Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2020/78<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абільтарова Е. Н. Цілі формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці. - C. 5-8.
  4. Авраменко Б. В. Аналіз фонетичної термінології турецької мови як складника когнітивного компоненту фонетичної компетентності майбутніх філологів-тюркологів. - C. 9-12.
  5. Бабакіна О. О. Ідейно-політичні, соціально-економічні та організаційно-педагогічні чинники розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО Великобританії (90-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). - C. 13-18.
  6. Бардус І. О., Заволока Є. Е. Аналіз професійної діяльності бакалавра професійної освіти у галузі цифрових технологій. - C. 19-23.
  7. Береза Р. П., Тицький І. А., Дундук О. І., Назарійчук О. В. Візуалізація навчального процесу як засіб ефективної підготовки сучасного воїна. - C. 24-29.
  8. Бодрова І. О. Сутність та особливості професійного самовизначення майбутніх соціальних працівників у сучасних українських умовах. - C. 30-34.
  9. Бубін А. О., Боярчук С. І., Циплюк А. М. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти в умовах дистанційного навчання: організаційно-педагогічні аспекти. - C. 35-39.
  10. Бурак В. Г. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 39-43.
  11. Bhinder N. V. Formation of information literacy among future officers at the English lessons. - C. 44-47.
  12. Бялик О. В., Кудла М. В. Методологічні засади статевого виховання молоді: європейський вектор. - C. 48-52.
  13. Havrylenko K. M. Foreign language teaching in the system of distance education. - C. 53-56.
  14. Handabura O. V. Connectivist learning theory at developing modern foreign language teaching model. - C. 57-60.
  15. Горобець С. І. Риторична підготовка майбутнього вчителя української мови і літератури як об'єкт теоретичного аналізу в педагогічній практиці на текстовій основі. - C. 61-65.
  16. Дудіна О. В. Підготовка бакалаврів у галузі медицини в університетах Китаю. - C. 66-69.
  17. Дятленко Т. І. Реалізація рефлексійно-діяльнісного підходу до методичної підготовки майбутнього вчителя української літератури. - C. 70-73.
  18. Іванчук С. А. Сутність поняття екологічно доцільної поведінки дітей дошкільного віку. - C. 74-77.
  19. Івегеш А. В. Особливості освітньої діяльності навчальних закладів спортивного профілю України. - C. 78-83.
  20. Кайдалова Л. Г. Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук. - C. 84-87.
  21. Канарова О. В. Традиції та інновації як ресурс духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 88-91.
  22. Каніболоцька О. А. Шляхи створення інформаційно-комунікаційних передумов успішного вивчення іноземної мови студентами філологічних спеціальностей. - C. 92-95.
  23. Климус Т. М., Герус О. І., Козак М. Я. Методика floortime у роботі педагога з дітьми із особливими освітніми потребами. - C. 96-101.
  24. Клочок О. М. Сутність та особливості груп самодопомоги для реабілітованих наркозалежних. - C. 102-105.
  25. Князян М. О., Романюк Д. Х. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до виховання толерантності в учнях. - C. 106-109.
  26. Козуля В. М., Скиба Ю. А. SWOT-аналіз інклюзивного освітнього середовища вітчизняних університетів. - C. 110-116.
  27. Колеснікова І. В. Цифровізація освітнього процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти. - C. 117-120.
  28. Kornytska Yu. A., Narodovska O. M. Developing reading skills in a flipped class: an algorithm. - C. 121-124.
  29. Костенко Л. Д. Становлення та розвиток теорії позашкільної освіти в історії педагогіки. - C. 125-128.
  30. Лакатош М. О. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 129-133.
  31. Лопухіна Т. В. Підвищення професійної компетентності педагога у галузі спеціальної та інклюзивної освіти. - C. 133-137.
  32. Маньковська О. Ю. Хореографічні техніки як важливий складник у формуванні професійної майстерності майбутніх акторів. - C. 137-142.
  33. Martsikhiv K. R. Regulatory and operational components in the professional journalists' training at the American and Ukrainian universities: comparative aspect. - C. 143-147.
  34. Михайлов В. М. Основні особливості підвищення кваліфікації фахівців із питань цивільної безпеки. - C. 148-153.
  35. Мукан Н. В., Мукан О. В., Драган Р. В. Змішане навчання: сутність та особливості реалізації. - C. 154-158.
  36. Набатов С. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців театрального мистецтва у США: сучасні та історичні аспекти університетної освіти. - C. 158-163.
  37. Онищенко Н. П. Застосування технологічного підходу у підготовці майбутніх учителів під час вивчення педагогічних дисциплін. - C. 164-169.
  38. Павлова О. Г. Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 169-172.
  39. Пащук Ю. М., Каменцев Д. С., Пасічник С. М., Сергієнко Т. М. Щодо проблем навчання англійської мови курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 173-177.
  40. Романова Т. А. Концептуальні засади формування готовності майбутніх фахівців зі спеціальної освіти до діяльності в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу. - C. 178-182.
  41. Рудюк Т. В. Проблема булінгу та вивчення родинних лексем (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 183-186.
  42. Садикіна А. С. Теоретичні засади формування в майбутніх психологів медіакомпетентності в контексті їхнього професіоналізму. - C. 187-191.
  43. Сенчина Н. Г. Психолого-педагогічні аспекти формування професійно-педагогічного мислення майбутніх учителів. - C. 192-197.
  44. Сіладі В. В. Навчальні стратегії як технології формування культури іншомовної комунікації. - C. 198-201.
  45. Слабко В. М., Макієвський О. І. Особливості формування фахових компетентностей майбутніх фахівців транспортної галузі у процесі вивчення спеціальних дисциплін. - C. 202-207.
  46. Солонська А. А. Особливості організаційно-педагогічних умов патріотичного виховання у процесі батьківсько-виховательської взаємодії. - C. 207-211.
  47. Stoliarchuk L. B. Competency-based approach to future lawyers' professional training at Canadian universities. - C. 211-215.
  48. Стягунова О. О. Методичні пріоритети дошкільної освіти Донеччини (2015–2020 роки). - C. 216-221.
  49. Сухолова М. А. Основні чинники впливу на сценічний імідж викладача вокалу в сучасних умовах. - C. 222-226.
  50. Титаренко В. М. Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайну. - C. 227-231.
  51. Халайджі С. В., Яготін Р. С., Кананихіна О. М., Сергєєва Т. П. Використання "Паспорта здоров’я" в процесі фізичного виховання студентської молоді. - C. 232-237.
  52. Цицюра К. В. Компаративний аналіз освітньо-професійних програм професійної підготовки бакалаврів із бізнес-економіки в університетах КНР та України. - C. 238-243.
  53. Шинкаренко В. В., Клімова Л. В., Міхіна Н. О., Купрієнко В. І. Особливості патріотичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 244-248.
  54. Шуть Т. О. Сучасний підхід до формування педагогічного артистизму здобувачів освіти в умовах хорового класу. - C. 248-252.
  55. Яковлева В. А., Власенко Р. П., Андрійчук Т. В., Демчук Н. С. Особливості педагогічного моделювання пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення курсу "Україна і світове господарство". - C. 253-258.
  56. Яловський П. М. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 259-262.
2020
Вип. 78
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського