітньої діяльності у вищій школі. - C. 247-252.
- Прокопчук Н. Р. Комп'ютерні лабораторні роботи як засіб розвитку професійно-методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 252-256.
- Разенкова Н. В. Факультативна робота як складова частина експериментального дослідження з формування іншомовної комунікативної професійної компетентності майбутніх бакалаврів фінансово-економічних спеціальностей. - C. 257-260.
- Северинчук Л. А. Педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників у позаурочній діяльності закладів загальної середньої освіти. - C. 260-264.
- Соколенко Л. О. Досвід формування спеціальних компетентностей під час навчання дисципліни "Наукові основи шкільного курсу математики". - C. 264-269.
- Сологуб В. Д. Методичні аспекти виконання барокових ансамблевих творів на класичній гітарі. - C. 270-273.
- Сологуб О. С. Про стан сформованості інформаційно-цифрової компетентності методистів методичних установ районів, міст та об’єднаних територіальних громад. - C. 273-279.
- Співак Я. О., Бахов І. С. Вектори успіху сучасного соціального працівника. - C. 279-285.
- Стахова Л. Л. Рухлива гра як засіб корекції порушень мовлення на логопедичних заняттях. - C. 285-288.
- Сташук О. О. Розвиток ресурсів сім’ї дитини з особливими потребами як складова частина соціально-педагогічної діяльності в закладах ранньої соціальної реабілітації. - C. 288-295.
- Столярчук Л. Б. Практична складова частина професійної підготовки бакалаврів у галузі права в університетах Канади. - C. 295-298.
- Трибулькевич К. Г. Студентське самоврядування: реалії розвитку. - C. 298-302.
- Трухан О. В. Деякі аспекти використання ідей В. О. Сухомлинського для актуалізації мотивації педагогічних працівників до професійної діяльності в умовах змін у системі післядипломної освіти. - C. 302-306.
- Філімонова Т. В. Етапи підготовки майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 306-310.
- Фляк М. М. Необхідність виховного ідеалу в сучасній системі виховання в Україні. - C. 311-314.
- Чаговець А. І. Вікові особливості формування ціннісного ставлення дошкільників до власної тілесності. - C. 314-318.
- Чередник Л. М. Готовність вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів як комплекс його особистісно-індивідуальних якостей та вияв професійної компетентності. - C. 318-323.
- Шапаренко Х. А. Модель особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти. - C. 323-326.
- Шапошник А. М., Лазарєва Т. А. Цілі навчання сировині хімічних технологій на засадах формування концептуальної структури поняття. - C. 327-331.
- Шевирьова І. Г. Медіа-продукт як результат практичної діяльності майбутніх учителів початкових класів. - C. 331-334.
- Шеян М. О. Аналіз змістового компоненту предмета "Основи здоров’я" у контексті розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи. - C. 335-340.
- Шинкаренко В. В. Педагогічні умови патріотичного виховання старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 340-343.
- Школяр Н. В. Педагогічні умови забезпечення формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів. - C. 344-348.
- Наші автори. - C. 349-358.
| 2018 | | Вип. 61
|
|
|
|