Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2019/72(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамюк Н. Б. Технологія жестомовного асистування студентам із порушеннями слуху. - C. 5-8.
  4. Андрійчук Ю. М., Северіна Л. Є., Табак Н. В. Особливості функціонального розвитку високорослих підлітків. - C. 9-13.
  5. Анісімова О. Е. Дослідження рівня сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 13-17.
  6. Аніщенко В. О. Традиційна система підготовки офіцерів-пенітенціаріїв в Україні: результати дослідження. - C. 17-22.
  7. Антоненко І. І. Навчання іншомовного професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх фахівців. - C. 23-26.
  8. Апостол О. В. Професійний імідж викладачів закладів вищої освіти як проблема педагогічної теорії та практики. - C. 27-31.
  9. Атакишиев Э. М. О роли грамматики и фонетики при изучении русского языка как иностранного. - C. 31-36.
  10. Ашихміна Н. В. Деякі методичні аспекти розвитку емоційності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі виконавської діяльності. - C. 36-41.
  11. Бадер С. О. Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 42-45.
  12. Бакуменко Р. О. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності офіцерів оперативно-тактичної ланки управління. - C. 46-49.
  13. Батарейна І. О. Зміст морального виховання учнів початкових шкіл України. - C. 50-53.
  14. Башкір О. І. Інформатизація як вимога розвитку освіти Китайської Народної Республіки. - C. 54-58.
  15. Баюн К. Й. Питання щодо вивчення німецької мови у закладах середньої освіти як другої іноземної. - C. 58-62.
  16. Березнева І. М. Засоби організації проблемно-орієнтованого навчання на заняттях англійської мови у вищих військових навчальних закладах. - C. 62-66.
  17. Berestok O. V., Kurinnyj O. V., Shcherbyna Y. M. Application of information communication technologies as means of knowledge formation in the foreign language teaching process in higher educational institutions. - C. 66-69.
  18. Біляковська О. О. Методологічні підходи до вивчення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у контексті забезпечення її якості. - C. 69-73.
  19. Бойко Г. І. Вивчення рефлексивних дієслів на заняттях з української мови як іноземної студентами-іноземцями технічних вишів. - C. 73-78.
  20. Бондар Т. В. Видавнича діяльність науково-просвітницького товариства "Знання" в Україні як джерело освітньої та суспільно-політичної просвіти (середина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 78-81.
  21. Бриндіков Ю. Л. Концепція доцільності функціонування центру комплексної реабілітації та допомоги учасникам бойових дій на базі Хмельницького національного університету. - C. 82-86.
  22. Bukhnieva О. A., Bankul L. D. Structure of professional competence of future music art teachers. - C. 86-90.
  23. Войналович Л. П. Актуалізація змістових засад підготовки вчителів для шкіл національних меншин в умовах сучасного поліетнічного середовища. - C. 91-94.
  24. Волкова Л. В. Особливості реалізації комунікативного підходу в процесі вивчення іноземної мови. - C. 95-99.
  25. Врубель Г. Ф. Художньо-педагогічна інтерпретація хорового твору як фахова компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 99-103.
  26. Габорець О. А., Шерман З. О. Математична статистика як необхідний компонент професійної підготовки майбутніх лікарів. - C. 103-107.
  27. Гагарін М. І. Сучасні підходи до проєктування виховної системи закладу загальної середньої освіти. - C. 108-111.
  28. Гилярська О. І. Методологічні підходи до формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх вчителів у педагогічних коледжах: шляхи реалізації. - C. 111-117.
  29. Григор'єва В. А. Система підготовки інженерів-будівельників у технічних університетах Німеччини. - C. 117-121.
  30. Гузиніна Т. В. Інноваційні підходи до організації мовної діяльності на заняттях з іноземної мови в вищих військових навчальних закладах. - C. 122-125.
  31. Гула Л. В. Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі організації самостійної роботи. - C. 126-129.
  32. Гуменюк С. В. Результати педагогічного експерименту щодо формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. - C. 130-136.
  33. Гурін Р. С., Тітова Г. В., Яцій О. М. Стан рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів. - C. 136-141.
  34. Давидюк Г. М. Технологія застосування інформаційних карт (майндмеплінгу) студентами педагогічного коледжу. - C. 142-145.
