Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2012/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Чепак В. В. Конфліктологічна парадигма в соціології освіти. - C. 6-13.
  4. Ковтуненко Е. С Евристичний потенціал кількісних методів при дослідженні сучасних трансформаційних процесів. - C. 14-20.
  5. Сірий Є. В. Становлення малого підприємництва в аспектах показників державно-інституціональних чинників та суб`єктивно-ціннісних наслідків: вітчизняний досвід. - C. 21-33.
  6. Світлов О. Р Поняття "міграції": сучасні погляди та можливі перспективи в контексті теорії соціальної мобільності. - C. 33-42 .
  7. Кот Агнешка Єва Розвиток підходів до управління трудовим потенціалом виробничої організації. - C. 42-48.
  8. Майструк І. М. Молодіжна економічна культура як латентний об’єкт соціологічної рефлексії. - C. 49-54.
  9. Марушкевич Б. М. Характер функціонування молодіжних громадських організацій в Україні в умовах трансформації суспільства. - C. 54-60.
  10. Савчук О. В. Динаміка ціннісних орієнтацій української молоді. - C. 60-67.
  11. Сидоров М. В. -С Про деякі особливості проведення опитувань у інтернеті. - C. 67-76.
  12. Хомерікі О. А. Інтернаціоналізація і інтеграція, як напрямки глобалізації освіти: процеси синтезу і диференціації. - C. 76-84.
  13. Хуткий Д. О., Марценюк Т. О., Бурейчак Т. С. Гендер і освіта в ар крим: цінність, реальність та перспектива змін. - C. 85-92 .
  14. Лапіна В. В. Проблема взаємодоповнення соціологічного та соціально-психологічного підходів до вивчення впливу реклами на соціальні цінності та стилі життя. - C. 92-101.
  15. Панькова О. В. Доверие как основа формирования социального капитала в контексте развития человеческого потенциала Украины. - C. 101-109 .
  16. Ващенко І. В., Айвазян Л. Ю. Проблема діагностичного виміру суб’єктивного відчуття самотності. - C. 110-116 .
  17. Вовк М В. Специфіка креативності в структурі професійного мислення практичного психолога. - C. 117-124.
  18. Заболотна В. О. Етико-психологічні виміри довіри в контексті імплементації цінностей в бізнес організаціях. - C. 124-133.
  19. Леонова І. М. Аналіз дитячо-батьківських стосунків підлітків школи-інтернат. - C. 133-142 .
  20. Романюк Л. В. Емпіричні ефекти у становленні цінностей: з аналізу західних досліджень. - C. 142-150.
  21. Соснюк О. П. Психологічні інструменти для розробки та формування бізнес-стратегій. - C. 150-157.
  22. Льошенко О. А. Соціальна та емоційна компетентність: порівняльний аналіз. - C. 157-162 .
  23. Волинець Ю. О. Дослідницька діяльність майбутніх вихователів днз: теоретичні основи і методика. - C. 163-168.
  24. Лаврухіна Т. В. Формування ключових компетентностей майбутніх авіаційних диспетчерів як умова готовності до професійної діяльності. - C. 168-174 .
  25. Лисенко О. Ю. Спецкурс позааудиторної практики з основ фінансово-економічної діяльності, як елемент формування професійно-орієнтованих компетентностей майбутніх провізорів. - C. 174-179.
  26. Маріуц І. О. Перспективи розвитку вищої освіти румунії в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 179-185.
  27. Медведєва В. О. Вплив культурологічної освіти на розвиток обдарованої особистості. - C. 185-193.
  28. Новик І. М. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування пізнавального інтересу учнів першого класу. - C. 193-199 .
  29. Рашковська В. І. Педагогіка духовного розвитку майбутнього вчителя засобами образотворчої православної спадщини. - C. 199-207 .
  30. Гук О. Ф. Історичний аспект проблеми моніторингу освітнього процесу. - C. 207-213 .
2012
№ 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського