Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2020/77<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Абакумова О. О., Бабіна С. І. Актуальні питання професійної підготовки фахівців із соціальної роботи в умовах дистанційності. - C. 5-8.
- Аверіна К. С. Концептуалізація педагогічної системи розвитку соціальної активності здобувачів соціономічних професій в сучасному ЗВО. - C. 9-13.
- Альохін М. М. Особливості тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів у приватній школі. - C. 14-18.
- Башкір О. І., Ільченко А. Р. Пізнавальний інтерес як умова оволодіння лексичною компетентністю англійської мови. - C. 19-22.
- Бондаренко Є. В. Контекстний і технологійний підходи у формуванні професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців судноводіння. - C. 23-27.
- Бреславська Г. Б. Істoрикo-тeoрeтичні аспекти проблеми дозвілля студентів педагогічних спеціальностей. - C. 28-31.
- Бурцева О. Г. Етапи формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. - C. 32-37.
- Бутиліна О. В., Євдокимова І. А. Лояльність персоналу соціальної служби. - C. 38-41.
- Бялик О. В. Інституціалізація в питаннях виховання зростаючої особистості в зарубіжних країнах. - C. 42-46.
- Ворона Л. І. Особливості організації освітнього процесу в закладах Малої академії наук України. - C. 46-50.
- Гаврилюк О. А., Білозерська Г. О., Засипкіна Л. А., Твердохліб Н. В. Проблема формування творчої особистості та креативності майбутнього фахівця мистецького спрямування. - C. 51-54.
- Гелеш А. В. Методика підготовки гарантів освітніх програм до проходження акредитаційних експертиз. - C. 55-59.
- Гнатовська К. С. Теоретичний аналіз застосування толерантності у фаховій практиці сучасних викладачів. - C. 59-63.
- Грицаєнко Л. М. Принципи академічної доброчесності в системі внутрішнього забезпечення якості освіти. - C. 63-67.
- Гулич М. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до роботи з обдарованими дітьми. - C. 68-71.
- Дєнічєва О. І. Тенденції модернізації освітніх програм закладів середньої освіти Австрії та України. - C. 72-76.
- Dmitriieva N. S. Features of formation of psychological readiness of athletes in shooting for competitive activity. - C. 77-80.
- Dubinina N. V. The difficulty of the transition from the entrance exam to the external examination. - C. 81-84.
- Дудіна О. В. Концепція професійної компетентності фахівців у галузі медицини в Китаї. - C. 85-88.
- Єрьоміна Л. Є., Ель Хатрі Г. А. Бездоглядність дітей: соціально-педагогічна проблема та шляхи її подолання. - C. 89-92.
- Задорожна-Княгницька Л. В., Ситник А. В. Партнерство школи та сім'ї в умовах дистанційного навчання. - C. 93-97.
- Зайцев В. О., Бабич В. І., Дубовой О. В., Бабич Л. М., Дубовой В. В. Реалізація педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я до позакласної роботи з учнями основної школи. - C. 98-102.
- Ізбаш С. С. Педагогічні умови онлайн-навчання дорослих у період пандемії COVID-19 в контексті андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти. - C. 102-106.
- Карпенко О. Д. Сутність поняття "критичне мислення" та його історіогенез. - C. 107-112.
- Кириченко М. О., Просіна О. В., Кравчинська Т. С., Швень Я. Л. Нелінійне світорозуміння освіти дорослих: неформальна освіта в системі українського відкритого університету післядипломної освіти. - C. 113-117.
- Король А. М., Кутюгова Т. Ю. Використання інтерактивних засобів навчання студентів у формуванні пізнавального інтересу. - C. 117-122.
- Кошель А. П., Кошель В. М., Міненок А. О. Здоровий спосіб життя як ціннісний складник формування культури здоров'я майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 122-127.
- Левченко Н. В. Підготовка соціальних працівників до роботи з молоддю (з досвіду неформальної освіти). - C. 127-132.
- Литвин В. А. Педагогічний супровід зростання особистісно-професійної відповідальності майбутнього вчителя в освітньому середовищі ЗВО. - C. 133-137.
- Макаренко Л. Л., Мова Л. В. Інноваційні технології як засіб формування творчої особистості хореографа у процесі професійної підготовки. - C. 138-142.
- Мацейків Т. І. Етнокультурний складник курсу історії України як засіб формування громадянської компетентності старшокласників. - C. 142-146.
- Mесарош Л. В. Визначення ролі телових явищ у розвитку логічного мислення і творчих здібностей учнів через розв'язування та аналіз типових задач. - C. 147-150.
- Муляр Н. М. Безпечне та здорове освітнє середовище Нової української школи. - C. 151-154.
- Овдійчук Л. М. Інтеграційне вивчення історії зарубіжної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 155-159.
- Пінігіна Ю. Г. Роль батьківської любові у вихованні та розвитку дітей старшого шкільного віку. - C. 159-162.
- Полулященко Ю. М. Сутність, зміст та структурні компоненти професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування патріотичних цінностей учнівської молоді. - C. 163-167.
- Попадич О. О. Концепція розвитку професійної педагогічно-правової компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 167-171.
- Романенко О. В., Обозний В. В. Якість освіти фахівця туризму за вимогами НАЗЯВО: проблеми та перспективи. - C. 171-176.
- Романова О. О., Мудрик О. В. Використання відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови. - C. 176-180.
- Рудюк Т. В. Родинна лексика та педагогіка (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 180-184.
- Рябошапка О. В. Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти. - C. 185-189.
- Савка І. В., Білик О. С., Ключковська І. М. Дослідження ефективності підручників з іноземної мови для закладів вищої освіти в контексті підготовки майбутніх перекладачів. - C. 190-193.
- Теличко Т. В. Організація дослідно-експериментальної роботи й аналіз результатів з формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу. - C. 194-198.
- Фіголь Н. А. Інклюзивна компетентність педагога: теоретичний аспект. - C. 199-202.
- Фурсикова Т. В. Професійна медіапідготовка фахівців освітньої галузі. - C. 203-207.
- Харківський В. С. Особливості мотиваційної сфери в підлітків із девіантною поведінкою. - C. 208-211.
- Khoroshailo O. S. Future specialist professional competence developing by teaching professionally – oriented foreign language to non-linguistic university students. - C. 212-215.
- Червоненко К. С. Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників засобами волонтерської діяльності. - C. 216-220.
- Шевченко Л. С., Крижановський А. І., Кириленко Н. М, Кириленко В. В. Організація та особливості використання системи дистанційного навчання на базі LMS-платформи collaborator. - C. 220-225.
- Шолох О. А. Формування комунікативної культури майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. - C. 225-230.
- Якименко С. І. Світосприйняття як процес та основа для розвитку світогляду дитини 5–8 років. - C. 230-234.
| 2020 | | Вип. 77
|
|
|
|