  35. Демченко М. О. Теоретичний аналіз структури методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 145-150.
  36. Денисенко Н. Г., Марчук С. С., Найт Н. Ф. Компетентності із мобільним змістом у матрицях національних освітніх програм підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 150-154.
  37. Деркаченко Ю. В., Яковенко Ю. Л., Ємельянова А. О. Метод проектів як один із ефективних засобів розвитку критичного мислення студентів під час вивчення історичних та правничих дисциплін. - C. 155-160.
  38. Дімітрова С. Д., Гиря Н. П. Розвиток креативних здібностей студентів у процесі викладання вищої математики. - C. 160-164.
  39. Дмитрук З. А. Стратегії процесу позиціонування закладу загальної середньої освіти на регіональному ринку освітніх послуг. - C. 164-170.
  40. Довбня С. О., Шулигіна Р. А. Теоретико-методичний супровід ігрової діяльності дітей дошкільного віку. - C. 170-176.
  41. Доценко Н. А. Модель підготовки бакалаврів з агроінженерії до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 177-183.
  42. Дубина Л. О. Педагогічні умови формування професійної відповідальності робітника в дуальному навчанні. - C. 183-188.
  43. Дудка Т. Ю. Педагогічні акценти професійної підготовки майбутніх менеджерів до реалізації функцій моніторингу регіонального туристичного потенціалу. - C. 188-191.
  44. Дурманенко О. Л. Комунікативна культура вихователя закладу дошкільної освіти як складова його педагогічної майстерності. - C. 192-196.
  45. Журавська Н. С., Ящук С. П., Магей І. В. Розвиток управлінського потенціалу керівника навчального закладу: соціально-відповідальна філософія. - C. 196-200.
  46. Завітренко Д. Ж., Радченко М. Р., Завітренко А. М. Іпотерапія як метод реабілітації дітей із відхиленнями в розвитку. - C. 200-205.
  47. Ihnatenko V. D., Pylypei Yu. A. Personality-activity approach to autonomous formation of the competence in translation. - C. 206-210.
  48. Карпенко Ю. П. Інноваційні методи організації науково-дослідної діяльності студентів у закладах вищої медичної освіти. - C. 211-215.
  49. Кирилюк С. Д. Особливості формування соціальної активності старшокласників у позаурочній діяльності. - C. 215-219.
  50. Кир'ян Т. І. Становлення сімейної медицини в Україні у контексті світових інтеграційних процесів в кінці ХХ – початку ХХІ століття. - C. 219-222.
  51. Клєба А. І. Цифрова компетентність майбутніх учителів інформатики як складова їх професійної компетентності. - C. 223-226.
  52. Козак Х. І. Педагогічна підготовка майбутніх фармацевтичних спеціалістів на засадах деонтологічного підходу. - C. 227-230.
  53. Козяр М. М., Крівцов В. В., Парфенюк О. В., Крівцов В. В. Статистичний аналіз тестів, що містять рисунки і без них. - C. 230-237.
  54. Король А. М. Якість вищої освіти в Україні: сутність і чинники впливу. - C. 238-241.
  55. Косенко Ю. М. Стан шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 60-х – 90-х роках ХХ століття. - C. 242-245.
  56. Костолович Т. В. Лінгвістичні засади формування комунікативної компетентності на заняттях із сучасної української мови у процесі навчання фонетики й орфоепії. - C. 246-249.
  57. Кохан Д. М. Аксіологічний підхід до проблеми формування шляхетного ставлення до жінки. - C. 250-253.
  58. Криворотько-Тайфур К. С. Особливості підготовки вчителів іноземних мов в університетах Німеччини (початок ХХІ століття). - C. 253-257.
  59. Криворучко І. Я. Аналіз досвіду використання методу інтелект-карт у системі вищої військової освіти України. - C. 257-262.
  60. Кузьма-Качур М. І., Горват М. В., Сігетій К. І. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі формування природознавчих компетентностей: методологічний підхід. - C. 262-266.
  61. Куцин Е. К. Психофізіологічний механізм музикотерапії та її вплив на школяра. - C. 266-270.
  62. Кушпіт У. В. Моделювання процесу формування іншомовної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 270-274.
2019
Вип. 72(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського