![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2020/78<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Абільтарова Е. Н. Цілі формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці. - C. 5-8.
- Авраменко Б. В. Аналіз фонетичної термінології турецької мови як складника когнітивного компоненту фонетичної компетентності майбутніх філологів-тюркологів. - C. 9-12.
- Бабакіна О. О. Ідейно-політичні, соціально-економічні та організаційно-педагогічні чинники розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО Великобританії (90-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). - C. 13-18.
- Бардус І. О., Заволока Є. Е. Аналіз професійної діяльності бакалавра професійної освіти у галузі цифрових технологій. - C. 19-23.
- Береза Р. П., Тицький І. А., Дундук О. І., Назарійчук О. В. Візуалізація навчального процесу як засіб ефективної підготовки сучасного воїна. - C. 24-29.
- Бодрова І. О. Сутність та особливості професійного самовизначення майбутніх соціальних працівників у сучасних українських умовах. - C. 30-34.
- Бубін А. О., Боярчук С. І., Циплюк А. М. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти в умовах дистанційного навчання: організаційно-педагогічні аспекти. - C. 35-39.
- Бурак В. Г. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 39-43.
- Bhinder N. V. Formation of information literacy among future officers at the English lessons. - C. 44-47.
- Бялик О. В., Кудла М. В. Методологічні засади статевого виховання молоді: європейський вектор. - C. 48-52.
- Havrylenko K. M. Foreign language teaching in the system of distance education. - C. 53-56.
- Handabura O. V. Connectivist learning theory at developing modern foreign language teaching model. - C. 57-60.
- Горобець С. І. Риторична підготовка майбутнього вчителя української мови і літератури як об'єкт теоретичного аналізу в педагогічній практиці на текстовій основі. - C. 61-65.
- Дудіна О. В. Підготовка бакалаврів у галузі медицини в університетах Китаю. - C. 66-69.
- Дятленко Т. І. Реалізація рефлексійно-діяльнісного підходу до методичної підготовки майбутнього вчителя української літератури. - C. 70-73.
- Іванчук С. А. Сутність поняття екологічно доцільної поведінки дітей дошкільного віку. - C. 74-77.
- Івегеш А. В. Особливості освітньої діяльності навчальних закладів спортивного профілю України. - C. 78-83.
- Кайдалова Л. Г. Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. - C. 84-87.
- Канарова О. В. Традиції та інновації як ресурс духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 88-91.
- Каніболоцька О. А. Шляхи створення інформаційно-комунікаційних передумов успішного вивчення іноземної мови студентами філологічних спеціальностей. - C. 92-95.
- Климус Т. М., Герус О. І., Козак М. Я. Методика floortime у роботі педагога з дітьми із особливими освітніми потребами. - C. 96-101.
- Клочок О. М. Сутність та особливості груп самодопомоги для реабілітованих наркозалежних. - C. 102-105.
- Князян М. О., Романюк Д. Х. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до виховання толерантності в учнях. - C. 106-109.
- Козуля В. М., Скиба Ю. А. SWOT-аналіз інклюзивного освітнього середовища вітчизняних університетів. - C. 110-116.
- Колеснікова І. В. Цифровізація освітнього процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти. - C. 117-120.
- Kornytska Yu. A., Narodovska O. M. Developing reading skills in a flipped class: an algorithm. - C. 121-124.
- Костенко Л. Д. Становлення та розвиток теорії позашкільної освіти в історії педагогіки. - C. 125-128.
- Лакатош М. О. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 129-133.
- Лопухіна Т. В. Підвищення професійної компетентності педагога у галузі спеціальної та інклюзивної освіти. - C. 133-137.
- Маньковська О. Ю. Хореографічні техніки як важливий складник у формуванні професійної майстерності майбутніх акторів. - C. 137-142.
- Martsikhiv K. R. Regulatory and operational components in the professional journalists' training at the American and Ukrainian universities: comparative aspect. - C. 143-147.
- Михайлов В. М. Основні особливості підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки. - C. 148-153.
- Мукан Н. В., Мукан О. В., Драган Р. В. Змішане навчання: сутність та особливості реалізації. - C. 154-158.
- Набатов С. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців театрального мистецтва у США: сучасні та історичні аспекти університетної освіти. - C. 158-163.
- Онищенко Н. П. Застосування технологічного підходу у підготовці майбутніх учителів під час вивчення педагогічних дисциплін. - C. 164-169.
- Павлова О. Г. Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 169-172.
- Пащук Ю. М., Каменцев Д. С., Пасічник С. М., Сергієнко Т. М. Щодо проблем навчання англійської мови курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 173-177.
- Романова Т. А. Концептуальні засади формування готовності майбутніх фахівців зі спеціальної освіти до діяльності в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу. - C. 178-182.
- Рудюк Т. В. Проблема булінгу та вивчення родинних лексем (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 183-186.
- Садикіна А. С. Теоретичні засади формування в майбутніх психологів медіакомпетентності в контексті їхнього професіоналізму. - C. 187-191.
- Сенчина Н. Г. Психолого-педагогічні аспекти формування професійно-педагогічного мислення майбутніх учителів. - C. 192-197.
- Сіладі В. В. Навчальні стратегії як технології формування культури іншомовної комунікації. - C. 198-201.
- Слабко В. М., Макієвський О. І. Особливості формування фахових компетентностей майбутніх фахівців транспортної галузі у процесі вивчення спеціальних дисциплін. - C. 202-207.
- Солонська А. А. Особливості організаційно-педагогічних умов патріотичного виховання у процесі батьківсько-виховательської взаємодії. - C. 207-211.
- Stoliarchuk L. B. Competency-based approach to future lawyers' professional training at Canadian universities. - C. 211-215.
- Стягунова О. О. Методичні пріоритети дошкільної освіти Донеччини (2015–2020 роки). - C. 216-221.
- Сухолова М. А. Основні чинники впливу на сценічний імідж викладача вокалу в сучасних умовах. - C. 222-226.
- Титаренко В. М. Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайну. - C. 227-231.
- Халайджі С. В., Яготін Р. С., Кананихіна О. М., Сергєєва Т. П. Використання "Паспорта здоров’я" в процесі фізичного виховання студентської молоді. - C. 232-237.
- Цицюра К. В. Компаративний аналіз освітньо-професійних програм професійної підготовки бакалаврів із бізнес-економіки в університетах КНР та України. - C. 238-243.
- Шинкаренко В. В., Клімова Л. В., Міхіна Н. О., Купрієнко В. І. Особливості патріотичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 244-248.
- Шуть Т. О. Сучасний підхід до формування педагогічного артистизму здобувачів освіти в умовах хорового класу. - C. 248-252.
- Яковлева В. А., Власенко Р. П., Андрійчук Т. В., Демчук Н. С. Особливості педагогічного моделювання пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення курсу "Україна і світове господарство". - C. 253-258.
- Яловський П. М. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 259-262.
| 2020 | | Вип. 78
|
|
|
|