Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2013/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соболевська М. О. Дискурсні особливості сучасного соціологічного теоретизування. - C. 6-13.
  4. Чепак В. В. Неоінституціональні тренди в дослідженнях освіти. - C. 13-19.
  5. Бойко Н. Л. Ризики та парадокси цифрової технологізації соціального контролю. - C. 20-27.
  6. Мороз Є. О. До проблеми соціологічної концептуалізації "культурного капіталу" серед суміжних за змістом термінологічних аналогів. - C. 27-34.
  7. Олевич М. І. Ідейно-теоретичні основи концепцій легітимного порядку Макса Вебера та соціальної справедливості Джона Ролза. - C. 34-42.
  8. Нуждін С. Є. Соціологічні традиції в дослідженні електоральної поведінки. Огляд основних моделей електоральної поведінки. - C. 42-50.
  9. Ковтун О. С. Методологічні засади формування корпоративної культури господарської організації. - C. 50-55.
  10. Золотнюк О. П. Феномен любові у соціологічному дискурсі. - C. 55-59.
  11. Сірий Є. В. Соціальна відповідальність бізнесу у палітрі концептуальних інтерпретацій. - C. 59-70.
  12. Ковтуненко Е. С. Концептуалізація поняття конфліктної взаємодії в руслі теорії соціального конфлікту. - C. 71-77.
  13. Лапіна В. В. Проблема ідентифікації концептуальних засад ідеології консьюмеризму в сучасній теоретичній соціології. - C. 77-83.
  14. Іванкова-Стецюк О. Б. Актуалізація здобутків класичної соціології у вивченні структурно – організаційних форм релігійного життя. - C. 84-90.
  15. Городецька С. Л. Громадянський діалог: витоки, структура та проблематика дослідження. - C. 91-96.
  16. Марченко А. М. Методичні аспекти залучення навчальних посібників і підручників з історії у дослідницьку та викладацьку діяльність соціологів. - C. 96-103.
  17. Андрушко Я. С. Професійна ідентичність особистості як психологічний феномен. - C. 104-110.
  18. Виноградов О. Г. Надійність s – r запитальника емоційного реагування. - C. 111-118.
  19. Вовк М. В. Особливості переживання фрустраційних ситуацій юнацького віку. - C. 118-124.
  20. Гриник М. В. Особливості розуміння міжособистісних стосунків старшокласниками (на прикладі аналізу літературних творів). - C. 124-134.
  21. Жорнова О. І. Поняття культуротворчості як перетин наукової картини світу й звичаєвості соціального життя. - C. 134-141.
  22. Клименко І. В., Бірюкова А.Л. Цінностей у підлітковому віці. - C. 141-146.
  23. Ковальчук З. Я. Функціонально-рольові та статусні характеристики учасників педагогічної взаємодії як детермінанти формування механізмів міжособистісних стосунків. - C. 147-155.
  24. Крилова-Грек Ю. М. Психологічні засади патернів поведінки у конфліктних ситуаціях. - C. 155-161.
  25. Марініна В. М. Структура стилю професійної діяльності лікаря-терапевта. - C. 161-167.
  26. Остапенко І. В. Концептуальні основи дослідження особливостей формування рефлексивної компетентності управлінців. - C. 168-176.
  27. Соснюк О. П., Соснюк Є. О. Особливості сприймання підлітками різних типів соціальної реклами. - C. 176-183.
  28. Суруджій М. П. Дослідження сприймання та розпізнавання облич в етнічному аспекті. - C. 183-191.
  29. Шевченко С. І. Захворювання шкіри: психосоматичний аспект. - C. 191-198.
  30. Гладченко М. М. Аналіз основних підходів до стратегічного менеджменту вищої освіти країн Європейського Союзу. - C. 199-205.
  31. Жиленко М. В. Тенденції розвитку методології навчальної діяльності студентів класичних університетів. - C. 205-211.
  32. Капран С. Б. Підготовка майбутніх організаторів діловодства до самоосвітньої діяльності при вивченні української мови – пріоритетна складова їхньої професійної підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 211-218.
  33. Кошечко Н. В. Історичний аспект становлення та розвитку педагогічної освіти у Київському імператорському університеті св. Володимира. - C. 219-227.
  34. Лаврухіна Т. В. Комунікативна компетентність як складова професійної діяльності авіаційних диспетчерів. - C. 227-232.
  35. Лебедєва А. В. Використання інформаційних джерел у формуванні комунікативної компетенції студентів. - C. 233-240.
  36. Нечипоренко К. П. Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах України у період з 1958 по 1991 рік. - C. 240-246.
  37. Разуменко Т. О. Учнівське самоврядування в системі управління закладом шкільної освіти: концептуальний та методичний аспекти. - C. 246-252.
  38. Хоменко-Семенова Л. О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних працівників до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності. - C. 252-257.
2013
№ 19
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського