Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2012/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 6-10.
  4. Драч І. І. Сутнісний та структурний аналіз професійної компетентності викладача вищого навчального закладу. - C. 11-18.
  5. Колосова Л. М. Проблеми управління професійним розвитком методиста науково-методичної установи в теорії та практиці. - C. 19-25.
  6. Кузнєцова О. О. Форми організації самостійної роботи студентів під час вивчення іноземної мови в економічному вищому навчальному закладі. - C. 26-33.
  7. Морозова М. Е. Способи удосконалення управління кар’єрним зростанням за допомогою професійного розвитку науково-педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 34-39.
  8. Нежинцева Л. П. Організація стану здоров’язберігаючого освітнього середовища сучасної школи. - C. 40-46.
  9. Олійник В. В., Ляхоцький В. П. Науковий потенціал післядипломної педагогічної освіти: актуальні проблеми, перспективи розвитку. - C. 47-58.
  10. Оліфіра Л. М. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих навчальних закладів. - C. 59-69.
  11. Панасюк Н. Л. Науково-теоретичні положення формування економічних знань майбутніх інженерів-педагогів вищих технічних навчальних закладів. - C. 70-78.
  12. Прокоф’єва М. Ю. Урахування темпераменту в реалізації диференційованого підходу при навчанні молодших школярів. - C. 79-85.
  13. Сіданіч І. Л. Організаційно-педагогічні особливості духовно-морального виховання студентів вищого навчального закладу. - C. 86-93.
  14. Степаненко О. І. Можливі ризики під час конфліктологічної підготовки викладачів вищої школи МВС України. - C. 94-103.
  15. Тимошко Г. М. Формування організаційної культури у процесі фахової підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 104-113.
  16. Топузов О. М., Сосса Р. І. Навчально-методичний комплект для вивчення шкільного курсу географії. - C. 114-120.
  17. Чернишова Є. Р. Окремі питання щодо формування кадрового потенціалу навчальних закладів системи ППО у контексті організаційно-правових основ їх діяльності. - C. 121-129.
  18. Чернишова М. О. Окремі складові розвитку комунікативної компетенції майбутніх менеджерів. - C. 130-136.
  19. Шевченко О. А. Професійний розвиток молодого вчителя на основі кластерного підходу. - C. 137-144.
  20. Шевчик О. Г. Підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців з методики викладання економіки. - C. 145-151.
  21. Шинкарева Л. В., Бокова И. Н., Бондарчук А. И. Проблемы управления инновационной деятельностью педагогического коллектива дошкольного образовательного учреждения. - C. 152-159.
  22. Штомпель Г. О. Рамкові стандарти в управлінському супроводі професійного самозростання науково-педагогічних працівників. - C. 160-180.
  23. Анісімова О. О. Теоретичний аналіз наукових підходів щодо проблеми психологічної культури вчителів початкових класів. - C. 181-188.
  24. Базиленко А. К. Cоціальна активність студентів як важлива складова їхнього професійного зростання. - C. 189-196.
  25. Барашева Д. Е. Психологические особенности гендерной идентификации личности в меняющихся социальных условиях. - C. 197-205.
  26. Благодир Н. Ф. Психолого-педагогічний супровід формування саморозуміння у майбутніх психологів в умовах фахової підготовки. - C. 206-213.
  27. Бушуєва Т. В. Методичні аспекти викладання психології в умовах гуманізації освіти. - C. 214-221.
  28. Волженцева И. В. Сравнительный анализ индивидуально-личностных характеристик студентов 1-го курса по гуманитарным и техническим специальностям. - C. 222-228.
  29. Воронюк І. В. Психологічна інерція системи методів впливу як аспект проблеми забезпечення креативності взаємодії вчителів та учнів. - C. 229-240.
  30. Єрмакова Н. О. Довіра до себе як особистісна детермінанта професійного зростання студентів юнацького віку. - C. 241-249.
  31. Живанова В. А. Психологічні механізми формування інтересу до науково-технічної творчості. - C. 250-257.
  32. Зінчук Н. А. Особистісні детермінанти професійного зростання майбутніх фахівців з менеджменту у вищих навчальних закладах. - C. 258-264.
  33. Іщук О. В. Становлення особистості фахівця в межах фахової підготовки студентів вищого навчального закладу. - C. 265-272.
  34. Калязіна Т. В. Психологічні особливості проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків. - C. 273-279.
  35. Лимар Л. В. Зміст і структура спецкурсу "Психологічні засади попередження конфліктів лікаря з пацієнтами" як складової професійної підготовки студентів-медиків. - C. 280-287.
  36. Максименко О. Г. До питання про творчість. - C. 288-294.
  37. Мельниченко В. Є. До проблеми дослідження агресивної поведінки підлітків з розумовою відсталістю. - C. 295-301.
  38. Мірошник З. М. Взаємодія основних компонентів рольової структури особистості з детермінуючими її факторами. - C. 302-308.
  39. Москальова А. С. Зміст і складові психологічної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо подолання професійних криз. - C. 309-318.
  40. Нежинська О. О. Особливості та чинники ґендерної компетентності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 319-329.
  41. Обіщенко С. О. Декомпозиція цинічності в особистісних рисах. - C. 330-337.
  42. Овдієнко І. М. Проблеми психологічної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою. - C. 338-344.
  43. Оліфіра С. О. Теоретична модель подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу. - C. 345-357.
  44. Павлюк П. А. Духовность как неотъемлемая составляющая современной психологии и педагогики. - C. 358-365.
  45. Поліщук Ю. Б. Недифіцитарний підхід до описання психологічних особливостей гіперактивних дітей молодшого шкільного віку. - C. 366-374.
  46. Саврасова-В’юн Т. О. Психологічні особливості дослідження типів громадянської активності старшокласників. - C. 375-381.
  47. Сердюк Л. З. Особистісно-смислові характеристики мотивації навчання студентів вищих навчальних закладів. - C. 382-391.
  48. Ставицький О. О. Психологічна експертиза комплексу гандикапу у людей з обмеженими фізичними можливостями. - C. 392-399.
  49. Стадник Г. А. Психологічні особливості самоставлення майбутніх практичних психологів. - C. 400-406.
  50. Станіславська М. В. Професійна соціалізація особистості в контексті вибору організаційної культури майбутнього місця роботи. - C. 407-413.
  51. Стасюк М. І. Прийняття себе й інших як показник особистісного зростання педагога. - C. 414-421.
  52. Шебанова В. І., Шебанова С. Г. Розлади харчової поведінки як феномен захисного реагування. - C. 422-430.
  53. Шпак С. Г. Типові конфліктні ситуації у середовищі молодших школярів та їх чинники. - C. 431-438.
  54. Щербакова І. М. Соціально-психологічні аспекти духовної кризи особистості у процесі її професійного самовизначення. - C. 439-446.
  55. Юрченко О. В. Особливості встановлення довіри між студентом і викладачем у технічному вищому навчальному закладі. - C. 447-455.
  56. Юшина О. В. Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх медичних сестер. - C. 456-463.
2012
Вип. 6 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського