Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2018/63<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Балдинюк О. Д. Нормативно-правове регулювання соціально-правового захисту дітей з інвалідністю в Україні. - C. 5-9.
- Березнева І. М. Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови. - C. 10-13.
- Біляковська О. О. Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. - C. 14-18.
- Бородієнко О. В. Сучасні чинники розвитку професійної освіти та навчання в країнах Європейського Союзу. - C. 18-23.
- Великжаніна Д. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 24-31.
- Власенко О. М. Формування готовності майбутнього вчителя до організації дозвіллєвої діяльності молоді. - C. 31-34.
- Власенко О. М. Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі. - C. 34-37.
- Власюк О. А. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах. - C. 38-41.
- Гаврилюк Н. М. Організаційна складова частина системи вищої освіти США. - C. 42-45.
- Гевко І. В. Інформатизація освіти: проблеми та перспективи розвитку. - C. 46-49.
- Гузиніна Т. В. Вправи на переклад як один із ефективних засобів навчання іноземної мови майбутніх військових фахівців. - C. 49-52.
- Капінус О. С. Проблема формування суб’єкта та суб’єктності офіцерів Збройних сил України. - C. 53-57.
- Капустінский К. В. Теоретичні засади проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів у закладах вищої освіти. - C. 57-61.
- Карпова М. Є. Формування готовності до роботи в команді в майбутніх педіатрів. - C. 61-64.
- Карташова І. І., Галицька Н. Є. Тенденції розвитку дослідницьких умінь учнів у системі радянської шкільної освіти (кінець 60-х – початок 80-х років ХХ ст.). - C. 64-69.
- Кашина Г. С. Система науково-природничої підготовки вчителів технологій у післядипломній освіті. - C. 69-73.
- Клочко О. О. Спеціальні події в профілактиці адиктивної поведінки підлітків "групи ризику". - C. 73-77.
- Кожушкіна Т. Л. Міжособистісна взаємодія як складова частина "soft skills” студентів педагогічного коледжу. - C. 77-81.
- Козьменко О. І. Аналіз впливу різноманітних чинників на успіх студентів в університеті. - C. 82-85.
- Кондратова М. В. Мотивація до праці майбутніх фахівців будівництва та архітектури у виховному процесі коледжу. - C. 86-89.
- Коренева І. М. Функціонування педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. - C. 90-94.
- Купчак С. Б. Особливості реалізації проектної технології навчання у початковій школі. - C. 95-98.
- Латко В. Б. Історичні виміри виконавства на мідних духових інструментах: педагогічний аспект. - C. 99-102.
- Луговенко Т. Г. Роль взаємозв’язку професійних та самодіяльних колективів народного танцю у вихованні підростаючого покоління в Україні (40–80-і роки ХХ століття). - C. 102-107.
- Макодай І. І., Дудікова Л. В., Лебідь Л. П. Технологія "вебінар” в освітньому просторі медичного університету. - C. 107-110.
- Мартинець Л. А. Система управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. - C. 111-117.
- Марусинець М. М. В. Сухомлинський про трудове виховання: сучасний контекст осмислення. - C. 117-121.
- Митцева О. С. Класифікація типів іміджу. - C. 121-124.
- Модестова Т. В. Лідерство у сфері вищої освіти Великої Британії. - C. 125-131.
- Наход С. А. Значущість "soft skills” для професійного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 131-135.
- Нігаметзянова К. Р. Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО. - C. 136-139.
- Nikolaienko O. V., Ushata T. O. The importance of academic reading for forming ESP students’ communicative competence. - C. 139-142.
- Опалюк Т. Л. Критерії оцінювання соціально-педагогічного есе. - C. 143-147.
- Осетрова О. О., Борисова Ю. В., Пірог Л. А. Викладач очима студентів: реконструкція образу за допомогою методу незакінчених речень. - C. 148-153.
- Панькевич О. О. Культура професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери як педагогічна проблема. - C. 153-158.
- Піхтар О. А., Кедіс О. Ю. Хорові твори сучасних авангардних композиторів: методичний аспект. - C. 159-162.
- Стасенко О. А. Педагогічні умови формування позитивної мотивації студентської молоді до занять фізичною культурою. - C. 162-165.
- Стасів Н. І., Опришко І. А. Особливості використання узагальнених способів розв’язування задач у початковому курсі математики. - C. 166-169.
- Строілова Д. В. Готовність майбутніх учителів основ здоров’я до діяльності (компоненти, рівні). - C. 169-172.
- Стрюк К. М. Шляхи формування професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів із комп’ютерної інженерії. - C. 173-177.
- Таймасов Ю. С. Теоретичний аналіз сутності та змісту здоров’язбереження у психолого-педагогічній літературі. - C. 177-180.
- Ткач М. С., Падалка Г. М. Створення психолого-педагогічних умов для індивідуального стилю навчання при формуванні артистизму у майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 181-185.
- Толочко С. В. Структурно-системний аналіз досвіду України у визначенні ключових компетентностей. - C. 186-192.
- Фокша О. М. Експериментальна модель формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої педагогічної освіти. - C. 192-195.
- Чунарьова-Вовнянко М. В. Професійний розвиток учителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. - C. 196-199.
- Шароватова О. П., Морозов А. І., Малько О. Д., Цимбал Б. М. Про засоби навчання у підготовці майбутніх фахівців з охорони праці. - C. 200-204.
- Шевченко Т. Ю. До питання про структуру гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. - C. 205-209.
- Шерудило А. В. Динаміка формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. - C. 210-217.
- Шлєіна Л. І. Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів. - C. 217-221.
- Якименко С. І., Заворотченко Л. А. Аналіз результатів ефективності формування соціальної зрілості старшокласників у позакласній діяльності. - C. 221-229.
- Яковенко Н. В. Сучасні форми роботи на заняттях з іноземної мови у військових закладах вищої освіти. - C. 229-232.
- Наші автори. - C. 233-240.
| 2018 | | Вип. 63
|
|
|
|