Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2010/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6–8.
  4. Антощук С. В. Підготовка менеджерів дистанційного навчання для післядипломної педагогічної освіти: стан і перспективи. - C. 9-16.
  5. Бондарчук О. І. Виховний потенціал народних казок. - C. 17-23.
  6. Вишневська Н. В. Розвиток комунікативних умінь як засіб прфесійного зростання вчителя іноземної мови. - C. 24-32.
  7. Вороненко О. В. Управління трансфером технологій як проблема педагогічної науки. - C. 33-43.
  8. Гладуш В. А. Становлення системи післядипломної освіти дефектологів: історія, проблеми, досвід. - C. 44-52.
  9. Жосан О. Е. Методи аналізу шкільного підручника: теоретичний аспект. - C. 53-60.
  10. Кліменко А. Л. Система педагогічного контролю підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти за кредитно-модульною системою організації навчального процесу. - C. 61-68.
  11. Костенко Р. В. Підготовка майбутніх економістів до роботи з аналітичними лініями в процесі професійної діяльності на валютному ринку на основі програмного продукту MetaStock. - C. 69-77.
  12. Луценко В. І. Упровадження кредитно-модульної системи організації начального процесу у ВНЗ. - C. 78-82.
  13. Любченко Н. В. Координація як функція управлінської діяльності науково-методичного центру Університету менеджменту освіти НАПН України. - C. 83-89.
  14. Ляхоцька Л. Л. Відкрита освіта в Україні в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору. - C. 90-97.
  15. Морозова М. Е. Професійний розвиток — навчання впродовж життя. - C. 98-104.
  16. Ніколаєнко С. М. Нова стратегія освіти України. - C. 105-121.
  17. Олійник В. В. Проміжні результати наукового дослідження проблеми "Розвиток післядипломної педагогічної освіти на засадах дистанційного навчання та кредитно-модульної системи організації навчального процесу". - C. 122-132.
  18. Пойда С. А. Педагогічні особливості підвищення кваліфікації вчителів інформатики за очно-дистанцйною формою навчання. - C. 133-139.
  19. Успенська В. М. Здоров’язбережувальна компетентність учителя з основ здоров’я та шляхи її розвитку. - C. 140-149.
  20. Чернишова Є. Р. Формування кадрового потенціалу системи післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації українського суспільства. - C. 150-159.
  21. Яковина А. В. Роль методичного кабінету у підготовці вчителів до роботи з обдарованими учнями. - C. 160-167.
  22. Безсонова Т. І. Упровадження проблемно-тематичних модулів "Батьківствознавство" в сучасну професійну педагогічну освіту. - C. 168-174.
  23. Бондарчук О. І. Психологічні фактори успішної професійної кар’єри керівників загальноосвітніх навчальних закладів 175-182.
  24. Варлакова Є. О. Програма формування готовності майбутніх практичних психологів до розв’язання міжособистісних конфліктів. - C. 183-195.
  25. Волженцева И. В. Методологические аспекты проблемы саморегуляции деятельности и психического состояния личности. - C. 196-203.
  26. Гадзецкий Б. В., Кажарская О. М., Скоробогатько Н. М. Рзвитие творческого потенциала личности при подготовке специалистов высшей квалификации. - C. 204-210.
  27. Журавлева М. О. Исследование уровня развития эмоционального интеллекта у студентов-психологов на основании структурно-интегративного подхода. - C. 211-217.
  28. Лимар Л. В. Гендерні особливості готовності студентів-медиків до безконфліктної взаємодії з пацієнтами. - C. 218-224.
  29. Москальова А. С. Особливості дослідження ґендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти в Україні. - C. 225-232.
  30. Перегончук Н. В. Психолого-педагогічний супровід розвитку педагога в умовах "професійного вигорання". - C. 233-240.
  31. Сухенко Я. В. Інтерсуб’єктна тенденція у розвитку уявлень про саморегуляцію особистості. - C. 241-248.
  32. Торба Н. Г. Психологічні особливості та аспекти групового конфлікту як невід’ємної частини суспільних відносин. - C. 249-255.
2010
Вип. 2 (15)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського