Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2014/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Оксамитна С. М. Експансія вищої освіти та нерівність освітніх можливостей. - C. 6-13.
- Набруско І. Ю. Теоретичні виміри консюмеризму: витоки, сутність та перспективи. - C. 13-20.
- Судакова В. М. Вища освіта як культурний капітал: проблема ефективності інституціональних реформ системи вищої освіти України. - C. 21-27.
- Сірий Є. В. Теоретико-методологічні аспекти дослідження соціальних акторів трансформаційних змін. - C. 27-36.
- Ковтуненко Е. В. Процес соціальної трансформація через призму модернізаційної парадигми. - C. 36-41.
- Вдовиченко М. О. Проблема ідентифікації функціонального статусу агентів соціалізації особистості в соціології постмодерну. - C. 41-48.
- Мороз Є. О., Белінський В. М. До проблеми ідентифікації сутнісних ознак концепту "культурний капітал" крізь призму генези його формування в теоретичній соціології ХХ - початку XXI століття. - C. 49-55.
- Лапіна В. В. Особливості концептуальних пояснень посилення маніпулятивного впливу комерційної реклами в соціології постмодерну. - C. 56-63.
- Кривошеєва О. О. Механізми підтримання соціальної нерівності в суспільстві. - C. 63-69.
- Олевич М. І. Дослідження пізнавального потенціалу концепції легітимного порядку Макса Вебера в соціологічному дискурсі ХХ століття. - C. 70-77.
- Сисолятіна А. В. Економічні та соціологічні концептуальні витоки теорії раціонального вибору. - C. 77-85.
- Скокова Л. Г. Структурні обмеження культурно-дозвіллєвих практик. - C. 85-93.
- Бова А. А., Бєлєнок О. А. Просторово-часові ризики сучасного Києва очима студентської молоді. - C. 94-101.
- Братчикова Т. І. Функціональні та демографічні особливості сайтів соціальних мереж як фактор поширення інформаційних повідомлень. - C. 102-110.
- Пігіда А. О. Вплив методів відбору елементів вибіркової сукупності у кластерних вибірках на дизайн-ефект. - C. 111-117.
- Тащенко А. Ю. Відображення трансформацій повсякденних практик у сучасних дослідженнях культури. - C. 117-125.
- Шевель І. П. Різноманітні напрямки вивчення сучасної соціології конфлікту. - C. 125-130.
- Червинська Т. К. Використання гендерної автобіографії у викладанні дисципліни "історія та теорія гендерних досліджень": методичні аспекти. - C. 130-136.
- Корж К. М. Специфіка означення понять "соціальна патологія", "соціальна норма", "соціальне відхилення", "девіантна поведінка" в соціології. - C. 136-144.
- Ніколаєнко В. Л. Методична рефлексія предмету соціології громадської думки. - C. 144-157.
- Тапалова О. Б. Мотивація досягнення: феномен, дослідження, проблеми. - C. 158-164.
- Траверсе Т. М. Дослідження політичного мислення засобами психологічної науки: здбутки, можливості, проблеми. - C. 164-171.
- Шевченко С. І. Стилі міжособистісної комунікації при захворюваннях шкіри. - C. 172-178.
- Алтухова Г. М. Формування інтеркультурної компетентності студентів. - C. 179-184.
- Віннічук Н. В. Філософські основи розвитку системи освіти Японії. - C. 185-192.
- Жихорська О. В. Сутність інтеграції видів освіти у підготовці навчально-допоміжного персоналу ВНЗ. - C. 193-199.
- Лук’яненко Г. В. Етапи становлення теорії та практики морального виховання старшокласників у загальноосвітніх школах України у другій половині ХХ століття. - C. 199-204.
- Нагорна Г. О. Формування професійного мислення у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у процесі педагогічного тренінгу як умова досягнення педагогічної розумності особистості. - C. 204-213.
- Назимко М. О. Ефективність використання технології тайм-менеджменту в управлінні установою освіти. - C. 213-220.
- Онищук Л. А. Стан оцінювання інноваційного розвитку навчального закладу - об’єкт теоретичного аналізу. - C. 220-226.
- Пузіков Д. О. Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. - C. 226-234.
- Тимцуник Ю. М. Сучасний стан підготовки майбутніх магістрів управління навчальними закладами до маркетингвої діяльності. - C. 234-241.
| 2014 | | № 4 (25)
|
|
|
|